e46.lv

January 19 2019 10:54:49
Navigācija

Reklāma
turbita.lv turbīnu apkope un remonts liepaja.
Gadījuma bilde


e46 sedan press photos
Onlainā
· Viesi: 24
· Lietotāji: 7
AF
artyp_19
Jonjis
krixis
Rugtais
sero
TRAKAIS


· Vispār lietotāji: 4,982
· Jauns lietotājs: Eiss
Random user photo


e46 ///Bandit
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Elektrolietas, elektronika
 Izdrukāt tēmu
Radiatora ventilators
Janis1993
Manam auto arī problēma ar ventilatoru. pirms kāda laika sāka strādāt 24/7 režīmā un izslēgt varēja tikai atvienojot kontaktu. Nācās vēl nomainīt radiatoru un pēc radiatora maiņas, pieslēdzot ventilatoru tas sāka smirdēt, meklēju jaunu. dabuju to mikrishēmas kastīti citu un pārliku uz savu ventilatoru, bet tagad neslēdzas vispār iekšā, nomainītā kastīte ir ar citu kodu(no dīzeļa), šodien mēģināju vēl vienu ventilatoru pieslēgt, bet arī tas nestrādāja, kas varētu būt par vainu?apakšējo kontaktu atvienoju, bet bez izmaiņām. Padodot elektrību pa taisno no kontakta apejot mikroshēmu ventilators ieslēdzās. hvz
 
defekc
jauns behr-hella ventilaators maksaa saakot no 120 euro, uzliec vienreiz taadu un aizmirsti par probleemu.
 
Janis1993
ļoti izsmeļošs risinājuma izklāsts. :super:
 
defekc
da ko tu tur pisies! es ar meegjinaaju to ventu dabuut pie dziiviibas, nochakareeju laiku un nervus, jo ta straadaa ta nestraadaa. kad korkjii pie +30 saak kaapt temp un pechka jaatur uz max lai nenovaariitu motoru, 120e liekas baigi labs cipars.
 
emik
Janis1993 rakstīja:

Manam auto arī problēma ar ventilatoru. pirms kāda laika sāka strādāt 24/7 režīmā un izslēgt varēja tikai atvienojot kontaktu. Nācās vēl nomainīt radiatoru un pēc radiatora maiņas, pieslēdzot ventilatoru tas sāka smirdēt, meklēju jaunu. dabuju to mikrishēmas kastīti citu un pārliku uz savu ventilatoru, bet tagad neslēdzas vispār iekšā, nomainītā kastīte ir ar citu kodu(no dīzeļa), šodien mēģināju vēl vienu ventilatoru pieslēgt, bet arī tas nestrādāja, kas varētu būt par vainu?apakšējo kontaktu atvienoju, bet bez izmaiņām. Padodot elektrību pa taisno no kontakta apejot mikroshēmu ventilators ieslēdzās. hvz

problēma nau ventilatora ne platē.
Bet devējos kas to slēdz iekšā!:super:
 
Janis1993
Kā saprast kurš tad ir jāmaina?
 
Piensaimneks
Labdien, krietnie ļaudis un BMW vārdotāji!

Piedzīvoju problēmas ar radiatora ventilatoru (318, 1998), kurš neslēdzas iekšā, meklējot interwebus uzdūros šim pavedienam. Ārzemju intervwebos neatradu diagnostikas pamācību priekš m43 motora, tāpēc iedomājos uzvaicāt šeit, atvainojos ja jautājums ir tējkannīgs.

Kā var pārbaudīt vai beigts ventilators vai kaut kas cits. Pievienojot 12v pa tiešo pie ventilatora konektora resnajiem vadiem ventilators negriežas, vai tas droši nozīmē, ka jāmaina pats ventilators?
 
kruumuedgars
Atvieno ventilatora štekeri no trubas (temperatūras dačika uz apakšējās radiatora trubas), ja nesāk tas griezties, tad varētu būt beigts venķiks, bet neesmu eksperts.
Vismaz, kad es atvienoju savējam to štekeri, tad griežās uz max.

Man arī sekojošs jautājums - vai varētu būt pie vainas šis cdn4.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E46/31-WATER-Radiator_Outlet_Temperature_Sensor_Replacement/images_small/pic02.jpg temperatūras dačiks, ja ventilators nekad nesāk griezties, pat stāvot korķos? Vai ir vēl kāds sensors, kurš dod signālu uz venķiku? Kā jau augstāk minēju, ventilators atvienojot no šī dačika kontaktu, griežās.
 
Piensaimneks
Paldies, labo ser @kruumuedgar!

Atvienoju dačiku, ventilators joprojām kluss kā kaps, gan aukstam, gan karstam motoram, gan ar AC gan bez. Pasūtīju jaunu venķiku.

Ceru, ka drīz nemeklēšu kādu kam pārdot ļoti mazlietotu, gandrīz jaunu radiatora ventilatoru :D
 
kruumuedgars
Es jau rakstīju - neesmu eksperts, tikai novērojumi manam m43. :lol:

Kādam varbūt ir atbilde uz manu augstāk iepriekšminēto jautājumu?
 
Piensaimneks
Uzliku jaunu ventilatoru pa 120e un viss strādā. Uzreiz pēc piedarbināšanas veņķiks pagriežas kādas ~10sek, ieslēdzot AC venķiks griežas, sēžot korķī nekas netaisās vārīties.

Tiesa gan joprojām nepiedzīvoju @kruumuedgara situāciju, kad atvienojot dačiku ventilators griežas pilnā klapē. Kā arī nevaru pieķert veņķiku darbībā bez ieslēgta AC.
 
AF
Jautājums par m52/54 elektrofēnu, pie cik grādiem strādā ventiks?, cik sapratu stage1 ir pie 85* un stage 2 pie 110*?
Un jautājums, moš kāds zina signāla frekvenci?
Man uz sava m50 vajag uzgenerēt frekvenci lai strādātu stock ventiks, tāpēc prasu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
zelmis14
Sveiki visiem? Interesē kas labāks ir elektriskajā ventalotorā ka mehāniskajām? Un vai vērts ir pāriet uz elektrisko, Bmw e46 328i A 1998g sedans :confangry:
 
AF
Atkarībā no lāpstiņām , bet uz e46 rūpnieciski visefektīvākais ir mehāniskais ventilators.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
uldisa
a kāpēc tāda doma pāriet?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
zelmis14
uldisa rakstīja:

a kāpēc tāda doma pāriet?


Cik dzirdēts mazāka slodze motoram un ūdens sūknim! Bet vai tā ir taisnība nepateikšu! Shock

Bet cik es saprotu mehānisko labāk atstāt?
 
AF
nu elektro ventilators jau arī no zila gaisa strāvu neņem
tākā te ir vēl jāparēķina.

bet nu kā piemērs S54 stāv mehāniskais ventilators.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
uldisa
nu elektriskais ventilators ņems slodzi no ģeneratora - tā kā elektromotoru un ģeneratoru lietderības koificients nav 1 - tad slodze būs lielāka...pie kam jaunākiem modeļiem ventilatoru vada DME...
respekīvi projekts īsti neattaisnojas - jo ja mufta uz mehāniskā ventilatora ir OK - tad slodze būs mazāka...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
zelmis14
Skaidrs!! Paliksim pie veca fena!! :]
 
Atgriezties forumā: