e46.lv

August 11 2020 21:52:40
Navigācija

Reklāma
AMriepas.lv
Gadījuma bilde
Cabrio
Cabrio
e46 studio photos
Onlainā
· Viesi: 43
· Lietotāji: 4
Ace
ficux
IP
Makleins


· Vispār lietotāji: 5,370
· Jauns lietotājs: krishtopaans
Random user photo


e46.lv minimeet 12.julijs 2012
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Elektrolietas, elektronika
 Izdrukāt tēmu
BMW Elektroshēmas
uldisa
pats jau prasīji padomu - vienkārši šādu švapu pats puikam taisīju gadus 5 atpakaļ. Un visam šim gāju cauri... a akumulatora un eļļas spiediena lampiņa arī iedegas pirms starta?
Par gaisa temperatūras devēja štepseli ieminējos, jo ne vienam vien viņi ir bijuši sajaukti - un 4 pin ieplūdes gaisa temperatūras sensoru uz M54 neesmu reedzējis un nav viņš zem kolektora...Wink
Bet ja jau tu tik advancāts tad atvaino par manām diletantiskajām pamācībām... lai ieplūdes gaiss ir +82...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
rovnald
??? varbūt kautko ne tā uztvēri, nebija plānoti nekādi izlēcieni rakstītajā... hvz
AKB lampiņa iedegas un izdziest neiedarbinātam - tur itkā skaidrs ka vadu darbi (lādēšana notiek tā vai tā)
Eļļas spiediena neiedarbinātam iedegas un nepazūd līdz ko iedarbina.
Par tiem devējiem laikam sajaucu, es par dzesēšanas šķidruma devēju domāju.
Par gaisa temp. devejiem nebiju uzmanību pievērsis. Tiks papētīts tuvāk. :super:
 
uldisa
panelis jāpārkodē, jo N sērijas dzineji visu info par akumulatoru un eļļās spiedienu sūta no DME pa CAN, a M54 pa analogajām dratīm - rezultāta jāvelk 2 vadi lidz priborkai no DME kastes.
DME kastē divos štepseļos pusē, kas iet uz kuzovu (stāv blakus DME) trūkst vadi - paskatoties paps - mamma tas ir redzams... ja nemaldos tur arī + pietrūka.
Gaisa temperatūras devēja štepseli regulāri mēdz sajaukt....
P.S diemžēl nav saglabajušies pieraksti - jo ieksWDS tās vadu lietas bija baigi izmetētas...pa dažādām sadaļām...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
rovnald
Liels paldies par info! Tieši tā problēma, ka nesanāk precīzi atrast info kas kā jādara.
Par tiem štepseļiem gadijumā nedomā lambdas? Jo tās bija sajauktas, bet nu jau salikts vietās kā jābūt.
Saistibā ar tiem mistiskajiem temperatūru rādijumiem pamēģinās pieslēgt citu PC ar inpu.
Ja nesanāks pašam vainu atrast, nāksies braukt vien ciemos pie kāda... :alco:
 
uldisa
nē pašā kastē, kur stāv DME, releji, un 4 drosinātāji blakus pie kastes sienas ir paris štepseļu vados karājas melns un balts (kādi 8 pin precīzi neatceros), tur apskaties cik vadu viena stepseļa pusē cik otrā...
Citu PC nevajag - visu tur INPA rāda - interese pec parauj nost to temperatūras štekeri - paskaties kļūdu iemet?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
rovnald
Atļaušos papildināt...
Neskatoties uz variantiem, ka panelis nerāda pareizi temperatūru, tika samainīts termostats un kārtīgi atgaisots.
Rezultātā: https://files.fm/...i=6d64beaa
Skaidrs, ka panelis nemelo... Tika pieslēgta INPA: https://files.fm/...i=8eeq6nar
Temperatūras kosmiskas :lol: Zem pārsega viss ok!

Galu galā iedomājos pārveidot no Fārenheita un Celsija temperatūras rādijumus un tur arī slēpās viss joks. Atradu ari topiku citos forumos par tādu ''gļuku'' INPAi.
Kapēc no 4 rādijumiem, 1 rāda pareizi, pārējos ne? :confangry: Nu jau vienalga.
Galvenais ka auto silst, dzesē un viss ir ok! :super:
 
uldisa
nomaini INPAS versiju (viņas mēdz būt gļukainas)
P.A pirmsākumos instalācijas paketē ietilpa arī visi rīki skriptu rakstīšanai kā arī pilns apraksts - tobiš katrs varēja izpausties pēc sirds patikas, un kāds USA pilsonis to uztaisīja sev saprotamā veidā aizmirstot nomainīt mērvienības (vai arī speciāli atstāja pārsteiguma momentu)
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
GunTixV
Kàdam nav piekabes àķa moduļa shèmas kà pareiz savienot?
Oem modulis , e46 universàlis.
 
Atgriezties forumā: