e46.lv

September 18 2019 04:28:52
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 21
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,195
· Jauns lietotājs: Jevgenij Palych
Random user photo


e46.lv minimeet 4.aprilis 2013
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
Mans ģimenes unītis
gpower
pirms ziemas nomainītas vadītāja durvis, kuras bija sākušas rūsēt no iekšpuses un krounetizēts. Tagad sirds mierīga par gaidāmo pavasari, kā nekā gada garantija :D Durvis pirms maiņas:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2379.sized.jpg
un jaunās durvis (no donora):
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2380.sized.jpg
Dabūju gan durvis oriģinālajā krāsā, taču bija švīkas un nolēmu pārkrāsot. Durvju nomaiņa prasīja pus dienu Smile jo jāpārliek bija pilnīgi viss neskatoties uz to ka jaunajām durvīm jau bija vadi un slēdzene. Durvju blīvējošās gumijas tikai palika nemainītas.
Reklāmas iespaidā (redzēju reklāmu kaut kad pirms gada) ka vairāk zirgi, zemāks degvielas patēriņš u.t.t nolēmu izmēģināt uz ziemu kārtējai eļļas maiņai šo brīnumu:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2394.sized.jpg4
pirmā bāka nobraukta. Šķiet ka dzinējs vienmērīgāk ceļ apgriezienus un nemanu tik ļoti turbo bedri līdz 2k rpm, bet nu tas subjektīvi. Patēriņš ..grūti spriest, pēc pirmo 100km nobraukšanas mierīgā režīmā, lai eļļa izdara savu, turpmāko distanci, manot auto dzīvīgumu, kāja palika smaga :D. Redzēs kā būs ar nākošo bāku.
 
modjo
Kaut kā neticas par tām magic piedevām:D
Par durvīm, skaties vai jaunām nav enģes vairāk izdilušas, un pēc laika nesāksies gumiju čīkstēšana.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
gpower
vienīgi aizdomājos, kāpēc viņa nav atzīmēta ar BMW Long Life 01 vai 04?
pēc pretrūsas apstrādes veras kā jaunas, iepriekšējās durvis bija jācērt :D
 
sandiszE46
Kāda krāsa style 32 diskiem? :super:
Superīgs stāsts, salīdzinājums pirms un pēc ir apbrīnojams.:super:
 
gpower
krāsai koda nav. iegāju blastā ar domu ka izvēlēšos no paraudiem. doma bija par kaut ko uz gunmetal. no paraugiem neko neatradu, bet čalīts pieveda pie diskiem, kas jau bija nokrāsoti un ļoti tuvu tam tonim. nu un pārējo jau domāju saprati Smile
 
gpower
auto ticis pie:
* melnajām (matētajām) nierēm,
* aizmugurējā difuzora ar āķa vietu (iemainīju pret savējo),
* aizmugurējās regulējamās ķegas.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2843.sized.jpg
Biju cerējis ka viņas būs ar abām buksēm, tobiš, katrā galā, bet ir tikai vienā, bet nu po. Vismaz beidzot nebūs no aizmugures kā dārza tačka ar izlocītu asīti Wink
Mainījis(usi) gpower, 15.04.2018 21:27
 
gpower
Ielieta svaiga eļļa (eneos sustina) un nomainīts eļļas filtrs (mahle original).
Uztaisīts atsvaidzinājums salonam pievienojot ///M hp:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-2996.sized.jpg

Saņēmos un uzliku aizmugurējās regulējamās ķegas. Video neatradu kā uzlikt, tāpēc sanāca tikai ar otro piegājienu. Pirmajā atskrūvēju, visas skrūvējamās skrūves, lai saprastu vai vispār var atskrūvēt un arī lai saprastu, ka nevar dabūt laukā pusrāmī esošo skrūvi. Mēģināju pacelt ar dankrotu reduktoru, bet buksēs praktiski vispār nebija gājiena.
Tad nu nākošā dienā jau bija idejas un izdarīju sekojoši:
1. Izskrūvēju reduktora gala skrūvi (gala buksei), bet ar to nebija līdzēts. Reduktoru paceļot, tas atdūrās pret pusrāmi un ar to nepietika lai izvilktu skrūves.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3007.sized.jpg

2. Pētot sapratu, ka reduktors turas uz vēl 2 buksēm un skrūvēm, tan nu pa kādu centimetru izskrūvēju tās ārā un vola, biš pabīdot uz vienu vai otru pusi reduktoru skrūves varēja izņemt.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3008.sized.jpg

3. Atlika tikai uzlikt jaunās ķegas. Noregulēju pieliekot pie vecās un iecentrējot. Saspiedu kārtīgi silikonu un iestūmu vietā. Stupicas skrūve gan bija kļuvusi pa īsi, lai liktu vēl regulācijas šaubu, tāpēc to atpakaļ neliku.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3009.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3011.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3012.sized.jpg

4. Diemžēl procesā likās ka jānoņem viss liekais: stabilizatora stienis, izpūtējs, vibrāciju slāpēšanas atsvars, lai tiktu klāt visam, bet realitātē to vispār nevajadzēja darīt. Izpūtēju nenoņēmu, bet vibrāciju slāpētāju gan un tam diemžēl viena skrūve bija ieēdusies, kā rezultāta skrūvējot aprāvu gumijas. Moš kādam mētājas un var piedāvāt?
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3014.sized.jpg

Nu un atlicis savirzi noregulēt :naac:
 
gpower
Nomainīti bremžu diski un kluči. Tas man tikai tā ka bremžu kluči nedaudz jānoslīpē lai dabūtu suportu virsū? Kluči un disks Brembo, iepriekš arī ar Brembo max bija tieši tas pats hvz
Vai šiem Brembo xtra ir arī labā un kreisā puse, uz diska uzrakstu nepamanīju?
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-0037.sized.jpg

Vēl līdz šim novērsta autobusa buča:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3074.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-3073.sized.jpg
Disks nostrūklots un pulverkrāsots pa jaunu.
Pie reizes:
*Iztaisnoja haubei bukte no buka,
*Nokrāsoja šofera durvis arī buks ielika sānos :aiwa:,
*Blakussēdētāja pusē priekšējā stikla stoikai ar akmeņiem izsisto robu ruslans likvidēts,
*Nomainītas aizmugurē metāla bremžu trubiņas.
Mainījis(usi) gpower, 15.11.2018 23:10
 
gpower
Kopš pēdējā posta daudz auto piedzīvojis... nuu tip daudz detaļu samainīts Smile, :
*jauns priekšējais vējstikls. Bija jau matēts līdz nemaņai, pieņemu ka oriģināls stāvēja no auto dzimšanas,
*jauns, lietots aizmugurējais stikls. Gribēju nomainīt tikai pogu loga atvēršanai, jo logu tīrītāja asīte noklemmēja, bet beigās vieglāk bija nomainīt un notonēt citu stiklu Smile
Vecais stikls jau sarūsējis:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-0127.sized.jpg
*nomainītas arī pasažiera puses priekšējās durvis uz tādas pašas krāsas angļa, bez rūsas. Sabuktēju Sad
*pēc 2 gadu marinēšanas uzliku shadow line moldingus durvīm...neesmu uzlicis aizmugurējam stiklam - procesā Smile
Nu un auto ir apceļojis EU, uzbraucu GROSSGLOCKNER Aplen strasse Austrijā 2,5km virs jūras līmeņa. Tur vajag nervus un labas bremzes. Apstājoties skatu vietā jūti ka auto stāvot uz vietas Tevi spiež beņķī :D un roceni vari vilkt vai nevilkt auto ripo atpakaļ, tikai ieliekot 1.tas apstājas:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-0366.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-0387.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-0388.sized.jpg
Vairāk kā 4k būs norullēts. Atgriežoties LV jāveic kārtējā eļļas maiņa pēc 10k pie 380k
Mainījis(usi) gpower, 08.08.2019 10:41
 
ervuha
Eiropa izbraukāta, ko patēriņš saka par jumta kasti?
 
modjo
Neko diži gan jau, 1 vai 2 L plusā.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
gpower
Īsti izmaiņas nejūt. Pirmās 4. bākas 6,4 līdz 6,8. Pamatā protams trase, bet trase ir 130 - 140, tā kā baigi labā štelle konrētā kaste. Paldies ervuha par kasti Wink
Vēl palicis pēdējaus miniens no Tatriem uz LV. Wase saka 1,1k un 13h...diez vai būs vienā garā braucienā hvz
 
modjo
Līdz Varšavai raiti iesi, tālāk jau lēnāk. Vienam braucot viegli vienā stiepienā, ar sīčiem tomēr jārēķinās. Laimīgu ceļu!
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
gpower
Ceļā uz Warsaw, Krakovā pazuda aukstais gaiss salonā. Tā kā jau reiz bija tā noticis (pirms gadiem 2) , pirmais ko pārbaudīju vai siskna uz sūkni ir virsū. Nebija, štrumi bija līdz, ātri safiksoju, bet nu skaidrs ka demferim ienācis gals. Liekas gan maz brauks ar to demferi ap 80k šķiet un tas bija corteco? Jauno paņēmu febi, redzēs cik tas noies!
Taisot apkopi samainīti:
*degvielas filts. Pildos tikai neste, bet nuu filtru nebiju mainījis kopš auto nopirku un tas ir 200k sena pagātne.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-0761.sized.jpg
*eļļa un filtrs,
*kartera ventilācija,
*gaisa un salona filtri
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-0709.sized.jpg
*bremžu diski un kluči
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/Bildes-BMW/DSC-0767.sized.jpg
Vēl palika nomainīt spriegotāja un parazītrulīti.
Kā arī noēsta aizmugurējās riepas iekšmala liecina ka pienācis laiks mainīt aizmugurējās bukses.
 
Atgriezties forumā: