e46.lv

December 10 2018 19:58:29
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 33
· Lietotāji: 8
AF
andissukis
Andzha
Coty
Kit
KristapsS
tags
woodooboy


· Vispār lietotāji: 4,950
· Jauns lietotājs: Bonjuks
Random user photo


LABS 330i
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Virsbūve, stikli, lukturi
 Izdrukāt tēmu
Prieksejie lukturi
blackcat
Kupeja FL.
Oriģināli bija dynamic xenoni. Ielikām xenonus bez dinamikas, gaismas slēdzis palika vecais.

Problēma, ka vienā pusē nedeg xenons. Spuldzes, xenona bloks un pat viss lukturis ir samainīts ar pusēm un otrā pusē viss darbojas. Tika pielikta testa lampiņa un pusē kur nedega, lampiņa iedegās, pieliekot pie xenona barošanas vada. Pēctam uzreiz pieliekot otru lukturi dega abi. Noslāpējot mašīnu un vēlāk ieslēdzot atkal tās puses luktura ksenons nedeg.

Kur meklēt vainu? Gaismas slēdža bloks salonā vai tomēr pati lampa?

INPA uzrāda kļūdu 72 ein scheinwerfer nicht aktiviert uegen blendgefahr durch kurvenlicht.

It kā varētu iemest citu gaismas slēdzi, bet vai uz tā neglabājas info? Nomainot slēdzi nebūs jāpārkodē šis tas? un vai ir vērts varbūt mēģināt nokodēt nost dynamic funkciju? Tā dēļ cik noprotu slēdzis uz A iedaļas mirgo zaļš bet vai tādēļ neslēgtos viens ksenons? . Kādi minējumi? Smile
 
sandiszE46
Sveicināti, vai ir kāds tonējis priekšējos lukturus savam e46, vai var padalīties ar info?
 
R-M
Man tāda doma ir :D Taisos to darīt ar plēvi 30% tonējuma. Ja pareizi atceros tad 9eur m2 bixenon veikalā.
Nezinu kā un cik ilgi viņa kalpos, bet par tādu cenu nebūs žēl viņu arī pēc tam noraut nost Smile
 
blackcat
update manai augstāk rakstītajai problēmai, ja nu kādam kādreiz noder.

Šobrīd ieliku no vecās PFL kupejas gaismas slēdža bloku un tas atrisināja problēmu, ksenoni deg. blokam vienīgais ir manuālā augstuma regulācija, kas, protams nestrādā. Kā arī pirms ieslēdzu gabarītus vai xenonus, uz ekrāna gaismām rāda errorus, kas gan pazūd tās ieslēdzot. Līdz ar to problēma bija gaismas slēdža blokā. Atliek atrast īsto bloku.

Varbūt kāds zinātājs var pateikt, vai tā informācija kas glabājas uz bloka, kas ar to notiek? Cik man zināms, Info par mašīnas opcijām un visu pārējo glabājas uz diviem blokiem, viens no tiem ir tieši gaismas bloks. Kas notiek, kad ieliek citu bloku? Kaut kas būtu jāprogrammē vai arī kompis pats saprot, ka viens no šiem blokiem ir nomainīts un info ''pārraksta'' uz jaunā bloka?
 
Martinss
Bloks jebkurā gadījumā ir jāpiekodē, ja tiek mainīts.
 
blackcat
Principā viss ko man vajadzēs izdarīt tas būs uzrakstīt uz jaunā LCM nobraukumu, VIN un pārkopēt visas ''fīčas'' no IKE? Līdz šim viss bijis stock un nekas nav bijis kodēts kā no rūpnīcas, līdz ar to papildus drošvien, ka neko nevajadzēs rakstīt.
 
Schecter
Šodien ņēmu ārā savas cīsiņmiglas un ievēroju,ka vadam,kurš iet uz miglu, ir turpat kopā ir pietīts viens cits vads ar sakarīgu štekeri.Abi vadi satīti kopā un sadalās tik 10 cm no gala. It kā viss strādā . Kādam nav idejas kas tas par vadu ?
 
R-M
Āra temperatūras devējs nav atvienojies?
 
Schecter
Nezinu..Man mašīna nekad nav rādījusi pareizu ārā temperatūru,tākā nav ar ko salīdzināt.
 
zelmis14
Schecter rakstīja:

Nezinu..Man mašīna nekad nav rādījusi pareizu ārā temperatūru,tākā nav ar ko salīdzināt.


-40 paneli nerada?
 
Schecter
zelmis14 rakstīja:

Schecter rakstīja:

Nezinu..Man mašīna nekad nav rādījusi pareizu ārā temperatūru,tākā nav ar ko salīdzināt.


-40 paneli nerada?


Rāda, bet tas cipars peld kā kuro reizi
 
Atgriezties forumā: