e46.lv

July 18 2019 09:45:57
Navigācija

Reklāma
AMriepas.lv
Gadījuma bilde


e46 coupe press photos
Onlainā
· Viesi: 30
· Lietotāji: 5
emc
Klibikis
M3R
proTEST
UldisUldis


· Vispār lietotāji: 5,161
· Jauns lietotājs: Shonce
Random user photo


Valmiera
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
320d problēmas ar dzinēja darbību
arturs007
To blīvīti ar hermētiķi apsmērē un nav jāpērk jauna, netecēs nekad dzīvē.
 
123tarakans
šodien nomainīts egr dzesētājs, urā galva nav jāmaina, deļ viņa man dūmoja nežēlīgi.
uldis blīve norm.
 
uldisa
arturs007 rakstīja:

To blīvīti ar hermētiķi apsmērē un nav jāpērk jauna, netecēs nekad dzīvē.

a šeit tu kļūdies - tek un kā vēl - bet to blīvīti par 0.60 EUR nepērk tikai dunduks...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
AF
armis rakstīja:

Pieslēdzot pie autocom manu 2001 gada beigu ražojuma 320d (110kW) izmet šādu kļūdu "4521 –регулировка давления нагрузки". Kādas varētu būt iespējamās vainas?

nu un cik Km atpakaļ tā kļūda ir parādījusies?
Vei tev ir bijusi izbraukta tukša bāka vai filtrs mainīts nesen?
vnk es googlā zem šī koda atrodu klūdu par plūsmas regulātoru un ap to saistītu. tev auto uzvedībā ir kāda sūdzība?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
armis
Pēdējo reizi pie kompja slēdzu pāris nedēļas atpakaļ. Max ko nobraucu pa šo laiku ir kādi 1500 km. Degvielas nav bijusi pat zem 1/4. Baigās izmaiņas auto gaitā neesmu izjutis. Cik lasīju netā tad šis var būt arī saistīts arī ar vakuma trubām/ vārstu turbīnai (cik noprotu tad šiem gadiem vēl nenāk elektroniskais turbīnas spiediena devējs), bet varbūt arī ko nepareizi esmu atradis zem konkrētā koda.
 
uldisa
vispirms jānoskaidro spiediens par lielu bija vai par mazu - no tā atkarīgas tālākās darbības.. būt var da jebkas...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
POLOPOWER
Čau visiem ...

Laikam jau trāpīju īstajā sadaļā

Tātad pēc papīriem 318 bet kad pirkām sprauslu mums teica ka 150 zs jābūt

Lieta sekojoša pie egr šauj pušu to metāla trubu , kur meklēt vainu diagnostika neko neatrot

Turbīna atrestaurēta
Sprauslas pēc pārbaudes ar jauniem mīzējiem

Ieminot pedāli grīdā aiziet tā kā pārspiediens bet kas to regulē ? Full boost tad izsit kompensātoru un ieklabās
Un patēriņs kā v8 benzīnam 20L 200km :D
 
AF
egr truba pušu? Nomaini
Cik pēc diagnostikas datiem rāda spiedienu kolektorā?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
POLOPOWER
Jau 2x mainijām

Spiediens max

Mums mērītājs mēra līdz 2.5 un tik arī ir kad pedāli iemin grīdā ...

Turbīna arī pēc remonta svilpo hvz vai tā jābūt ... bet problēma bija pirms tam ...
 
mfg
ja ar elektro.klapanu viss kartiba,izskatas ka nepareizi uzstadits geometrijas regulators ( ir pa isu ) vai ta skruve (laba puse) ir garaka neka vajag

http://static.sch...09_big.jpg

it ka turbomotors'a geometriju var saregulet ~60 eur

// skruves ar krasu ir marketas,var parbaudit vai biji skruvejami
 
AF
Nu 1.5 bar faktiskais vel nav nekas traks, ir gadijumi bijuši kad tur kāds ir ielīdis ar savām līkām rokām un atgriezis atduri ka turbina pat 2bar pūš. Ja tev tas loti rūp tad vari atduri pagriezt garāku pa pusapgriezienu vai veselu un tad palūkot kas notiek. Bet turbīna mēdz pārpūst arī dēł tā, ka tur līdis iekšā kāds čipotājs vai arī degviela deg kolektorā un turbīnā, kas nozīmētu neprecīzu chiptūningu vai sprauslu problēmu. Un vai trubu ńēmi jaunu?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
POLOPOWER
Turbīnu restaurējām turbomotorā...

Nu hvz vai 1.5 pūš man domāt ka vairāk jo tā mērierīce vairāk nerādija ...

Truba lietota
 
AF
POLOPOWER rakstīja:

Turbīnu restaurējām turbomotorā...

Nu hvz vai 1.5 pūš man domāt ka vairāk jo tā mērierīce vairāk nerādija ...

Truba lietota
kas par mērierīci

p.s Turbomotors pēdējā laikā ir daudz podu sagāzis Wink
paziņam e70fl 3.5d nokāvās motors dēļ meistarīgi saliktas turbīnas, pietam problēma bija atkārtoti, tikai aizgāja tālāk un līdz raznosam Wink
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
raidor
Sveiki! Ir kādam bijusi darīšana ar hidrotransformatora restaurāciju?! Ja nav, tad varbūt kādam ir info, kāds cipars +/- šī procesa beigās var sanākt, vedot auto uz automātiskās ātrumkārbas restaurācijas servisu?! :hmm:

320d, 2003g.
 
vlaziks
Tikko piešķiļot baigi dūmo,it īpaši no rītiem,kad dzinējs uzsilis,tad viss ok.
Egr termostats nomainīts. Kādi vēl varianti varētu būt? :hmm:
 
uldisa
ko nozīmē dūmo? kādi dūmi? pēc kā ož? EGR trubā tosola pēdas nebija?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
vlaziks
Dūmi balti. Nevaru tā īsti izskaidrot pēc kā ož. Nav pārāk kodīgi.
Kā saprast - egr trubā tosola pēdas nebija?
 
uldisa
gadās, ka pats EGR dzesētājs ir caurs....un tosols caur EGR nonāk ieplūdes kolektorā... Bet ja jau tosols nez;ud - un dūmi ir tikai uzreiz pēc piedarbināšanas - tad tas tik pat labi var būt kondensāts...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
reinis28
Es ar teiktu, ka visticamāk vienkārši kondensāts. Man ar no rītiem padūmo. Es domāju, ka vnk kondensāts.
 
vlaziks
Tosols nezūd. Man ir izteikuši tādu variantu,ka tas ir kondesāts,bet tie dūmi ir diezgan pamatīgi,tāpēc sāku šaubīties par to.
 
Atgriezties forumā: