e46.lv

September 18 2019 03:47:06
Navigācija

Reklāma
turbita.lv turbīnu apkope un remonts liepaja.
Gadījuma bilde


e46 touring press photos
Onlainā
· Viesi: 26
· Lietotāji: 1
GirtzB


· Vispār lietotāji: 5,195
· Jauns lietotājs: Jevgenij Palych
Random user photo


Tūja @ 8-9 jūnijs
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
Modjo E46
modjo
Mizojam uz nebēdu:yo:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/IMG-20190111-152809.sized.jpg
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/IMG-20190111-152823.sized.jpg
Ziemas prieki ir tik īsi:D
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
modjo
Šonedēļ tika savestas kārtībā divas lietas, kuras jau kādu laiku tracināja.
Nomainīta vadītāja puses trosīte starp rokturi un slēdzeni. Ķēra pašā galā, un nācās vairākas reizes fizkultūrēt pa pasažiera durvīm. Ziemas zābakos nebija ērti:D Starp citu, šī man jau ir otrā.
Pilsētā braucot bija švaki ar siltumu. Termostati jauni, vārsts uz salonu jauns. Siltums nepāliecinošs, sekojoši cirkulācijas problēma. Gadījumā, lai kāds uzreiz nevainotu gāzi un tās reduktora pieslēgumu, uzreiz nomierināšu- nepareizi:D
Palika pats pečkas radiators. Noravēja veco, un tiešām tas bija ciet ar nenosakāmas izcelsmes melniem gabaliņiem. Vietā tika uzlikts jauns Nissens, kurš cerams pietiks vēl vieniem 20 gadiem. Karstums atkal kā Taškentā:naac:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/IMG-20190131-WA0006.sized.jpg
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
modjo
Auto apkopts, jauna eļļa salieta, filtri salikti:D
Parādījies grabulis ritošā. Parāvu uz pacēlāju, bet neko neatradu. Aizdomas vai nav kāds motora spilvens nobeidzies. Pirmdien jāskatās rūpīgāk.
Pagaidām biežāk mazgāju apakšu un arkas, cerams sāli uz ielas vairs nekaisīs:D
Plānā pie 260kkm nomainīt atkal eļļu kārbā un arī abos reduktoros.
Jāsavāc vajadzīgās lietas un pirms vasaras sezonas jāizdara:naac:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
modjo
Atgriežoties pie klaboņas, auto vēlreiz tika parauts uz pacēlāja. Pēc mana lūguma kritiski novērtēt visu ritošo, un taisīt visu uzreiz. Rezultātā auto tika pie jaunām bumerangu buksēm, jauniem perforētiem Zimmerman priekšas bremžu diskiem un klučiem. Ejot tālāk, tika nolemts nomainīt aizmugures reduktoru, kurš sen jau šādam gadījumam plauktā stāvēja. Diemžēl priekšā pilnpiedziņas sadales vārpstai brīvkustība arī parādījusies. Šķiet gultnis saguris. Nolēmu neņemt citu sadaleni, taisīšu savu. Samazgās auto apakšu, un celsim nost.
Turpinājums sekos. :naac:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
R-M
:naac: gaidu info par sadalenes remontu/restaurāciju. Tā kā man arī tas ir darbu sarakstos, interesēs cenas, laiks utt.
 
modjo
Pēc brīvkustības spriežot, jābūt tikai gultnim uz beigām. Jānoņem, jāaizved. Meistars savu darbu vērtė uz 80 eur, plusā detaļas. Gultnis nebūs ūberdārgi. Gatavo jāuzliek atpakaļ. Protams vēl eļļas, blīvslēgi utt, bet būs viss savs kā no fabrikas. Šo kaiti ielaist negribu, jātaisa laicīgi.:naac:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
modjo
Pacients nomazgāts. Nocelts no auto.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/E46dalas/IMG-20190321-180805.sized.jpg
inbox.lv/albums/m/modjoe46/E46dalas/IMG-20190321-180824.sized.jpg
Krāmējam bagūzī, un jāved dakterēt:D
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
modjo
Brīvdienas iesākās labi, mans superauto saules apmirdzēts atgriezās ielās jau ar vasaras ripuļiem:lv:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/IMG-20190406-120102.sized.jpg
Iemesls remontam, kā jau rakstīju augstāk, bija Xa sadales kārba. Nomainīja šo gultni.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/E46dalas/IMG-20190404-171016.sized.jpg
Pats gultnis nebija dārgs, zem 20 eur, taču nedēļu nācās pagaidīt. Pie viena mainīju visus blīvslēgus, ar piegādi šie 3 gabali man nostājās 105 eur. Gaidīju oem pusotru nedēļu. Kodi redzami bildē zemāk, domāju arī dīzeļu Xiem sadalene ir tāda pati.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/E46dalas/IMG-20190404-161452.sized.jpg
Vecie blīvslēgi vesali, varu kādam studentam prezentēt ar visu paciņu, ja ļoti vajag.:D
Tika salietas jaunas eļļas visā transmisijā, tuvojas 260 kkm:
- Reduktorā priekšpiedziņai,
- reduktorā aizmugurē (tas tagad no cita auto),
- Xa starpasu sadales kārbā,
- ātrumkārbā arī. Nepažēliju eirorubli, un lēju to pašu Prisma ZX, kuru pirms tam jau biju lējis 2015 gadā, nobraucot jau atkal līdz nākamai maiņai 50-60 kkm.
Nepaslinkoju izpucēt salonu, un galvenais bagūzi:D
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/IMG-20190406-145948.sized.jpg
Kārtība, tīrība.
Turpinām braukt ar smaidu sejā, turpinājums sekos:lv:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
AF
Njā reti kurš tā kopj auto
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
gpower
Labs :super:
 
emc
Prieks skatīties! :yo:
Love my e46! :love:
 
modjo
Par to kopšanu, galīgi neesmu auto laizītājs un laika man tam galīgi arī nav. Mēnešiem varu salonu netīrīt, jo uzskatu- auto primāri jābūt tehniskā kārtībā. Turklāt to galīgi nav grūti izdarīt, ja sezonas maiņā taisa visu un uzreiz.
Ņemot vērā, ka auto izdeva no servisa jau nomazgātu, pašam radās vēlme arī salonu satīrīt. Pēc izsūkšanas un bagūža, ķēros arī pie ādas taburetēm, kuras pēc ziemas likās cietas un sausas.
Lielveikalā paņēmu kaut kādu anglīšu ādas mazgājamo uz skidonu. Izpūtu, noslaucīju, likās nasing spešal. Tipa labāk nekā nekas, taču no rīta domas mainījās, jo salons bija manāmi tīrāks palicis. Parokoties plauktā atradu Ma Fras pieniņu, kuru arī izpūtu pa taburetēm. Pēc tam nežēlojot nolaidu pāri ar lēto Turtli, kuru arī kaut kad sen pirku uz skidonu tajā pašā lielveikalā. Rezultātā tīrs mīksts salons. Ādu vismaz pāris reizes gadā vajag labi pabarot.
Šodien izmantotais.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/IMG-20190408-115017.sized.jpg
E46 vienkārši ir:love:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/IMG-20190408-104511.sized.jpg
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
AF
Baigi neaizraujies ar tiem ādas tīrītājiem kam glicerīns ir sastāvā, turtlam vēl nav tik daudz, bet tomēr glicerīns mīkstina ādu, un ja uzreiz pēc tīrīšanas apsēsties āda izstiepsies.
Ādu labāk tīrīt ar līdzekļiem kas to nešķīdina un nesausina tai pat laikā!
Un pēc tīrīšanas ļaut tai izžūt, izvēdināties un atgūt stingrumu.
P.s superīgi kopts auto, ieliec arī bildi ar salonu, kopskatu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
modjo
Principā salonā nekas nav mainījies, kā ieliku anglīša bēšos rekārus 2014, tā arī braucu. Tik vien kā izpucēju un izmazgāju karstā vasaras dienā. Viss tas redzams apkopotā veidā šī topika postā Nr. 2Wink
Plāns nerealizēts ir bēša alkantaras griesti, tiem ir pat donora griesti ar stoiku apdarēm iepirkti, bet nav sanācis atrast UV noturīgu alkantaru vai suede mikrofibras pašu materiālu šim darbiņam. Gan jau kaut kad:D
Aizmugures taburetes apdarei diegi panākuši vaļā. Citu varu nopirkt vai labāk dot savu taisīt. Hvz. Gan jau arī kaut kad:D
Mazliet tracina multigalvas iebrukušās kruķilkas. Tur problēma skaidra, jāatjauc, un jāuzlabo činas izpildījums. Arī kaut kad, bet drīzāk:naac:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
Mikels
AF rakstīja:

Baigi neaizraujies ar tiem ādas tīrītājiem kam glicerīns ir sastāvā, turtlam vēl nav tik daudz, bet tomēr glicerīns mīkstina ādu, un ja uzreiz pēc tīrīšanas apsēsties āda izstiepsies.
Ādu labāk tīrīt ar līdzekļiem kas to nešķīdina un nesausina tai pat laikā!
Un pēc tīrīšanas ļaut tai izžūt, izvēdināties un atgūt stingrumu.
P.s superīgi kopts auto, ieliec arī bildi ar salonu, kopskatu.

Ādu labāk netīrīt ar lētajiem tīrīšanas līdzekļiem, kas pieejami lielveikalos, principā tas pats attiecas arī uz citiem auto kopšanas līdzekļiem. Konkrētajā gadījumā tā Astonish ķīmija ir bezjēdzīgs dranķis un Turtlewax kondicionieris un tīrītājs (divi vienā) baigi neatpaliek.
 
INFINITE
Mana e46 priekšējiem sēdekļiem viss ādas ārējais slānis ir diezgan
neglīti paplaisājis.
Es uzskatu, ka iepriekšējie īpašnieki kaut kā viņu ir izžāvējuši. Arī iespējams ar nepareizām ķīmijām. Var jau būt, ka tieši otrādi - nav smērēts vispār.
Bet dīvaini, ka citi saviem auto neko nesmērē, bet tāpat āda nav tik sliktā stāvoklī pie līdzīga nobraukuma. Hvz ko ar viņu tagad darīt. Trešo gadu jau domāju un tik braucu tāpat. :shura:
 
Mikels
Ja āda ir saplaisājusi, tad tā ir izžuvusi, nav attiecīgi kopta, ja ir vēlme plaisas var ar filleri aiztaisīt ciet un pārkrāsot.
careclinic.lv/wp-content/uploads/2014/01/remonts_bmw.jpg
Vispār ādu no diezgan bēdīga stāvokļa ir iespējams ļoti labi atsvaidzināt gandrīz kā jaunu, ja pašam gribas ņemties, šeit ir labi DIY kiti un pamācības video :https://www.furnitureclinic.co.uk/. Man gan nedaudz bail pašam kaut ko sačakarēt, tāpēc doma ir aizvest vienu sēdekli uz šo kantori, cik dzirdēts atsauksmes labas: http://careclinic...
 
INFINITE
Es šo visu jau esmu izpētījis, bet tāpat, kā Tev, man arī ir bail uz saviem sēdekļiem eksperimentēt un vēl naudu par to atdot. Baidos, ka rezultāts varētu nebūt noturīgs. Pietam paskatoties šeit bildes, ir redzams, ka tie apšaubāmie ebay materiāli var būt tik indīgi, ka saēd pašu ādu!

LINKS Šeit

Ja nobriesti aizvest pie viņiem, tad iemet šeit atskaiti ar rezultātiem. Domāju, šī problēma daudziem ir aktuāla.
 
modjo
Nebaidies, es visu to ar vienas puses muguras spilvenu jau 2014 vai 2015 izdarīju sapērkot visu Rags veikalā. Vienīgi krāsu gan elastīgo neņemtu vairs, tāds perekupu variants, bet normālo tieši ādai paredzēto. Tagad vadītāja elkoņbalstu apsveru pārkrāsot. Par citu bēša te kosmosu puikas man prasa naivi:emo:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
modjo
Pēc ritošās remonta aizvedu auto uztaisīt savirzi un savērsumu. Iesaku to darīt katru gadu. Tagad viss pa smuko.
Auto gatavs vasarai, un droši var gāzt kaut uz Niburgringas Nordšleifi:naac:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
Atgriezties forumā: