e46.lv

September 17 2021 00:39:35
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 46
· Lietotāji: 1
Makleins


· Vispār lietotāji: 5,533
· Jauns lietotājs: daugulis
Random user photo


e46 coupe
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
Piedevas eļļai un dīzelim
chaaarlijs
Labdien! Vēlētos uzzināt jūsu komentārus par degvielas un eļļas piedevām. Skatos uz WYNN'S sprauslu/sistēmas tīrītāju un piedevu eļļai. Varbūt kādam ir pieredze ar šīm lietām? Varbūt var ieteikt piedevas, ko lietot? Sprauslas nenomirs? Braucu ar 320d common railu. Mērķis - tīra sistēma un klusāks dzinējs, cik zinu, tad ar piedevām to varot panākt. :alco:
BITE Latvija mobilie sakari. :cafe:
Datoru apkope, remonts. 25525349
 
modjo
Ja tev auto iet viss kā vajag, labāk nesāc.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
uldisa
no piedevām dīzelim ir iespējami 2 variati:
1. tiešām paliks labāk
2. paliks tik slikti - ka paliksi pusceļā un remonts nebūs no lētajaiem
izlem pats 50/50Wink
eļļām gan labāk piedevas neizmantot, kā arī netaisīt kaut kādas dzinēja skalošanas - it sevišķi turbo dzinējos...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Dandijs
man daži dīzelisti ir teikuši,ka var liet klāt pie dīzeļa 2taktu eļļu,ir kāds meiģinājis?
 
www.krasas.lv
krnls
profilaksei www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/5160.jpg/$file/5160.jpg

ideāls, ja grib k-ko sirdsmieram tad
www.liqui-moly.com/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/5120.jpg/$file/5120.jpg
 
www.EsKaspars.lv
Rex
No degvielas piedevām dīzelim iesaku lietot stanadyne (Stanadyne pats ir degvielas sistēmu ražotājs). Tā piedeva paaugstina cetāna skaitli (degviela labāk sadeg) un eļlo degvielas sistēmu (nav jālej 2takteru eļļa). Ja gribas dārgus remontus sprauslām,tad lietojat degvielas sistēmu tīrītājus. Ak jā - degvielas filtram ir ļoti liela nozīme, tie ir jāliek KVALITATĪVI (piem. mahle, bosch, delphi u.c.)
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
 
uldisa
Dandijs rakstīja:

man daži dīzelisti ir teikuši,ka var liet klāt pie dīzeļa 2taktu eļļu,ir kāds meiģinājis?

šitais stāsts radās TDS laikos - to ieteica BOSCH dīleri, lai jaunais plunžeris vismaz garantijas laiku nokalpotu...jo BOSCH kvalitāte bija drausmīga un pateicoties tam TDS aizgāja vēsturē...
par brīnumlīdzekļiem runājot - mironim kompreses nelīdz....pārējais ir mārketings. Savulaik cilvēks ar tīrīšanas piedevu (diezgan ekskluzīva un atzīta ražotāja) nobeidza visu degvielas sistēmu (sprauslas, sūkni un piedzina visu sistēmu ar skaidām) uz ko ražotājs lakoniski atbildēja - jūsu degvielas sistēma bija pārāk netīra un viņi atbildību neuzņemas. Vienīgais ko es atzīstu ir ziemas bargajā salā lietot pretaizsalšanas piedevu - kas pēc būtības spirts vien ir
Tātad rezumē - ja degvielas sistēma kārtībā - tad labāk nelietot neko.
Ja nav kārtībā - tad jānomaina bojātās daļas - nevis jācer uz brīnumiem.
Godīgi sakot es apbrīnoju dažu pilsoņu loģiku - braucam ar kreiso degvielu - jo tā sanāk lētāk - bet tērējam naudu piedevām...
P.S mums darbnīcā ir sprauslu mazgājamais stends ar Vinnijs ķīmiju, bet neesam riskējuši mazgāt com on rail dīzeļus...ja kāds uzņemas pašrisku - tad varam mēģināt...Wink
Mainījis(usi) uldisa, 24.02.2015 01:37
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Rex
Palabošu nedaudz par 2 takteru eļļu. Nevienam nav noslēpums, ka dīzeļa degvielas sistēma tiek eļļota ar degvielu. tas ir ar parafīnu. Vasarā viss ir ok, bet ziemā parafīns sabiezē. Tad tiek lietots ziemas DD, kurai parafīna sastāvs ir ļoti niecīgs. Ar to ar viss būtu Ok, ja vien ir mīnusi. Bet ziemas mums paliek siltākas un siltākas, līdz ar to bezparafīna degviela neeļļo degvielas sistēmu, Sprauslas strādā pa ''sauso'' .tapēc daudzi iesaka lietot 2takteru eļļu. lejot eļļu Common rail dīzeļiem smidzinātājiem veidojas uzdegums. Tāpēc iesaku lietot Stanadyne degvielas piedevu (man nav nekādu saistību ar stanadyne), tā ir pārbaudīta vērtība. Tā piedeva nav tīrītājs. Kā jau Uldis minēja - tīrītājus nedrīkst lietot. tie sačakarēs visu. Tie, kas pērk kreiso degvielu, tie piedevas nepērk.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
 
uldisa
nu te nu jāpiekrīt - ziemas dīzelim ir kā ir ar to eļļošanu - bet te man ir neliels jautājums - kā tu domā līdz cik grādiem sakarst degviela, kas tiek padota no sūkņa rampā? un tagad padomā vai pat visaukstākā ziema LV to spēj ietekmēt...(vai āra temperatūrai ir kāda nozīme)
Otrs stāsts ir par BIO piedevām - man nav info vai ziemā tās pievieno dīzelim, bet bio degviela (metilesteris) arī ir labs eļļotājs, lai gan viņš rada cita rakstura problēmas...(degvielas šļauku bojājumi, uzdegums izplūdes sistēmā utt)
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Rex
Kāds sakars ar degvielas t no sūkņa līdz degvielas maģistrālei?
Par Bio piedevām - pēc kkāda tur nolikuma viņai ir jābūt DD, bet ir visi pārējie Tevis aprakstītie sū. Nekas labs tas BIO nav. Principā visas problēmas ir no nekvalitatīvas degvielas. Savulaik veicu eksperimentu ar ziemas degvielu paraugiem, bija diezgan interesanti kādas nogulsnes veidojās, kādi biezumi peld pa vidu(tādskā cidoniju sīrups, kurkuļi)

P.S.
Ja nu kādam interesē, kur var nopirkt stanadyne. http://www.vdrcen...s-piedevas
Rīgā - Ape motors
Mainījis(usi) Rex, 24.02.2015 02:28
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
 
uldisa
aiz sūkņa degvielas temperatūra ir ~100grādi - un tikai gribēju teikt, ka āra teperatūra +5 vai -20 te vairs nespēlē lomu, tapēc sprauslas strādā vienādos apstākļos neatkarīgi no tā kāda ārā temperatūra...
PAr degvielu runājot - piekritīšu, ka eiropā degviela ir savādāka, auto labāk iet, mazāk tērē - loti labi var just to momentu, kad LV dīzelis nomainās sistēmā ar eiropā pildīto..
Kas attiecas par LV degvielu - nu nevaru teik kaut ko dramatisku - esmu nobraucis 4 dieseļus - BMW TDS, 200k, 530d 350K, 2 citronus berlingo (150k katram) un kaut kā mani nav piemeklējusi neviena degvielas sistēmas problēma - ne sprauslas, ne sūknis, ne turbīnas. Tankojos Statoil, Neste, Trest un nekad nelēju kreiso no kannām..
Kas attiecas par kunkuļiem stāsts iz dzīves - E60 atvilka uz evakuatora - bākā riktīgs ķīselis - izskalojām bāku - ielējam normālu degvielu - auto pierūcas - un pēc pāris minūtēm atkal mierā - bākā atkal ķīselis..finālā mainījām visu degvielas sistēmu. PAradoksālākais stāstā ir tas, ka ķīseli ielejot pudelē un atstājot mierā degviela atgūst normālu izskatu ir dzidra- sakratam pudeli un atkal ķīselis...
Mainījis(usi) uldisa, 24.02.2015 02:42
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Rex
Tie grādi neietekmē degvielas sastāvu. Tiem nav nekāds sakars ar to kādos apstākļos sadeg degviela - svarīgi ir dd sastāvs. Ja dd ir sūdīga neatkarīgi no tiem grādiem viņa sadegs sūdīgi.
No tiem dīzeļiem ko esi nobraucis viens tikai bija CR, vai citroeni ar?
Ja tikai BMW,tad viņam ir bosch degvielas sistēma, kura nav baigi cimperlīga un ir samērā lēti remontējama. Ja pildies +- skarīgās degvielas upildes stacijās,lielām problēmām nevajadzētu būt, bet atkal tā problēma ar ziemas soļķi un mūsu aukstajām ziemām. Manuprāt, vislabākais būtu visu laiku braukt ar vasaras DD + piedeva pret sabiezēšanu.
Par kunkuļiem - man atkal bija pretēji - miera stāvoklī.
Viss metināšanai! Visa veida metināšanas iekārtas un metināšanas materiāli. Sīkāk PM
 
uldisa
viens citrons bija parastais atmosfēriskais forkamernieks ar BOSH sūkni- otrs CR BOSCH EDC16 ar pjezo sprauslām. BMW bija EDC15... Tagad darba citrons ar EDC17 ar DPF - (labi ka nav EURO6 - tad būtu vēl add blue jālej...)
Kas attiecas par ziemas dīzeli - tad kādreiz lai tā nesabiezētu to šķaidīja ar benzīnu - opeļiem uz bākas pat uzlīme bija - ziemā 50/50...:D
Principā lielākā problēma jau ir autobūvē kā tādā - mašīna paredzēta 3 gadu lietošanai - no motoriem jau izspiests viss ko var izspiest... + vēl visas ekoloģijas normas...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
takeshi
sveiki, kads varbut ir lietojis un mak pastastit ir kada jega no sita lidzekla?
http://www.liqui-...gine-flush
 
uldisa
nav jēgas...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
takeshi
ok paldies.
 
Atgriezties forumā: