e46.lv

November 19 2017 01:13:02
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 29
· Lietotāji: 3
artyp_19
Gultnis
mazaisarvits


· Vispār lietotāji: 4,476
· Jauns lietotājs: artyp_19
Random user photo


e46.lv minimeet 12.julijs 2012
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Piekare, bremzes
 Izdrukāt tēmu
Amortizatori
M3R
Šodien pētu jaunus amīšusm SACH: ir 4 varianti
1)standarta
2) mpakas
3) off-road
4) sportfenderung

lv ceļiem laikam domāti off-road :lol:
Mainījis(usi) AF, 24.05.2017 10:30
 
e46.lv
TurboB
ar ko atšķiras tie pēdēji divi? hvz
e46.lv/images/watermark.png
 
Caspers
Vienkārši pēc šasijas numura uzzini, kāda veida nāk un liec pofig kādus virsū :D Tāpat mīkstumu nedabūsi :D
Protams, ja Tev ir mazāki nekā R17 tad vel jā Wink

Es vienkārši uzmetu Koni bez regulēšanas mehānizma un ir :super:
 
Simsonpuik
jebaķ, vakar braucu no Rīgas, kaut kādas dīvainas skaņas no aizmugures autiņam nāk uz bedrēmAngry. garažā palīdu zem auto un labais koilas amīts kaput, eļļa nošķaidīta pa visu arkuAngry te tev nu bija, pat gadu neizturējaAngry
:faceoff:
 
TurboB
coiliem ir 2x gadā minimums jātaisa apkope, jāmaina eļļa, blīvslēgi, ja grib, lai tie ilgi un laimīgi kalpo Wink Ja gribas, lai ir pa lēto, tad jālieto parastie amji ar sēdinātām atsperēm, ja gribas, lai ir zemāk Wink
e46.lv/images/watermark.png
 
MRK
labrīiit :cafe:
sāku domāt vai iegādāties koilas uz vasaru vai vienkārši sēdinātās atsperes? ko iesakat..?
e46.lv/images/watermark.png
 
Simsonpuik
TurboB wrote:

coiliem ir 2x gadā minimums jātaisa apkope, jāmaina eļļa, blīvslēgi, ja grib, lai tie ilgi un laimīgi kalpo Wink Ja gribas, lai ir pa lēto, tad jālieto parastie amji ar sēdinātām atsperēm, ja gribas, lai ir zemāk Wink

šito gan nezināju, bet nu jau par vēlu:shura:
:faceoff:
 
TurboB
Atsperes+atbilstoši amji, ja liels sēdinājums, ja līdz 40mm, tad var ar stock amjiem Wink

Kolas vajag, ja dōmā braukt sacensībās vai pa trasi un gribi sekundes ķert, citādi nav vajadzīgas un prasa liekus izdevumus un čakaru.
e46.lv/images/watermark.png
 
Re5tepa
TurboB wrote:

coiliem ir 2x gadā minimums jātaisa apkope, jāmaina eļļa, blīvslēgi, ja grib, lai tie ilgi un laimīgi kalpo Wink Ja gribas, lai ir pa lēto, tad jālieto parastie amji ar sēdinātām atsperēm, ja gribas, lai ir zemāk Wink


Nu, ja. kkas tāds tak jādara tik sporta amīšiem, ne jau ieliniekiem!?
 
TurboB
Tas ir jebkuriem coiliem, jo tie ir "sporta" amīši un nav svarīgi vai maksā 15kEUR vai 500EUR, konstrukcija ir viena un prasības vienas. Tikai ar to atšķirību, ka dārgajiem ir rez.daļas ko mainīt un materiāli apkopēm, bet visādiem tur XYZ nav
e46.lv/images/watermark.png
 
MRK
atsauces?

http://www.bavari...hp?t=25312
e46.lv/images/watermark.png
 
M3R
vienai sezonai gan jau dere, uz manu ex em uzlika šādu- baigi čīkstēja....
 
e46.lv
TurboB
Lētā gala coiļi visi +/- ir vienādi un ielas vajadzībām atliektiem galiem pietiek. Tomēr lielas slodzes tie netur un cerēt un augstu sniegumu trasēs un sarežģītos ceļa apstākļos nevar, jo tie tam nav paredzēti no ražotāja.

Viedoklis subjektīvais, testos pārbaudītais.

p.s. Galvenais ir saprast un zināt, kādas ir vēlmes tādus iegādājoties un kādam mērķiem tie būs paredzēti Wink
e46.lv/images/watermark.png
 
defekc
Simsonpuik wrote:

jebaķ, vakar braucu no Rīgas, kaut kādas dīvainas skaņas no aizmugures autiņam nāk uz bedrēmAngry. garažā palīdu zem auto un labais koilas amīts kaput, eļļa nošķaidīta pa visu arkuAngry te tev nu bija, pat gadu neizturējaAngry


ja XYZ, tad man peec 4 meeneshiem un 7000km beidzaas aizmugureejie amortizatori. vienam pilniibaa pizda (kkas iekshaa atdalijies un grab) otrs arii eljljaa un sit cauri uz bedreem.

ADParts vienu kam visvairaak pizģets nomainiis, bet otru kas jau arii sulo pagaidaam atsakaas mainiit Shock WTF! ar roku paspaidot tipa straadaajot :D :D

tas ka amortizators pis aaraa eļļu nav pietiekams iemesls garantijas nomainjai?
 
TurboB
Man savā laikā Plazā pateica, ka sporta amjiem garantija nedarbijas, ja tos izmanto sportā :emo: Laikam nevarēja pārdzīvot, ka tai laikā minirallijā man bija labāki rezultāti nekā viņiem :mhihi:
e46.lv/images/watermark.png
 
Simsonpuik
defekc wrote:

Simsonpuik wrote:

jebaķ, vakar braucu no Rīgas, kaut kādas dīvainas skaņas no aizmugures autiņam nāk uz bedrēmAngry. garažā palīdu zem auto un labais koilas amīts kaput, eļļa nošķaidīta pa visu arkuAngry te tev nu bija, pat gadu neizturējaAngry


ja XYZ, tad man peec 4 meeneshiem un 7000km beidzaas aizmugureejie amortizatori. vienam pilniibaa pizda (kkas iekshaa atdalijies un grab) otrs arii eljljaa un sit cauri uz bedreem.

ADParts vienu kam visvairaak pizģets nomainiis, bet otru kas jau arii sulo pagaidaam atsakaas mainiit Shock WTF! ar roku paspaidot tipa straadaajot :D :D

tas ka amortizators pis aaraa eļļu nav pietiekams iemesls garantijas nomainjai?

tie nu gan ir labie brekši Shock, tāda attieksme galīgi neder.
Katrā ziņā par XYZ neko labu pateikt nevar :hohol:
:faceoff:
 
TurboB
D2 ir labākas kvalitātes nekā XYZ Wink
e46.lv/images/watermark.png
 
MRK
kāds ir optimālais sēdinājums, tā lai ir labs izskats un ziemā ar var pabraukt? 40/25? lai nav jāmaina vislaik pirms/pēc ziemas :D
e46.lv/images/watermark.png
 
TurboB
40/40mm vai 30/30mm

Viedoklis subjektīvais Wink
e46.lv/images/watermark.png
 
defekc
TurboB wrote:

D2 ir labākas kvalitātes nekā XYZ Wink


itkaa tantes runaa ka esot viens un tas pats, tikai zem cita nosaukuma. esot ruupnicas adreses par uz vienas ielas :D
 
Atgriezties forumā: