e46.lv

December 11 2018 16:11:19
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 sedan press photos
Onlainā
· Viesi: 37
· Lietotāji: 12
alex7
Deew
dzeksis
edis_mbw
emc
keksis323
klaavis
Officer
R-M
RAZA33
UldisUldis
z-street


· Vispār lietotāji: 4,951
· Jauns lietotājs: Deew
Random user photo


e46.lv salidojums Tūja 5-6.jūlijs 2014
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
Kesis 320d ///M
BUHARDI
Kaut kad taču karosam arī beidzot jābūt saliktam tam stupicu dyno, gaidu un gaidu, bet izskatās, ka ar būs uz kauņu jāmet :D
 
AF
Nu redzēs kas tur viņam būs.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Kesis
ATE Ceramic bremžu kluči mani pievīla Minišosejas treniņā, priekšejie kluči izbeidzās viena treniņa laikā. Pēc ATE Ceramic seko Ferodo Racing kluči, kas sevi parāda no labās puses. Nav gluži tā, ka bremzētu ievērojami labāk, bet tie dilst ievērojami mazāk, attiecīgi šobrīd Ferodo Racing bremžu kluči ir izturīgakie kādi līdzšim ir bijuši un šī auto. Aprunājoties ar pieredzējušākiem Minišosejas braucējiem skaidrs ir tas, ka alternatīva Ferodo Racing ir EBC niknie kluči, pēctam atliek CL, kas jau ir nopietnāks līmenis.

Labāk vēlak, nekā nekad - dzinēja temperatūra pie slodzes nu ir draudzīgāka. Bildēs redzams iemesls paaustinātai dzinēja temperatūrai, starp dzinēja dzesešanas radiatoru un intercooleri bija ievērojams ''kūdras'' slānis.
Nedēļu pabraucot ar iztīrītiem radiatoriem, gan ir skaidrs, ka intercoolerim ir neliela sūce, kas ir pastiprinajusi radiatoru aizaugšanu, bet parcik nākamsezon plānots cits intercooleris, tad braukšu ar šo kamēr tas uzprāgs :lol:

Pēc radiatoru iztīrīšanas auto ir palicis atsaucīgaks, pieļauju domu, ka intercooleris dara savu darbu.

Papildus tam iegādāts strādājošs cirkulācijas sūknītis.

tinypic.com man šobrīd met errorus, bilžu ar netīrajiem radiatoriem pagaidām nebūs.

Joprojām mistērija ir dzesēšanas ventilātors. Info neesmu meklējis, bet ir aizdomas, ka tas pie paaugstinātas dzineja temperatūras nepieslēdzās, kādēļ, hz. A/C ieslēdzot ventilātors darbojas.
:super:
 
jenchs
Iesaku uztaisīt AC ventilatoram papildus slēdzi salonā.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu ŠEIT un AJmotorsports.lv oficiālajā mājas lapā
PM vai 2237[sešiviensseši]7
 
www.ajmotorsports.lv
kristaps
Kas ar minišosejas treniņā notika, ka pēc pirmā iebrauciena aizbrauci mājās?
Arī braucu ar Ferodo Racing, trasē ļoti labi, pa ielu braucot nepatīk, ka čīkst.
I'm one of those people who give BMW drivers a bad name..
 
Kesis
kristaps rakstīja:

Kas ar minišosejas treniņā notika, ka pēc pirmā iebrauciena aizbrauci mājās?
Arī braucu ar Ferodo Racing, trasē ļoti labi, pa ielu braucot nepatīk, ka čīkst.


Par čikstēšanu piekrītu, bet kopumā tas nav nekas traks.

EGR zagluškai izpūta blīvi, attiecīgi paliku ar atmosfērisku dīzeli.
:super:
 
Kesis
Tā, kādu brīdi šeit nekas nav ierakstīts, bet šis tas ir noticis, šis tas atrisināts un šis tas jaus risināms ir nācis klāt.
Sākšu kautcik hronoloģiskā secībā.
Vasaras laikā sanāca iepazities ar TDR.lv. Cenšos smelties dīzeļzināšanas un izmantot izdevības.
Tad nu pabiju TDR.lv dyno day.
i68.tinypic.com/24uw8b8.jpg

Tad tika samīzēti R17 semi-slick priekš nākamās sezonas. Lietoti, bet testam un manām spējām būt pilnīgi pietiekami. No 205 sekcijas jāpāriet uz 225. Vēl tik nepieciešami R17 diski, kuri nesver un nemaksā kosmosu. Pagaidām price/performance ir R17 oem 7er 9kg diski.
Kumho Ku36
i64.tinypic.com/148m4k3.jpg

Maxspeedingrods ķegām standarta bukses izbeidzās pēc 1/2 sezonas, liekam poli.
i66.tinypic.com/zwi4hx.jpg

Glāžu atsaite tika nedaudz pielocīta, jeb uztaisīta nedaudz augstāka, lai motors itnemaz neskartot tai klāt.
i66.tinypic.com/2egduom.jpg

Ar topošo dzinēju joprojām lēnām, bet notiek.
Tātad, 3.5d virzuļi. Kompresijas pakāpa aptuveni 16,5:1(2.0d stock ir 17:1). Degkameras tilpums 24ml.
i67.tinypic.com/2q22uck.jpg

Ar rezervīti tiek sagatavots 4bar MAP sensors, tagad tik to kkā jāiemāna 2.0d kolektorā.
i64.tinypic.com/2ms4ux3.jpg

Tad bija tāds pasākums kā Burnout.lv Izdedzes vīrs, jeb izbrauciens. Šeit tika nedaudz pataisnotas rokas. Protams, ka bez riskantiem momentiem netika iztikts, toties pieredzīte. Uzmanību japievērš Noras sejai :thumbsdown:
i64.tinypic.com/n6vpd2.jpg
i66.tinypic.com/xoiasj.jpg

Un šīs reizes nobeigumam pagaidām sāpīgakais, kas ar šo auto ir noticis, tas tā, lai šķiet reālāk kā tas tiek izmantots :emo:
Pāris nedēļas atpakaļ bariņš ar aktīvistiem bijām aizbraukuši uz Rullīti pataisnot rokas. Pēc stundas pazuda jauda, parādijās zils dūms un maloša skaņa no motortelpas.
i65.tinypic.com/2007l8k.jpg
Paldies Japiņam, kurs aizvilka līdz garažai. Rezultātā turbo vidus daļa salūzusi, pilns IC ar eļļu un skaidām. Visam komplektā auto vairs nav jauda kāda tika samērīta dyno dienā, pie vainas visticamāk, ka VNT sēnes regulācija, bet parcik auto ziemas sezonā plānots nekustināt, tad netaisos to regulēt.

Plāni uz nākamo sezonu ir, bet tie atkarīgi no daudz un dažādiem aspektiem. Jaunais dzinējs, piekares uzlabošana(bet parcik būs cita izmēra riepas, tad ar to nesteidzos, jo kad tik iebraukt trasē ar R18 ielas riepu nevis R16 pussliku, tad vadāmības īpašības manāmi uzlabojās, attiecīgi iespējams, ka R17 kopā ar platāku riepu dos uzlabojumu), cerība vēl nomest svaru. Nāks nākama sezona, tad redzēs kas būs realizējies un kas tur rezultāta sanāks.

:lv:
:super:
 
AF
Map sensoru pielikt viegli, iebāz kaut kur štuceri, trubińu, un trubińas galā maps, easy
Bet turbīna tev salūza izskatās mehāniskās iedarbības dēł, skaties kur dauzijas pret virsbūvi
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Kesis
Joprojām lēni, bet notiek.
Bija man te eļļas sukņa epopeja. Drošības pēc čomam ar pieredzi iedevu elļas sūkni, lai pārbauda to, jo pārgribēju stadiju to nevērt vaļā un cerēt, ka viss būs ok :D
Skaidrs, ka sūknis vinkāršs un tam noņemot korpusu uzreiz vari ieraudzīt zobratu darba virsmas un vizuāli to novērtēt.
Mans sākotnēji paredzētais eļļas sūknis izrādijās, ka ir dabujis pagrauzt ko abrazīvu, dilums normas robežās - tikpat labi varētu to likt atpakaļ un braukt, bet gribējās tomēr atrast, ko labāku. Nespēju izskaidrot, bet dažreiz aizrautīgākais tajā procesā tieši liekās detaļu meklēšanas process :faceoff:
Kopumā apskatīju aptuveni astoņus eļļas sūkņus no kuriem divi bija manējie(viens iepriekšminētais, bet otrs, kuru pat neesmu atvēris, jo aprauta šāle un ganjau, ka ir metams). Rezultātā no astoņiem apskatītiem sūkņiem tikai viens bija labāks kā mans sākotnēji paredzētais, tad nu to arī lietošu. Lai vai kāds stāsts nāktu līdzi konkrētajam sūknim, kopumā to darba zobrati ir ļoti bēdīgi un vienam pat stipri apšaubiju, ka tas rada pietiekamu spiedienu. Bet tas viss ir sīkums, mana pirmā pieredze ar to un pārdomas.

Pielikts elļas sūknis un balansieri. Bonusā svaigs eļļas uztvērējs/filtriņš. Sākotnēji pat elļas sūkni klāt balansieriem biju pielicis nepareizi. Kad sāku pētīt TIS, tad sapratu, ka elļas sūkni pie balansieriem jāpieliek konkrētā pozīcijā. Tad motors tika nocelts nost no statīva, lai uzliktu spararatu un pēc metkām pareizi blokam pieliktu elļas sūkni/balansierus.
Interesanti, ka elļas sūknis smukā alumīnija krāsā, bet balansieri brūni, kas visticamāk liecina tikai par to, ka dzinējam reti mainīta elļa. Brūnumu īsti nost dabūt nekādigi neizdevās.
i64.tinypic.com/2qxsv2f.jpg

Maz gan var redzēt, bet šādi izskatās 200kw 3.5d virzuļi iekš 2.0d, kas nozīmē, ka kompresijas pakāpe būs 16.5:1
i66.tinypic.com/2cqmpa1.jpg

Nākamajā skrūvēšanas reizē ir paredzēts likt virsū ķēdes.
i64.tinypic.com/30l1eok.jpg

Iegadājoties tās ari notika interesantas lietas, kuras biju dzirdējis, bet ar kurām saskāros pirmo reizi.
Febi bilstein komplekts ar OEM BMW kodiem.
i63.tinypic.com/2le545v.jpg

Papildus vēl laicīgi tiek uzmontētas svaigas vasaras gumijas, lai mazāk nieki par kuriem domāt, kad būs jākoncentrējas uz lietām, kas saistītas ar jauno dzinēju.
i64.tinypic.com/28wfpz.jpg

Šeit neliela jautrība, jeb ielas riepas nemīl Minišosejais paredzētu savirzes regulējumu :D
i64.tinypic.com/15d15wi.jpg

Pēc TA iziešanas auto vēl nav atguvis iepriekšejo izskatu, jab mazie spogulīsi vēl nav atlikti atpakaļ. Tur tāds nieks kā janopērk atbilstošākas skrūves kā ķīnieši tiem dod līdzi.
i63.tinypic.com/140hve9.jpg
Mainījis(usi) Kesis, 13.12.2017 08:19
:super:
 
AF
Atškirība alu krāsās ir dēl tā, ka tie ir no dažādiem sakausējumiem un tos var būt grūtām atmazgāt Wink
Un 16,5:1 Kompresijas pakāpe nevis kompresija, ja tev būs 16,5 kompresija, tu būtu smagi nelaimīgs :D

P.s ar nepavietību gaidu pirmo startu, gribas dzirdēt kā skan svaigs dīzelis.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Kesis
Sanāca ieķert svaigākos diskus kādus jebkad esmu nopircis.
R17, 8J, ET24, svars 9kg. Price/performance no OEM R17 diskiem, neskaitot BBS un citus foršos diskus.

i63.tinypic.com/de6vkw.jpg
i65.tinypic.com/2vug22b.jpg
:super:
 
Shamans
Laikam arī man ir šie diski kā ziemas. Patika kā ir plauktiņš Smile
FOTOsesija tavam e46

i.picasion.com/pic67/f51edf964f3adb4e772fab53a6633cf7.gif
 
uman
Kas tas par disku stilu? Uz 7er nāca?
 
Re5tepa
http://www.bmwsty...com/bmw/90
 
Kesis
i68.tinypic.com/2h34gzt.jpg

i66.tinypic.com/rtf9lx.jpg

Dzelži priekš stūres sitēmas upgrade.
E36 stūres stienis + E34 krustiņš.
:super:
 
Kesis
i64.tinypic.com/27yn803.jpg
Palēnām, bet sezonas sākums negaida.
i63.tinypic.com/qnv7g6.jpg
R90
:super:
 
Kesis
Ķēžu vāks virsū. Iepriekšejā reizē to neizdevās izdarīt, jo liekot virsū sabojājām kloķenes blīvslēgu.
i68.tinypic.com/21ott02.jpg

Turpinājumā dzinējs noņemts no statīva, lai uzliktu spararatu, attiecīgi varētu nobloķēt kloķeni.
i67.tinypic.com/2wpl8uq.jpg

Galva gaida sestdienu, kad tiks likta virsū
i65.tinypic.com/29ynpl5.jpg
:super:
 
emc
Niiiice! tīri raiti iet uz priekšu nu jau! Smile :super:
Love my e46! :love:
 
Kesis
Palēnām, bet notiek. Ieslēgusies nedaudz motivācija, jo 17.aprīlī jau pirmais Minišosejas treniņš. Stipri apšaubu, ka uz aprīli auto jau būs gatavs, lai brauktu trasē, bet jāiet uz mērķi, ka aprilī tas vismaz ir gatavs, lai piebrauktu dzinēju un būtu gatavs regulēšanai. Pagaidām skaidrs, ka jaunā dzinēja ielikšanas process būs laikietilpīgakais posms.
:super:
 
Kesis
Kādu brīdi atpakaļ sagādātas mantas, tik biju piemirsis šeit to pierakstīt.

Pagājušās sezonas otrajā pusē biju uzlicis šādus klučus priekšai, ļoti patika. Bremzēja labi un nedila(nesadega un nesadrupa) kā parastie/lētie kluči. Cena gan ir jūtami lielākā kā parastajiem, bet bremzes ir vajadzīgas, attiecīgi šie šobrīd ir lētākie kluči, kuri spēj turēt pietiekamu slodzi.
i63.tinypic.com/282jsih.jpg

Klāt vēl nāks trīs VDO oldschool rādītaji priekš eļļas un voltometrs. Jeb auto tiek papildināts ar VAG mantiņam :D
i66.tinypic.com/2z3qw0p.jpg
:super:
 
Atgriezties forumā: