e46.lv

September 18 2019 22:41:25
Navigācija

Reklāma
turbita.lv turbīnu apkope un remonts liepaja.
Gadījuma bilde


e46 touring press photos
Onlainā
· Viesi: 53
· Lietotāji: 8
AtomLV
devilangelo
Jonjis
Laacis
Makleins
patsr
RL90
zvirbulis


· Vispār lietotāji: 5,197
· Jauns lietotājs: JanisStas
Random user photo


03.10
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
Mans ģimenes unītis
gpower
Sveiki, e46 cienītāji!
Aktīvs kluba biedrs pagaidām neesmu, bet domāju to labot piedaloties sezonas atklāšanas pasākumā Smile
Savu e46 iegādājos 04.05.2013. Auto bija +/- labā stāvoklī. Nomainīju protams, eļļas, filtrus, kartera ventilācijas filtru, kvēlsveces. Bija ziema un nesila kārtīgi + degvielu rija - nomainīju arī abus termostatus. Izravētas swirlflaps no ieplūdes kolektora.
2 gadu laikā esmu ticis pie jauna radiātora, buksēm, bremžu diskiem un klučiem.
Auto ir 2005.gada februāra ražojums. Komplektācija sekojoša:

Pats auto:
Model 320d - EUR
Development Code E46 (3FL)
Chassis TOUR
Steering LL
Doors 5
Engine M47DO1
Displacement 2.00
Power 110
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Black Sapphire Metallic - 475
Upholstery Stoff/leder Scritto/schwarzgrau - V8TM
Production Plant REGENSBURG
Production Date 2005-02-09

Opcijas:
1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion
167 Eu4 Exhaust Emissions Norm
2CD Lt/aly Wheels Star Spoke 136
249 Multi-function For Steering Wheel
255 Sports Leather Steering Wheel
320 Model Designation
321 Exterior Parts In Body Color
386 Roof Rail
423 Floor Mats, Velour
428 Warning Triangle
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d
441 Smokers Package
473 Armrest, Front
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
508 Park Distance Control (pdc)
520 Foglights
521 Rain Sensor
534 Automatic Air Conditioning
550 On-board Computer
650 Cd Player
661 Radio Bmw Business
722 Edition Lifestyle
785 White Direction Indicator Lights
8SP Cop Control
801 Germany Version
818 Main Battery Switch
863 Europe/dealer Directory
879 German / On-board
972 Comfort Package

Nākotnē gribētu savest kārtībā:
1. Priekšējo stiklu nopulēt vai nomainīt,
2. Sataisīt sajūgu/kārbu. Ķeras ātrumu pārslēgšana, uzsākot kamēr nav uzsilis raustās Sad,
3. piekrāsot skrāpējumus,
4. norestaurēt stūres reiku,
5. ķīmiskā tīrīšana salonam,
6. turbīna svilpo - jāgaida kas būs Smile.

[img]https://goo.gl/photos/aCBZEDcJVtBXN3We6[/img]
Mainījis(usi) gpower, 28.04.2016 02:51
 
chaboska
www.bildites.lv/images/v7uvrj6cipkcdr2ag0q.jpg
 
modjo
Lai labi ripo un braukt ir prieks!
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
gpower
ko es nepareizi ieliku tajā bildes linkā? Smile
 
modjo
linkam starp iekavām jābeidzas ar .jpg
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
gpower
ok, paldies!
 
gpower
pirms saieta nedaudz uzfrišināju: nopulētas lampas, jauna bļemba priekšā un tiku pie restaurētiem Style 73.
www.bildites.lv/images/u6kryxbid8i57mgcpm2b.jpg
www.bildites.lv/images/omy9rhiikdu7npn40sy1.jpg
www.bildites.lv/images/ga5uf1x08d4sghb46tlj.jpg
 
dins k
Smuks, lai labi ripo
 
gpower
long time no see Smile
jāatjauno topiks. pa šo laiciņu ir gājušas uz priekšu lietas ar auto:
1. sarestaurēta stūres reika. beidzot nekas neklab un stūri nerausta. paldies http://www.hydrot...rviss.lv/,
2. nomainīts sajūgs un spararats, uzlikts shortshifts no e60 545i.
www.bildites.lv/images/oeo199wzmwicgkwgg8j.jpg
auto uzsākot neraustās, ir klusāks un nevibrē tik ļoti, bet reizēm ir grūti ielikt 1 robā. droši vien jāmaina kārbai atsperītes, kas novieto sviras pretī robiem...,
3. nomainīts priekšējais demferis kloķvārpstai. vairs kondiškas siksnu nemet nos Smile),
4. atkal nomainīti abi termostati, laikam 3 gadi ir tas termiņš, kad viņi izbeidzas (vai arī viens no viņiem Smile),
5. tiku pie Style 32, kas bija nekādi no UK mašīnas. tika atrestaurēti (smilšu struklošana, pulverkrāsoti)
www.bildites.lv/images/tj7owozz40qpq60lnuf.jpg
www.bildites.lv/images/ks2e4vnz5ljsml8iyty6.jpg
6. un tad notika jau 2x šis:
www.bildites.lv/images/8busf3yen93e23rhyvj.jpg
Auto tiks dots uz špaktelēšanu un krāsošanu. M paķete in process. Ja kādam ir M paķetes aizmugurējais buferis :naac:
 
gpower
nedēļas nogalē nomainīti priekšējie amīši. Vietā uzlikti sachs (290986 un 290985):
www.bildites.lv/images/p2rizbxq6bwcngnkagj.jpg
un kā smejies priekša gaisā :faceoff: gaisā ne tā ka drusku, bet tā ka lampas jāregulē, jo braucot ar tuvajiem pretīm braucošie mirkšķina lai pārslēdzu tālos, wtf?
gumijas un bļodiņas vecās, atsperes novietojums uz amartiņa atbalsta uzlikts kā bija noņemot vecos. moš aizmugurē nomainot amīšus izlīdzinātos auto?
 
reinis28
Nu tad jau arī man 100% amīši pie vainas. Arī pagājšgad mainīju amīšus arī liku sachs un man arī priekša gaisā vairāk nekā vajadzētu.
 
gpower
update:
nepaklausīju AF un uzliku brembo max bremžu diskus
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/brembo-max.sized.jpg
stūri nerausta un vibrācija nav bremzējot, bet ir skaņa kā elektromotoram stājoties uz īsu brīdi. nav gan kaitinoši, redzēs kā būs pēc gada :shura: put gan nejēgā. diski ātri ir netīri

pašlaik auto izskatās šādi: inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/bmw-kraso.sized.jpg
nav tik traki, jo rezultātā auto tiks:
1. visi kasaķi sakrāsoti,
2. M pakas priekšējais bampers un sliekšņi,
3. blastā strūkloti un nokrāsoti bremžu suporti,
4. autokadā kardāna krustiņi nomainīti,
5. un lielākais prieks par farkopu, vēl tikai jātiek galā ar vadu diagrammām :emo:
Mainījis(usi) gpower, 14.03.2018 22:11
 
gpower
pirms paspēju auto atrādīt pēc remonta, noķēru buciņu
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-0618.jpg

Atradu spārnu no donora ar tādu pašu krāsu un bez rūsas. Pēc 2 TYKE lampu piemērīšanām (nedarbojās regulācija) 3. depo lampa strādāja...pa pusei..augstuma korekcijas gājies ir krietni mazāks nekā oriģinālai lampai Sad skate bija jāiet un oriģinālo lampu neatradu. Saliku jaunus arī pavarotus spārnos, vecie bija nodzeltējuši. šķiet vajadzēja smoked, baltie vairs nepatīk?
Protams, tika nomainīti paspārņi, kas par laimi vēl nebija no M pakas, uzlikti jauni miglu rāmīši. bufera kronšteinam nolauza augšējo spārnā iebīdāmo galu, bet kaut kā izdevās sabīdīt arī ar salauzto (jauns iegādāts)
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1670.jpg
Uz mītu bija palikušas pēdas tikai haubei, moš jāpamēģina izvilkt buktes ar ebay rīkiem? Smile
Uzliktas pareizās bļembas
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1445-1-.jpg

Kaut kāda iemesla pēc tecēja dzesēšanas šķidrums gar termostatu un trubu, kas ievietojas termostatā. Nomainīju termostatu un viss čikiniekā. Apskatot veco gan defektus viņam nekonstatēju..?
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1701.jpg

Veicu vienu lielo apkopi un nomainīju: gaisa, salona, eļļas, kartera ventilācijas (nesaprotu kāpēc jāmaina, viņā iekšā reāli gumijas balons..filtra tur nav) filtrus, eļļu.

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1684.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1691-1-.jpg
Vai nu mītā cenšoties nodedzināt vasarenes vai jau kaut, kad iepriekš bija pārspiesta interkūlera truba, kā arī pie interkūlera kaut kur pūta garām eļļu, tad nu tika uzsūtīta jauna truba un blīves. Interkoleri izņēmu, izskaloju ar acetonu un saliku jaunas blīves un trubu..auto atdzīvojās, it sevišķi pēc 2k rpm.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1692.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1686.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1706.jpg

Pēc aizmugurējo riepu nomaiņas (uzliktas jaunas Setulas epace) vairs normāli nevarēja līkumos iet, kompis meta nost apgriezienus. Domāju ka amīši aizmugurējie ir pa galam. Domāts darīts, jāmaina:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1864.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1868.jpg
bet pēc izmēģinājuma brauciena un veco amīšu testa (apskates) sapratu ka jāmeklē tālāk... vai arī nē.. uz cik nevajadzētu slīdēt ārā slāvu aplī?

Kaut kad vēl pa vidam tiku arī pie jauna salona, kurš no visiem e46 saloniem man patīk vislabāk, proti recaro alkantara bez elektrības Smile Bildes vēl nav, bet vecais bija šitāds:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1187.jpg
 
gpower
vēl pa visu šo laiku ir nomainīts sekojošais:
ģenerātors, vecais nosvila un nebija pat restaurējams,
jauna kloķvārpstas skriemeļa skrūve un pats skriemelis,
parazīt ruļļi un siksna,
jauns akumulātors,
Mayle HD plaukti,
kā arī daudzi sīkumi (skrīvītes, vāciņi, blīvītes)

Lielākais prieks ka pats saviem spēkiem (gandrīz izmantoju tikai manuāli) savilku pravodku piekabes āķim. Izskatījās apmēram šādi:
Sākums nebija iedvesmojošs :D
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1769.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1775_1.jpg

manuālī diemžēl nav uzrakstīts ka plikus vada galus nevar pievienot gaismu slēdzim vai drošinātāju blokam, bet par laimi viss sagāja pa vietām :D
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-1770.jpg
Tā kā ja ir jautāju saistībā ar āķa pravodku varu palīzēt :naac:
Mainījis(usi) gpower, 07.07.2017 01:18
 
modjo
Labi padarbojies:super:
Tos vadu stāstu vari atsevišķā topikà sarakstīt. Citiem noteikti noderēsWink
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
gpower
Nelika mieru cīņa ar auto, kad brauc pa asfaltu ar risēm. Savirzes kantoris ieteica nomainīt priekšējās aizmugurējos sailentblokus. Vecie bija jau Meyle HD, bet nebija mainīti kopš auto iegādāts. Uzlikti jauni Meyle HD. Pēc savirzes regulēšanas auto uzvedas labāk un nav jācīnās ar stūri un rāvieniem.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2280.sized.jpg
 
modjo
Paskaties vai tev nav vēl vecas riepas, turklāt neadekvāta platuma riepas. Aizmugures pusrāmis arī var būt ar jau sagurušām buksēm. Šo jautājumu jārisina kompleksi.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
gpower
Riepas standarta diskiem Style 32 8J un 8,5J, riepas attiecīgi 225/40 un 255/35. Priekšā ir diezgan nobrauktas riepas, aizmugurē jaunas. Savirzi regulējot teica ka var būt aizmugurējās plaukta gala bukses vēl..paskatīšos, moš tās ar nomainīs.
 
gpower
ta kā ar auto uzvedību uz ceļa nebiju īsti mierā, tad nolēmu uzlikt eibach pro kit atsperes. zinātāja teica ka mods svapojas uz parastiem amjiem un nevajag tos mainīt (amīši arī svaigi). Eibach atsperes izmērs pret standarta priekšējās atsperes izmēru izskatījās iespaidīgs (aizmugurē gandrīz tas pats), bet nu dzīvē (uz auto), protams, viss ir savādāk. Sākotnēji domāju arī priekšējo amortizatoru balstu maiņu uz e36 balstiem, bet beigās nolēmu paskatīties cik zemu tad nokritīs un vai tiešām vajadzēs vēl zemāk. Nu un rezultāts:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2335.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2348.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2332.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2352.sized.jpg

Pēc uzlikšanas auto ir kļuvis tik priecīgs braukt līkumos, burtiski apēd tos. Nav vairs galerts un ļoti atsaucīgs uz stūres pagriešanu :love:
 
krsloka
cita lieta uzreiz :love:
 
Atgriezties forumā: