e46.lv

April 20 2019 03:22:48
Navigācija

Reklāma
AMriepas.lv
Gadījuma bilde


e46 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 16
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,064
· Jauns lietotājs: onthewheels
Random user photo


walder 325i

E46 VASARAS ATKLĀŠANA 19
AMriepas.lv
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
Kesis 320d ///M
AF
Parādi tuvāk vārstu atvieglināšanas procesu ! Wink
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Kesis
Atvieglināts vārsts 31g, stock vārsts 36g.
i66.tinypic.com/2eq6vko.jpg

Nedaudz sakopta dzinēja galvas kontaktvirsma.
i67.tinypic.com/2ughwty.jpg

Svars noņemts tikai no vārsta apakšas. Pārējais tiks simboliski piepulēts.
i64.tinypic.com/2vj4qva.jpg

Darbam nepieciešamais: Svētais ūdens, scotch brite, dažādi smilšpapīri, filcs un dinamta zaļais brīnums.
i63.tinypic.com/mt9zpx.jpg

Virpa, jeb varam to saukt par divu asu CNC :mhihi:
i68.tinypic.com/2wck01s.jpg

Ļoti reti sanāk veltīt laiku šiem darbiem, šobrīd cerība, ka auto izdosies salikt līdz aprīlim, lai var pagūt sagatvoties sezonas atklāšanas pasākumiem :emo:
 
AF
Ak dievs , cik h sanāk drillēt vienu vārstu? :D
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
chaboska
Var kāds izskaidrot jēgu modificēt 2.0d motoru? Nebūtu jēdzīgāk iecelt vnk jauno 3.0d?
///M disku uzlīmes. PM!
 
emc
Svars
Love my e46! :love:
 
modjo
Varu saderēt, mute melna kā Vinnijam Pūkam:D
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
OSIS94
chaboska rakstīja:

Var kāds izskaidrot jēgu modificēt 2.0d motoru? Nebūtu jēdzīgāk iecelt vnk jauno 3.0d?


to tu pajautā ,kad noliksies ar viņu uz strīpas ar savu jauno 3.0d :D
 
reinis28
chaboska rakstīja:

Var kāds izskaidrot jēgu modificēt 2.0d motoru? Nebūtu jēdzīgāk iecelt vnk jauno 3.0d?

Ir cilvēki kuriem ātra mašīna nenozīmē tikai to, kurš ātrāks pie luksafora, vai vnk kurš taisnā līnijā atvelk vairāk. Mašīnu būvē, lai tā arī labi vadītos līkumos. 3.0d ir daudz smagāks par 2.0d, bojā mašīnas izsvarojumu pa asīm, kas galīgi nepalīdz vadāmībai.
 
mfg
nebutu atrak pie virpotaja atnakt ? Smile))
 
Kesis
Ou, baigais action šeit noticis :D

Tātad, jā, ir diezgan lēns process. Ja Dremel būtu jaudīgāks, tad tas varētu būt jūtami atrāk, bet kā alternatīvu no pieejamajiem instrumentiem varu izmantot urbi(bet tas ir lielāks, smagāks, neērtāks). Testa vārstu taisīju, lai saprastu aptuveni cik ilgu laiku man tas prasīs, ja to darisu pats. Atvieglināt, sapulēt un pieslīmēt vārstu sēžas izskatās, ka varētu prasīt vienu pilnu brīvdienu, lai tiktu galā ar visiem 16 vārstiem. Nezinu cik ir ok laiks priekš tada darba, bet jāņem vēra, ka to daru pirmo reizi. Iespējams procesa gaitā temps uzlabotos.

Pie virpotāja pats atvieglinašanas process ganjau, ka būtu jūtami ātrāks. Bet pulēšana un vārstu pieslīpēšana tāpat paliktu uz mani. Jāskatās, kamēr neesmu pieķēries īstajiem vārstiem tikmēr var gadīties, ka plāni pamainīsies.

He, par to 2.0d tēmu, šķiet, ka tas ir pirmais un gandrīz vienīgais par ko daudzi spēj domāt :D
Pagaidām taisnē auto ir ātrāks par E90 FL chipotu 3.0d. Kad dzinējs iegūs puslīdz saregulēta statusu, tad domāju, ka būs vēl nedaudz labāk. Šogad plāns pavērot svarus, lai saprastu cik auto ir reāli smags un iespējams, ka to censties padarīt vieglāku.

3.0d nekad nav bijis plāns, jo tas ir vēl smagāks, dārgāks, lielāks, pietam disciplīnās, kurās ir paredzēts piedalīties 3.0d ir ļoti neērtā pozīcijā, jo tam ir liels tilpums + turbo koeficients, lielāks liekais svars, izsvarojums sliktāks. Attiecīgi, lai konkurētu ar 3.0d ir jāiegulda anormāli lielāki līdzekli. Ar 2.0d vismaz nav jāsacenšas ar jaudīgiem pilnpiedziņas, turbo nezvēriem :D

Turklāt nu jau tas ir kļuvis ka piedūriens. Smieklīgi, ka trases malā, kad cilvēki ierauga 2.0d, tad pārsvarā neizpratne, ko tad tas 2.0d unītis te dara, nemotors, un citi komentari. Pēc skriešanās, track day vai izvizināšanas šo pirmā viedokļa komentāru vairs nav.
Mainījis(usi) Kesis, 01.03.2019 08:24
 
Kesis
Foto nav, tikai nelieli pieraksti.
-No vārstu atvieglināšanas realizējās tikai -2grami ieplūdes vārstiem. Tātad uzskatu, ka nerealizējās :lol:
-Jauni vārstu blīvslēgi
-Pieslīpēti vārsti
-Jauna dzinēja galvas blīve
-Uzlikts oil catch can

Dzinējs salikts un šobrīd viss ir skaisti - dzinēja galva stāv vietā, negrasās celties nost.

Papildus tam auto ir ticis pie disku/riepu komplekta(8J ar 225/40 R18).
Auto priekša pacelta 20mm uz augšu.


i63.tinypic.com/2z86u4x.jpg
 
AF
Diski labi piestāv
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
emc
Nu, skaties uz pozitīvo, vsm galva savesta kārtībā. Smile

Diski bomba! :jack:
Love my e46! :love:
 
dzhonsons
Pēc instagrama spriežot - auto piemeklējusi kāda ķibele.. Kas par vainu?
 
Atgriezties forumā: