e46.lv

July 08 2020 07:16:51
Navigācija

Reklāma
turbita.lv turbīnu apkope un remonts liepaja.
Gadījuma bilde


e46 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 38
· Lietotāji: 3
andissukis
krabiz
Odze


· Vispār lietotāji: 5,355
· Jauns lietotājs: CortnyLove
Random user photo


e46.lv minimeet 13.03.14
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Elektrolietas, elektronika
 Izdrukāt tēmu
BMW Elektroshēmas
uldisa
1 pozīcija vispār ir domāta Radio...:D tātad tuvākais ceļš aizdedzes atslēga
P.S a kas no viņas vadu aizvilkt līdz zemkapotam ir problēma? jebšu vads dārgs...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
77X77
Palīdziet!!!


Ir problēma sekojoša:

Man nesen pirms pāris dienām sāka sist ārā 49. drošinātāju , kas pēc lapiņas apraksta atbilst Centrālajai atslēgai.
Mašīnu ar pulti nevar atslēgt , ieliekot atslēgu durvīs un pagriežot atslēdzas tikai šofera puses durvis.
Paralēli tam, tiekot mašīnā iekšā ,apsēžos un nedeg nekāda lampiņa no iekšējā apgaismojuma , durvis nerāda panelī ka ir atvērtas un nevienas durvis pat no iekšpuses nevar atvērt ,signalizācija neatslēdzas. Pagriežot atslēgu mašīnai rādās visur izsaukuma zīmes panelī. Pa vienu dienu esmu nosvilinājis 6 drošinātājus, pamēģināju noņem aķi no klemmes un uzliku lādēties , ar domu un cerību ka varbūt akumulators tukšs. Atstāju 15h kamēr aķis uzlādējas. Un rezultātā 20 min pabraucu un atkal izsita.

Nepieciešams Jūsu viedoklis. ;)
 
uldisa
iespējamie vaininieki:
GM5 bloks,
atslēgu izpildmehānismi
vadi bez izolācijas...
vai arī viss kopā...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Emka
Sveiki nezinaju kur lai raksta- tad nu liku klat piekabes aki un gribeju jautat vai ir obligata ta kaste kas stravu regule vai var prosta no aizmugurejiem lukturiem nemt stravu?
 
uldisa
vajadzīgs papildus bloks - no lukturiem signālus ņemt NEVAR!!!
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
sandiszE46
Man ir bloks ja vajag
:alco:
 
Emka
Kads varbut var iemest saprotamu shemu>? ta lai pat mulkim skaidrs? :D
 
keksis323
Sveiki, interese jautajums, 330i e46 2001 gads, lieta tada ka masina stavot pa nakti, pienac pirms taisi durvis vaditaja, skatoties uz intrumentu paneli, tiesi kad taisi durvis,kad atveras, tahometra un spidometra bultinas ta kaa noraustās, iesesties aizdedzi pagriez otraja pozicija arii nedaudz noraustas, bet tas ir tikai kad autins ir pastavejis laicinu..kur meklet problemu?
 
uldisa
nekur nemeklēt
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Naiki112
Sveiki. Man tada problēma. Aizdedze izgriesta deg paneli eļļas,rocene,pretsidešana,aķis,kruizs un bremžu gaismas un teperatura ir lidz galam ,kad aizdedzi uzgriež uz 2.pozicijas vis nostajas savas vietas. Palaist var.Kas varetu būt pa vaini?
 
uldisa
atštepselē atslēgas kontaktu grupu - kas mainās?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Naiki112
Aizgaja pats no sevisPfft
 
uldisa
kaut kas iet uz īso... - drīz gaidāmi dūmi..Wink
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Levins1995
Sveiki,problēma sekojoša , veicu swapu e46 318i ar n42 dzineju uz m54 dzineju.
90 %esmu visu pārlicis , tik apstājos pie vadības dme,vadu pīniem no kuzavas .cik zināms kad javelk no dme uz paneli 2vadi bet kuri un uz kurieni nau ne jausmas .
 
uldisa
tie vadi būs eļļas spiedienam un akumulatora lampiņai... Sen tas bija, kad to darīju - un jāvelk nevis uz pašu DME - bet gan uz štepseļiem blakus viņam. PAts ievērosi, ka no motora pienāk vairāk vadu štepselim uz kuzovu aiziet mazāk...
Ja atmiņa neviļ bija vēl papildus barošana jāpadod uz dzinēja obvesu...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Levins1995
To es saprotu, bet rodas otra problema starteri negriez un nkmainiju ews kasti bet viņa netikšķ , veco nk n42 ews pielieko notikšķ kur problemu meklet?
 
Levins1995
Varbūt vēl kas vajadzīgs ir ? Kad pirku swapu deva compi dme +ews+ atslegai to shemu .nomainiju to ews un shemu atslegai bet nenostrādā ews?
 
rovnald
Čau. N46B20 Dzinēja maiņa uz -> M54B30
Pagaidām nekādi vadi nav vilkti vai pārpinoti, teiksim plug'n'play.
Netiku galā ar ews, izkodēju arā (nekas vairāk nav pārprogrammēts) INPA kļūdas nemet, motors strādā vienmērīgi.
Oriģināli E39 automāts, pravodka no E46 manuāļa (dme E39 tomata) un dzesēšana nāca ar termomufti (ko noņēmu), taču atstāju el.ventilatoru no iepriekšējā dzinēja.

Problēma: INPA rāda nenormālas temperatūras visam, kaut mašīna nedarbināta dienām. El. Ventilātors griež MAX līdz ko iedarbina. Šeit bilde nedarbinātam motoram.
https://files.fm/...i=kgnjgq43
Te jau ''pasildits''
https://files.fm/...i=m5trzv59
Taču panelī rāda tikai:
https://files.fm/...i=rkwmew28

Nobraucis esmu 80km, pečka pūš tik silti cik varētu rādīt panelis.
Motors nekad neuzsilst virs zilās iedaļas. (visdrīzak ventilatora un termostata vaina)
Trubas siltas, atbilstoši paneļa rādijumiem.
Kur joks šajā visā? :hmm:
(sorry, nesanāk ielinkot bildes)
Mainījis(usi) rovnald, 19.04.2020 15:03
 
uldisa
a neesi gaisa temperatūras devēja štepseli sajaucis virs ieplūdes kolektora? ir reedzēti gadījumi...
Pie kam nepieciešami papildus vadi eļļas spiediea un akumulatora ladēšanas lampiņam, kā arī papildus plusa vads bloka kastē (daļai sensoru nav barošanas) + jāparkodē instrumentu panelis uz M54.
A ko ar EWS netiki galā, ko tev tur samudīja ar softu iekš DME?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
rovnald
Vecajai pravodkai bija 4pinu temperatūras devējs zem kolektora. Jaunajai 2pin. Tika samainīts devējs uz "jaunā" tipa. Par sajaukšanu, maza iespēja.
Saistībā ar to ka motors ļoti labi strādā un nav mistiskas kļūdas, nemaz nemeklēju vainu ka kautkādiem devejiem nepietiek +. Auto tiks vests pie zinošiem cilvēkiem to izdarīt tuvākajā laikā.
DME pats flashoju caur atrodamajām pamācībām.
https://youtu.be/...
 
Atgriezties forumā: