e46.lv

June 18 2018 16:17:34
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 sedan press photos
Onlainā
· Viesi: 40
· Lietotāji: 15
alex7
andissukis
arcaa
AyyLmao
Keissmatiss02
klaavis
Kristofers
m@rtini
maize
martinels
mikinj
omglsr
traksdels
Tuncis
walder


· Vispār lietotāji: 4,788
· Jauns lietotājs: Zakiks
Random user photo


erviinsh e46
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Pārnesumkārba, reduktors, sajūgs, stūres meh
 Izdrukāt tēmu
Manuālā kārba
bikeman1
Hey!Kas pa vainu varētu būt, uzliksts 933 shifters ,bet viņam diezgan paliela brivkustība,pa labi kreisi!Iespejams vēl kada bukse jamaina?
 
MAXixt
No ka tur vtulka izgatavota?
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
bikeman1
Hz,pieskrūvēt pie kuzava,liekas ka būtu jabūt ok!varbūt tas pats atrum kļoķis kas liekas pie apakšējas bukses tb šhiftera?
 
MAXixt
Ja tev taja home made shiftera apakseja bukse ir no kapara vai misina ,tad tev brivkustiba bus pec 10km brauksanas.
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
bikeman1
Man liekas vnk kkada cieta plastmasa
 
MAXixt
Uz pacelaja paskaties kur ir brivkustiba un viss bus saprotams.
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
Marley
Sveiki! Problēma tāda,ka kamēr auksts ,braucot izmet no otrā ātruma. Kad kādu brīdi pabrauc un mašīna uzsilst,viss ir normaali.
Tas notiek tikai vienu reizi. Respektīvi,tuvojoties krustojumam ,parsledzot no 3.uz 2. Pēc sajūga atlaišanas ar lielu sitienu izsit no roba. No rītiem,tikko pamodies uz darbu braucot,tas var sabojāt visu rītu. Ļoti kaitinoši... Foruma neko neatradu,varbut kadam ir kkas zinaams..?
 
MAXixt
Ko tur meklet, karbu jamaina jo remontet nav iespejams, detalas nevar pasutit un lietota karba maksa 40 eur.
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
gundarse46
Vai 2.0d 150zs manuals 5 atrumi der karba no 3.0d?
 
AF
Pielikt var bet ko darīsi ar kardānu, spararatu un kulisi - kuri neder?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
gundarse46
Šodien aizdzinu uz diognostiku kapec ar 4- 5 robu neceļ pietiekami.1,2,3 ceļ normali.Reali nav kur piekasities variantu izteica ka karba vrbt cita uzlikta kadreiz.Turbina kjipa vesela bet ar 4-5 robu iespiežot pedàli atrums švaki atistas,bet pie 20000 kad ieskrienas mazliet labak sak uzņemt.
 
Lauriss
Tas ir kaut kāds PRANKS vai nopieni "gundarse46"?
 
AF
gundarse46 rakstīja:

Šodien aizdzinu uz diognostiku kapec ar 4- 5 robu neceļ pietiekami.1,2,3 ceļ normali.Reali nav kur piekasities variantu izteica ka karba vrbt cita uzlikta kadreiz.Turbina kjipa vesela bet ar 4-5 robu iespiežot pedàli atrums švaki atistas,bet pie 20000 kad ieskrienas mazliet labak sak uzņemt.

Tiiiik debīlu diagnostikas slēdzienu vēl nebiju dzirdējis, iesaku nomainīt servisu :D
P.s 2.0d un 3.0d kārbu ratio un reduktoru ratio ir stipri līdzīgi ja kas
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
gundarse46
Nu itkà viņś tur tiri normali darbojās,pat atrada caurumu turbinas trubā.Mainija turbo spiediena dačikus,vakuma trubas tur savstarpēji vienoja kopa lai noteiktu vai turbo pilnvertigi stradā.Tā strādā spiediens sistēmā ka gaisa trubu saspiest nevar.Gaisa masas meritajs vesels.1.5 stundu tur ņemas bet tikunta starp 4 un 5 atrumu taka turbo bedre.Čalis bez variantiem sarkandaugavā devu pie aldara kkur.
 
uldisa
baigi izsmeļoša diagnostika "gaisa trubu nevar ar rokām saspiest":lol::faceoff:
Atklāšu mazu noslēpumu - ja spiediens par daudz - arī neiet...:D
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
gundarse46
Ne pa daudz nav protams kad kompi sledza klat un testeja arī braucot.
 
AF
ok kāds ir max boosts 3-4 robā?
Cik mg gaisa masas ir pie lieliem rpm? Cik pieprasītais un aktuālais gaisa spiediens, gaisa masa un degvielas spiediens reilā?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
mfg
AF rakstīja:

gundarse46 rakstīja:

Šodien aizdzinu uz diognostiku kapec ar 4- 5 robu neceļ pietiekami.1,2,3 ceļ normali.Reali nav kur piekasities variantu izteica ka karba vrbt cita uzlikta kadreiz.Turbina kjipa vesela bet ar 4-5 robu iespiežot pedàli atrums švaki atistas,bet pie 20000 kad ieskrienas mazliet labak sak uzņemt.

Tiiiik debīlu diagnostikas slēdzienu vēl nebiju dzirdējis, iesaku nomainīt servisu :D
P.s 2.0d un 3.0d kārbu ratio ir stipri līdzīgi ja kas


jo ir vienadas iekshas :D
 
AF
nu īsti nav, sākot teiksim ar primāro asi
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
he9600
Lūdzu, nelamājiet smagi, ka nav īstais topiks, bet piemērotāku nespēju atrast.
Jautājums tiem, kas izjaukuši n-tos e46 un zinās sīkas nianses/ atšķirības.
Tātad, pacients, facelifta tourings, kurā iepriekš mitinājās n42, swapoju m54b22. Netieku gudrs ar kardānu, cik 6cil varianti ir bijuši un kādas atšķirības (getrag kārbām)? Dabūju 'itkā m54 mazmotoru' kardānu, kopējais garums +/- der un izskatās viss loģiski (šlices izbīdītas līdz vidum), bet piekaramais gultnis novirzīts uz aizmuguri par apmēram 1.5-2 cm. Skatos pēc realoem m54b22 kardāns der m54b25 un m52b25, kas atšķirīgs m52b20?
Kārbu uzmetu no nemotora, tā kā iegādātā kulise no m54b25 der ideāli, tad sliecos domāt, ka tāpat kā e36, 4cil un 6cil getragi pēc veidola ir vienādi, atšķiras tikai pārnesumi.
Tātad, varbūt kāds, kam ir lieks m54b22/b25 kardāns var nomērīts kardāna priekšējo daļu no pr. gala līdz piekaramajam gultnim?
+
Varbūt kāds ir informēts, par reāliem.com norādītajiem kardānu garumiem. Tas ir norādīts kardāna garums ar pilnībā saspiestām šlicēm vai "darba" garums (TB attālums no kārbas flanča līdz reduktora flancim)?
 
Atgriezties forumā: