e46.lv

August 23 2019 14:38:47
Navigācija

Reklāma
AMriepas.lv
Gadījuma bilde


e46 coupe press photos
Onlainā
· Viesi: 34
· Lietotāji: 4
blackbmw
DKristaps
Imre
Makleins


· Vispār lietotāji: 5,181
· Jauns lietotājs: NooTeBooM2
Random user photo
46
46
e 46 wagon
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Citi mūsu BMW
 Izdrukāt tēmu
M3R 330xd Le-Mans-Blau M-Sport
ervuha
Nu es tik tīri intereses pēc, jo noteikti labas cenas un komplektācijas gadījumā pievērtu uz X acis. Smile Gribu zināt vai šeit tika ņemts vērā tas pats faktors, jo bieži vien X'iem ir zemākas cenas un samērā labas komplektācijas.
 
ArchizLV
Tas gan ir interesanti, jo pieņemsim Īrijā ja ir kāds 4x4 tad viņiem cenņiki ir tieši uz augšu un ja te būtu e46 iX piedāvājumā, tad viņiem cenņiki būt augstāki par parasto piedziņu.
 
ervuha
Noteikti, ka tas arī atkarīgs no valsts/reģiona klimata un, kā saka, arī pakaļas piedziņas fanātu jeb iedzīvotāju, kuri mīl klasisko piedziņu skaita, jo tieši pircēji ir tie, kas nosaka tirgus tendences.
 
modjo
Ervuha, nojàtiem Xiem ir zemàkas cenas, jo tos nedaudz dārgāk ir savest kàrtībàWink
Domàju, ka nākošā mana auto izvēlē, X būs tikai priekšrocība. Konkrētà auto gadījumā, vienīgais, kas man nepatiktu, ir traktordegviela, bet tà jau vairāk ir E9x sērijas nelaime. Nav tur labu benzīna motoru.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
ervuha
Nojātiem saki tu, bet iebāžot galvu ss.lv tā ir realitāte un noteikti, ka saimnieks netirgo savu X par lētāku naudu tikai tādēļ, ka viņš ir nodrāzsts. Es vienkārši domāju, ka pie mums X'u cienītāji ir vienkārši mazāk.
 
japanitis
Cik esmu laidis ae e46xi vai e46xd tad varu teik taa, ka braukshana ikdienaa ir pat savaadaaka. Raaviens cits, jo sakjer visi 4tri, bet ziemaa Tu pat guusti lielaaku baudu nekaa ar klasiku. Quatro kas ir audi, tad vinjem ir taa, ka prieksha velk 70 un aizmugure 30. Bauda minimaala ar taadu quatro. Bmw piedaavaa preteejas iespeejas, kur saansliides laikaa 35% dod klaat priekshpiedzinja, kas vel aaraa visu jautro pasaakumu.
 
ervuha
Tas noteikti ir pluss, bet pieņemu, ka liela daļa Latvijas bmw braucēju vienkārši nevar sevi iedomāties pie stūres pilnpiedziņai. BMW kā nekā vienmēr bijis klasiskās piedziņas etalons. Esam iegājuši baigajā offtopikā, bet vismaz sakarīga diskusija izveidojusies. :D
 
M3R
Sen nekas nav rakstīts:hohol: Aizvadīta pirmā ziema ar x, biju diezgan sajūsma par sargājamību, vispār nebija tāda skupenas kurām netiktu cauri...

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/12565592-818097281633861-7963883213671613283-n-1-.sized.jpg

Pavasarī pateicoties beigtam putekļu sargam izbeidzās amītis aizmugurē, kā dēļ nācās nomainīt aizmugurē amīšus, protams, ka x am savi amīši arī aizmugurē, kas cenas ziņā ir x2 kā bija e46, vai pat x3 :D

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/20160331-190437.sized.jpg

Pavasarī uznāca doma nosēdināt autiņu, bet tā kā nekur neatradu info vai x mpaka ir zemāka par standarta, tad nezināju vai ir īsti jēga sēdināt, jo vienīgais kits kurš piedāvājās bija 35/20 Eibach Pro-Kit.

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/20160404-205034.sized.jpg

Vēl salasījos powerā, ka e9x ir slimība, ka lūzt priekšējas atsperes, un nepagāja ne pāris nedēļas, ka mans ar nometās zemē :lol:

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/20160503-160518.sized.jpg

Tā kā lv uz atsperēm bija jāgaida vairāk kā mēnesi uzsūtīju no Vācijas to pašu Eibach Pro-Kit
Aizmugurē laikam par kādu 1-2cm beigas tik zemāk:

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/20160506-173438.sized.jpg

Priekšā jau labāk:

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/20160506-205305.sized.jpg

Tagad vismaz starp arku un riteni vairs nevar iebāzt galvu :aiwa:

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/20160507-091522.sized.jpg

aizmugure vēl nedaudz sasēdās, nav svaigu foto, un ir ļoti ok:yo:
 
e46.lv
modjo
Eibach Prokits laikam ir vienīgà opcija atsperēm, jo vismaz savam skatoties, Sportline uz Xiem nemaz nav.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
M3R
Reizi gadā jāpaceļ topiks :lol:
Gads nobraukts, bez lielām izmaiņām, no lielākajiem ieguldījumiem laikam bija kloķenes skriemeļa maiņa, kurš vienu rītu izdomāja, ka vairs nav jāgriežas :D
Pavasarī priekšā uzliktas jaunas bremzes, pamēģināta savādāka eļļa un samainīti filtri.
inbox.lv/albums/m/m3r/e91/20170309-171741.sized.jpg

uz laiku auto tika arī pie jaunas nr zīmes:

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/IMG-0039.sized.jpg

Bet tagad jau ir ticis pie vēl tīkamākas, ar kuru arī būs jāpārvietojas :D

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/20170521-210651.sized.jpg

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/20170521-210638.sized.jpg
 
e46.lv
INFINITE
Ir kāds arguments kāpēc izvēlējies tieši 5w30? Jeb tā gadījās?
 
AF
Nū varbūt tāpēc ka ražotājs tādu noteicis un ja auto netiek likts palielinātā slodzē vai nav problēmu ar ellas ēšanu kāpēc izvēlēties citas viskozitātes ellu?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
modjo
Zimmeriem nav ne vainas. Par eļļu piekrītu. Vnz laikam ilgi medīji, un kāpostu nolocīji:D
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
M3R
Gads atkal nobraukts, jāuztaisa neliela atskaitīte sev :D
Kas izdarīts pēdējā gada laikā?
* Vasarā nomainīts priekšā gultnis, ilgi nevarēja atrast piegaudošanas problēmu, jo skaņa visos ātrumos neizmainījās, likās jau, ka razdatka būs jāārda laukā, bet beigās tomēr izrādījās gultnis.
* Pirms ziemas jauns aķītis
* Pavasarī standarta eļļas un filtru maiņa
* Aizmugurējo bremžu trubiņu nomaiņa, jo iepriekšējā apskatē ielika 1, jo tomēr esot nedaudz sasprēgājušas.
* Pirms apskates nomainīta visa priekšējā piekare, jo pa ziemu šis tas sāka grabēt, izlēmu, ka jāmaina viss.
* Izieta apskate pa 0 :alco:
* Pēc apskates nobeidzās aizmugurējā amortizatorā atbalsta šeiba, nomainīju visu komplektu, un laikam jāpasūta otrajā pusē arī.

inbox.lv/albums/m/m3r/e91/WhatsApp-Image-2017-09-27-at-22-31-24.sized.jpeg
 
e46.lv
modjo
Izskatās ar Xu viss :super:
Tev jānopērk vēl kādu E46, vēlam pēc iespējas vecāku, būs ko pateikt biežāk:naac:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
Gedis
Ja nu kas, varu vienu labu E46 330Xd piedāvāt. Smile
 
Atgriezties forumā: