e46.lv

September 24 2018 06:29:53
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 18
· Lietotāji: 2
andissukis
plebejs


· Vispār lietotāji: 4,913
· Jauns lietotājs: Viktorija2108
Random user photo


♥e46♥
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
Mans ģimenes unītis
gpower
pirms ziemas nomainītas vadītāja durvis, kuras bija sākušas rūsēt no iekšpuses un krounetizēts. Tagad sirds mierīga par gaidāmo pavasari, kā nekā gada garantija :D Durvis pirms maiņas:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2379.sized.jpg
un jaunās durvis (no donora):
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2380.sized.jpg
Dabūju gan durvis oriģinālajā krāsā, taču bija švīkas un nolēmu pārkrāsot. Durvju nomaiņa prasīja pus dienu Smile jo jāpārliek bija pilnīgi viss neskatoties uz to ka jaunajām durvīm jau bija vadi un slēdzene. Durvju blīvējošās gumijas tikai palika nemainītas.
Reklāmas iespaidā (redzēju reklāmu kaut kad pirms gada) ka vairāk zirgi, zemāks degvielas patēriņš u.t.t nolēmu izmēģināt uz ziemu kārtējai eļļas maiņai šo brīnumu:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2394.sized.jpg4
pirmā bāka nobraukta. Šķiet ka dzinējs vienmērīgāk ceļ apgriezienus un nemanu tik ļoti turbo bedri līdz 2k rpm, bet nu tas subjektīvi. Patēriņš ..grūti spriest, pēc pirmo 100km nobraukšanas mierīgā režīmā, lai eļļa izdara savu, turpmāko distanci, manot auto dzīvīgumu, kāja palika smaga :D. Redzēs kā būs ar nākošo bāku.
 
modjo
Kaut kā neticas par tām magic piedevām:D
Par durvīm, skaties vai jaunām nav enģes vairāk izdilušas, un pēc laika nesāksies gumiju čīkstēšana.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
gpower
vienīgi aizdomājos, kāpēc viņa nav atzīmēta ar BMW Long Life 01 vai 04?
pēc pretrūsas apstrādes veras kā jaunas, iepriekšējās durvis bija jācērt :D
 
sandiszE46
Kāda krāsa style 32 diskiem? :super:
Superīgs stāsts, salīdzinājums pirms un pēc ir apbrīnojams.:super:
 
gpower
krāsai koda nav. iegāju blastā ar domu ka izvēlēšos no paraudiem. doma bija par kaut ko uz gunmetal. no paraugiem neko neatradu, bet čalīts pieveda pie diskiem, kas jau bija nokrāsoti un ļoti tuvu tam tonim. nu un pārējo jau domāju saprati Smile
 
gpower
auto ticis pie:
* melnajām (matētajām) nierēm,
* aizmugurējā difuzora ar āķa vietu (iemainīju pret savējo),
* aizmugurējās regulējamās ķegas.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2843.sized.jpg
Biju cerējis ka viņas būs ar abām buksēm, tobiš, katrā galā, bet ir tikai vienā, bet nu po. Vismaz beidzot nebūs no aizmugures kā dārza tačka ar izlocītu asīti Wink
Mainījis(usi) gpower, 15.04.2018 21:27
 
gpower
Ielieta svaiga eļļa (eneos sustina) un nomainīts eļļas filtrs (mahle original).
Uztaisīts atsvaidzinājums salonam pievienojot ///M hp:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2996.sized.jpg

Saņēmos un uzliku aizmugurējās regulējamās ķegas. Video neatradu kā uzlikt, tāpēc sanāca tikai ar otro piegājienu. Pirmajā atskrūvēju, visas skrūvējamās skrūves, lai saprastu vai vispār var atskrūvēt un arī lai saprastu, ka nevar dabūt laukā pusrāmī esošo skrūvi. Mēģināju pacelt ar dankrotu reduktoru, bet buksēs praktiski vispār nebija gājiena.
Tad nu nākošā dienā jau bija idejas un izdarīju sekojoši:
1. Izskrūvēju reduktora gala skrūvi (gala buksei), bet ar to nebija līdzēts. Reduktoru paceļot, tas atdūrās pret pusrāmi un ar to nepietika lai izvilktu skrūves.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3007.sized.jpg

2. Pētot sapratu, ka reduktors turas uz vēl 2 buksēm un skrūvēm, tan nu pa kādu centimetru izskrūvēju tās ārā un vola, biš pabīdot uz vienu vai otru pusi reduktoru skrūves varēja izņemt.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3008.sized.jpg

3. Atlika tikai uzlikt jaunās ķegas. Noregulēju pieliekot pie vecās un iecentrējot. Saspiedu kārtīgi silikonu un iestūmu vietā. Stupicas skrūve gan bija kļuvusi pa īsi, lai liktu vēl regulācijas šaubu, tāpēc to atpakaļ neliku.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3009.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3011.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3012.sized.jpg

4. Diemžēl procesā likās ka jānoņem viss liekais: stabilizatora stienis, izpūtējs, vibrāciju slāpēšanas atsvars, lai tiktu klāt visam, bet realitātē to vispār nevajadzēja darīt. Izpūtēju nenoņēmu, bet vibrāciju slāpētāju gan un tam diemžēl viena skrūve bija ieēdusies, kā rezultāta skrūvējot aprāvu gumijas. Moš kādam mētājas un var piedāvāt?
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3014.sized.jpg

Nu un atlicis savirzi noregulēt :naac:
 
Atgriezties forumā: