e46.lv

June 18 2019 15:51:36
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 coupe press photos
Onlainā
· Viesi: 21
· Lietotāji: 8
alex7
blackbmw
klaavis
KR3W
M3R
MASH
MAXixt
wadims98


· Vispār lietotāji: 5,135
· Jauns lietotājs: Buraks74
Random user photo


@Jelgava
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
Kesis 320d ///M
AF
Parādi tuvāk vārstu atvieglināšanas procesu ! Wink
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Kesis
Atvieglināts vārsts 31g, stock vārsts 36g.
i66.tinypic.com/2eq6vko.jpg

Nedaudz sakopta dzinēja galvas kontaktvirsma.
i67.tinypic.com/2ughwty.jpg

Svars noņemts tikai no vārsta apakšas. Pārējais tiks simboliski piepulēts.
i64.tinypic.com/2vj4qva.jpg

Darbam nepieciešamais: Svētais ūdens, scotch brite, dažādi smilšpapīri, filcs un dinamta zaļais brīnums.
i63.tinypic.com/mt9zpx.jpg

Virpa, jeb varam to saukt par divu asu CNC :mhihi:
i68.tinypic.com/2wck01s.jpg

Ļoti reti sanāk veltīt laiku šiem darbiem, šobrīd cerība, ka auto izdosies salikt līdz aprīlim, lai var pagūt sagatvoties sezonas atklāšanas pasākumiem :emo:
 
AF
Ak dievs , cik h sanāk drillēt vienu vārstu? :D
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
chaboska
Var kāds izskaidrot jēgu modificēt 2.0d motoru? Nebūtu jēdzīgāk iecelt vnk jauno 3.0d?
///M disku uzlīmes. PM!
 
emc
Svars
Love my e46! :love:
 
modjo
Varu saderēt, mute melna kā Vinnijam Pūkam:D
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
OSIS94
chaboska rakstīja:

Var kāds izskaidrot jēgu modificēt 2.0d motoru? Nebūtu jēdzīgāk iecelt vnk jauno 3.0d?


to tu pajautā ,kad noliksies ar viņu uz strīpas ar savu jauno 3.0d :D
 
reinis28
chaboska rakstīja:

Var kāds izskaidrot jēgu modificēt 2.0d motoru? Nebūtu jēdzīgāk iecelt vnk jauno 3.0d?

Ir cilvēki kuriem ātra mašīna nenozīmē tikai to, kurš ātrāks pie luksafora, vai vnk kurš taisnā līnijā atvelk vairāk. Mašīnu būvē, lai tā arī labi vadītos līkumos. 3.0d ir daudz smagāks par 2.0d, bojā mašīnas izsvarojumu pa asīm, kas galīgi nepalīdz vadāmībai.
 
mfg
nebutu atrak pie virpotaja atnakt ? Smile))
 
Kesis
Ou, baigais action šeit noticis :D

Tātad, jā, ir diezgan lēns process. Ja Dremel būtu jaudīgāks, tad tas varētu būt jūtami atrāk, bet kā alternatīvu no pieejamajiem instrumentiem varu izmantot urbi(bet tas ir lielāks, smagāks, neērtāks). Testa vārstu taisīju, lai saprastu aptuveni cik ilgu laiku man tas prasīs, ja to darisu pats. Atvieglināt, sapulēt un pieslīmēt vārstu sēžas izskatās, ka varētu prasīt vienu pilnu brīvdienu, lai tiktu galā ar visiem 16 vārstiem. Nezinu cik ir ok laiks priekš tada darba, bet jāņem vēra, ka to daru pirmo reizi. Iespējams procesa gaitā temps uzlabotos.

Pie virpotāja pats atvieglinašanas process ganjau, ka būtu jūtami ātrāks. Bet pulēšana un vārstu pieslīpēšana tāpat paliktu uz mani. Jāskatās, kamēr neesmu pieķēries īstajiem vārstiem tikmēr var gadīties, ka plāni pamainīsies.

He, par to 2.0d tēmu, šķiet, ka tas ir pirmais un gandrīz vienīgais par ko daudzi spēj domāt :D
Pagaidām taisnē auto ir ātrāks par E90 FL chipotu 3.0d. Kad dzinējs iegūs puslīdz saregulēta statusu, tad domāju, ka būs vēl nedaudz labāk. Šogad plāns pavērot svarus, lai saprastu cik auto ir reāli smags un iespējams, ka to censties padarīt vieglāku.

3.0d nekad nav bijis plāns, jo tas ir vēl smagāks, dārgāks, lielāks, pietam disciplīnās, kurās ir paredzēts piedalīties 3.0d ir ļoti neērtā pozīcijā, jo tam ir liels tilpums + turbo koeficients, lielāks liekais svars, izsvarojums sliktāks. Attiecīgi, lai konkurētu ar 3.0d ir jāiegulda anormāli lielāki līdzekli. Ar 2.0d vismaz nav jāsacenšas ar jaudīgiem pilnpiedziņas, turbo nezvēriem :D

Turklāt nu jau tas ir kļuvis ka piedūriens. Smieklīgi, ka trases malā, kad cilvēki ierauga 2.0d, tad pārsvarā neizpratne, ko tad tas 2.0d unītis te dara, nemotors, un citi komentari. Pēc skriešanās, track day vai izvizināšanas šo pirmā viedokļa komentāru vairs nav.
Mainījis(usi) Kesis, 01.03.2019 08:24
 
Kesis
Foto nav, tikai nelieli pieraksti.
-No vārstu atvieglināšanas realizējās tikai -2grami ieplūdes vārstiem. Tātad uzskatu, ka nerealizējās :lol:
-Jauni vārstu blīvslēgi
-Pieslīpēti vārsti
-Jauna dzinēja galvas blīve
-Uzlikts oil catch can

Dzinējs salikts un šobrīd viss ir skaisti - dzinēja galva stāv vietā, negrasās celties nost.

Papildus tam auto ir ticis pie disku/riepu komplekta(8J ar 225/40 R18).
Auto priekša pacelta 20mm uz augšu.


i63.tinypic.com/2z86u4x.jpg
 
AF
Diski labi piestāv
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
emc
Nu, skaties uz pozitīvo, vsm galva savesta kārtībā. Smile

Diski bomba! :jack:
Love my e46! :love:
 
dzhonsons
Pēc instagrama spriežot - auto piemeklējusi kāda ķibele.. Kas par vainu?
 
Kesis
Kārtējais update, diemžēl šoreiz nedaudz brutālāks devil
Jeb dzinējam prasās nopietnāku apkopīti :faceoff:

13.04.19 333 trasē pievienojos uz Opel trackday ar mērķi nedaudz pavizināties, saprast, kas notiek ar tehniku un pataisnot rokas pēc ziemas.

Sākšu ar pozitīvo pusi. Pāriešana no 205 platuma pusslikiem un 225 platuma ir krietni uzlabojusi saķeri, šobrīd liekas, ka auto vadās gluži kā man to gribās. Ļoti varēja just, ka trūkst treniņu.

Nu ķersimies vērsim pie ragiem. Piektā apļa sākumā pamaniju, ka eļļa uzkarsusi līdz 140 grādiem, pats arī biju iekarsis un tempu samazināt negribēju :lol:
Piektajā aplī izbraucot uz taisnes dzinējs sagura, eļļas spiediens bija ok. Pārliku un ceturto pārnesumu, bet sapratu, ka nevis jauda ir zudusi, bet dzinējs konkrēti bremzē, izspiedu sajūgu un momentāli noslāpa. Forši ar inercīti noripoju no trases. Atvēru dzinēja pārsegu, un tur eļļa no motora priekšgala. Izspiests kloķenes priekšgala saļņiks.

Kopumā uzreiz bija divi varianti - šāles beigušās vai kloķene lūzusi.

Tad nu šonedēļ pieķēros, lai izrautu dzinēju un saprastu cik slikti ir. Pirms izcelšanas/izjaukšanas paguvu nopirkt vēl vienu dzinēju rezerves daļām un nu varu teikt, ka bija vērts.
i66.tinypic.com/2uf3b45.jpg

Pirmā šāle nodegusi no abām pusēm un izgājusi no vietas, piespiedusi ķēdi un dzinējs noķīlējis.
i68.tinypic.com/2hwijco.jpg

Ķīlēšanas rezultātā salūzusi kloķvārpsta.
i67.tinypic.com/30ijs5j.jpg

Ja nu kādam ir pamatota, labāka teorija, tad droši, bet, ja nav, tad lieki nespamojiet.

Nākamajam dzinējam plānā stipri ātrāk lietot biezāku eļļu un pārvietot eļļas dzesēšānas radiatoru vietā, kur tam būs labāka gaisa caurplūde, ja tas nepalīdzēs pazemināt eļļas temperatūru, tad likšu lielāku radiatoru.
 
krabiz
Faaak, lai izdodas drīz atgriezt pie dzīvības

P.S. Vismaz beidzot vadās kā vēlējies :D
netaisi gateri
 
AF
Tu pirms liki iekšā kloķeni samērīji uz taisnumu, biezumu un sapulēji virsmas?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Kesis
AF rakstīja:

Tu pirms liki iekšā kloķeni samērīji uz taisnumu, biezumu un sapulēji virsmas?


Yes, protams.
 
AtomLV
Cik Tev tur apmeram "zīmējās" zs un grieze tam 2.0 d ? Shock
 
Odze
ieliec bildi kādas izskatās klaņu/pamatnieku skrūves.
lieku 98.5% ka vaina tomēr būs bijusi tur.hvz
 
Atgriezties forumā: