e46.lv

June 17 2019 17:38:11
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 sedan press photos
Onlainā
· Viesi: 21
· Lietotāji: 1
SM91


· Vispār lietotāji: 5,134
· Jauns lietotājs: andzaa
Random user photo


e46
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
Kesis 320d ///M
Deathwish
Loti intresants temats, krāmē visu infu iekšā, paldies..
 
Kesis
Odze rakstīja:

ieliec bildi kādas izskatās klaņu/pamatnieku skrūves.
lieku 98.5% ka vaina tomēr būs bijusi tur.hvz


Lūdzu, paskaidro savu domu.

Pieļauju domu, ka, ja skrūves būtu par švaku, tad tās būtu izstiepušās un šāles būtu izdauzīts un kloķene no sitieniem lūzusi, bet nekas par to neliecina.
 
Odze
pats rakstiji ka šāle “apdegusi”no abām pusēm. tātad lai šāle apgriestos savā vietā uz rinķi ir jāpalielinas vietai kurā viņa sēž vai arī slīdvirsmai ir “jāpedeg”pie kloķvārpstas kakliņa(otrajā variantā šāli no kloķvārpstas parasti grūti atdalīt)
ja pareizi saprotu tev bija oe skrūves. lietotas? vai liki jaunas?
 
Kesis
Odze rakstīja:

pats rakstiji ka šāle “apdegusi”no abām pusēm. tātad lai šāle apgriestos savā vietā uz rinķi ir jāpalielinas vietai kurā viņa sēž vai arī slīdvirsmai ir “jāpedeg”pie kloķvārpstas kakliņa(otrajā variantā šāli no kloķvārpstas parasti grūti atdalīt)
ja pareizi saprotu tev bija oe skrūves. lietotas? vai liki jaunas?


Jaunas OEM liku.
Kloķene salūza, šāle izvalcējās un padarija ovālu kloķenes kakliņu un sabojāja bloku.
 
Odze
Ok. manis pēc :naac:
wag grupas 5cil tdi manis nosauktā problēma ir ļoti izplatīta kad jauda aiziet virs 200hp. oe skrūves cietība, ja nemaldos, ir 10.9
p.s. samēri tomēr skrūves. nav jau tik sarežģīti.
atvainojos par spamu.
 
AF
nesaprotu saistību ar Keša problēmu un skrūvēm doma
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Odze
zinot šo kloķvārpstu tieksmi lūzt “tā pat vien” nez kas notiek ja viens pamatnes atbalsts “pazūd”?
p.s. vairāk apsolos nespamot :faceoff:
 
Kesis
Odze rakstīja:

zinot šo kloķvārpstu tieksmi lūzt “tā pat vien” nez kas notiek ja viens pamatnes atbalsts “pazūd”?
p.s. vairāk apsolos nespamot :faceoff:


Spams nedaudz par daudz manam pasīvajam topicam.
Bet M47/57 dzinējiem pamatnieku un klaņu skrūves OEM ir 12.9, attiecīgi tā nav problēma.
Un jā, šāle bija melna, bet kārtigāk patīrot atklājās, ka uz kloķenes un šalēm nav pazīmes, ka būtu ķīlējis.
 
Kesis
Update :emo:

29.04 aizvedu bloku un kloķvārsptu uz pārbaudi un nepieciešamajām darbībām. Blokam hons + virsmaz slīpēšana, kloķvārpstai pirmais remontizmērs gan pamatšālēm, gan klaņu šālēm.
30.04 laimīgs saņēmu gatavu bloku un kloķvārpstu.
03.05 saņēmu jaunas šāles, kloķenes saļņikus un kartera blīvi jeb minimumu, kas nepieciešams, lai saliktu.
Tajā pat vakarā apņēmības pilns devos uz garāžu, lai saliktu bloku, bet atdūtos pret to, ka man garažā nav T60 torx, lai no vecā dzinēja noņemtu spararatu. Tajā pat vakarā, vēlu AF's izpalīdzēja un atveda instrumentu komplektu, kurā tāds ir.
04.05 pamodos un turpināju iesākto, bet atdūros pret to, ka kloķvārpsta negrib iet savā vietā Shock
Nezinu, kuram to bija jāzin, bet aksiālā šāle(kopēja, nav divdaļīga) ir remontizmēra, bet bloķvārpstrai aksiālās šāles vieta palikusi uz standartizmēru.
Sazinos ar meistaru, solās 06.05 doties uz darbu un labot situāciju(es jau laimīgs, ka 06.05 nevis 07.05 kā oficiāli jābūt).
Rezultātā meistars izlēma jau 05.05 aizbraukt uz darbu un labot situāciju.
Es laimīgs dodos pakaļ kloķvārpstai un pa taisno uz garāžu.

i66.tinypic.com/2hs25pi.jpg

05.05 vēlā vakara stundā bloks ir salikts.

i63.tinypic.com/2h4ezon.jpg
Ķēžu vāks kā scarface, atgādinās par notikušo :mhihi:
Vecais dzinējs pilns ar mazām skaidiņām, diezgan čakarējos, lai visu satīrītu. Eļļas sūknis diezgan dabūjis ciest. Lieki piebilsts, ka liekot pirmo dzinēju es apzināju kādus 10 lietotu eļļas sūkņu tirgoņus un paņēmu labāko, jo visi pārējie izskatijās briesmīgi. Šoreiz no sev garažā esošajiem sūkņiem paņēmu labāko un miers.

Atlicis uzlikt turbīnu un dzinēja apakša ir gatava doties uz motortelpu. Tas gan notiks tikai 08.05, bet joprojām ir cerība pagūt salikt, kautcik piebraukt un veiksmīgi doties uz 11.05 paredzēto E46 vasaras sezonas atklāšanu. Slodzi gan domāju, ka auto neredzēs, jo gribās to vismaz nedaudz piebraukt, bet skatīšos cik ātri pagūšu salikt, kā uzvedīsies dzinējs un cik pagūšu nobraukt līdz 10.05 vakaram. :mhihi:
 
Kesis
Pirmie 300km dzinējam bijuši ne visai veiksmīgi, bet nosprādzis nav :aiwa:

Tātad, praktiski kopš pirmā starta bija lieki trokšņi. Tukšgaitā šķita, ka dēļ nesen uzliktā Sprintfilter, bet sākot braukt bija skaidrs, ka kkas nav ok.
11.05 aizbraucu uz E46 vasaras sezonas atklāšanu, bet auto netika likts slodzē, jo tādu tak nevar braukt :lol:
12.05 izdomāju, ka jānorauj dzinēja galvu, jo to nebiju jaucis laukā un bija aizdoma, ka kāds vārsts taisa problēmas, bet nē, tus viss ok. Tātad pazaudēju vienu brīvdienu un auto nesalaboju.

13.05 braucu pie ArtE46 ar cerību, ka degvielas sistēmā vai jebkur citur diagnostika uzrādīs, ko sliktu, bet nē.
Tomēr Bramanis ir mega pieredzējis un šāva laukā, ka pie vainas ir sadiluši kloķvārpstas balansieri un viņam bija 100% taisnība. Pats nezinu, kad līdz tam būtu nonācis, ātrāk Daugavā iebrauktu :faceoff:

i67.tinypic.com/wmi2rd.jpg

Un visam treknu komatu pielika 17.05 mirgot sākošā sarkanā elļas lampiņa.

Par Daugavu diezgan nopietni apsvēru domu, jo pēdejais mēnesis ir bijis krāšņš nevis tikai ar to, ka salūza dzinēja kloķvārpsta, bet arī svarīgākās manas dzīves sfērās. Bet galvenais, ka viss ir paveikts un dzelzis arī beidzot ir pilnībā funkcionējošs. Nobraukti 300km. Prasītos vismaz līdz 1000km nobraukt mierīgi, bet nu tad jau manīs.

Balansieri ir nomainīti uz tiem, kuri man detaļu kaudzē palika no iepriekšējā dzinēja un eļļas spiediena problēma nezinu kā atrisinājās. Sūkni uzliku citu, bet aizdoma, ka balansieru iekšā esošie kanāli nespēja pilnībā funkcionēt sadiluma dēļ.

Spiediens atgriezies
i64.tinypic.com/rrmtso.jpg

Auto atpakaļ ierindā!
i65.tinypic.com/rs7tkk.jpg
 
krabiz
cīnās :super:
netaisi gateri
 
Kesis
Beidzot ir cipari, kkas par ko paklačot, līkne, skaidra bilde. Nav vairs jāmin un gudri jārunā par nezināmo.

Piemēru, jeb ''atskites'' punkti ar kuriem salīdzināt. Četri ārzemju projekti.
Nr.1 - stock dzinējs, 3.5d sprauslas un GT2260 turbīna - 275hp 550nm. 1800bar reila spiediens un 2.3bar boost.
Nr.2 - stock dzinējs, 3.5d sprauslas, GT2260 - 285hp 550nm. 1800bar reilā un 2.3bar boost.
Nr.3 - BMW Motorsport M47N dzinējs - 305hp 530nm. Zinu tikai to, ka 2.7bar un praktisko smokeless.
Nr.4 362hp 612nm, oversize vārsti, portēta galva, custom smidzinātaji, custom izplūdes kolektors, gtx2271, 1900bar reila spiediens un 2.8bar boost.

Cipars lielāks kā gaidiju, bet patīkami, ka izdarītais darbojas(nu vismaz līdz brīdim, kad atkal salūzīs kloķvārpsta :emo: )

Tātad šobrīd ir 316hp un 629nm ar 1800bar reila spiedienu un 2.4bar boostu.
Tālāk jāizdara pāris nieki un tad iespējams, ka tiks ielieta vēl degviela un pacelts limiteris, citādi 5000rpm ir kā ir.

i66.tinypic.com/2qarbjr.jpg

i63.tinypic.com/2z4hic7.jpg
 
modjo
Nabaga mazais dīzelis:super:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
OSIS94
Apsveicu,ticu,ka gandarījums un smaids ir! :super:
 
ArtE46
:super: :lv:
Benzīna/dizeļu sprauslu pārbaude/remonts -> pm
DieselArt
 
emc
Laaaabs! :super: Apsveicu! Varēs visus 3l benzīnus un dīzeļus kabināt ārā. :D un pirmās vietas minišosejā celt. :]
Love my e46! :love:
 
krabiz
Beidzot! cool

Saules mūžu kloķenei! :naac:
netaisi gateri
 
Deathwish
Es piss, man rokas neceļjās uz savu 2.0d skatoties ko tu te esi izdarījis.. bet svara attiecība no 3.0d un 2.0d ir tak dahuja..
Labs... jāskatās cik ilgi tas viss turēs ^^
 
Atgriezties forumā: