e46.lv

April 20 2019 03:46:59
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 Individual
Onlainā
· Viesi: 23
· Lietotāji: 1
dzeksis


· Vispār lietotāji: 5,064
· Jauns lietotājs: onthewheels
Random user photo


sezonas atklāšana 2015 @ 02.05.2015

E46 VASARAS ATKLĀŠANA 19
AMriepas.lv
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
320d problēmas ar dzinēja darbību
krabiz
Palielam viss skaidrs, paldies!

Ja ņemšu konkrēto auto, tad domāju visu to risināt pie Turbochip, par viņiem vismaz nav nekas slikts dzirdēts, cik dīzeļu/vadības regulēšanas topikus skatoties esmu ievērojis.
netaisi gateri
 
AF
Pareizi :naac:
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Janka96
Sveiki. 2.0d manuālis 110kw.
Zinu, ka interneta diagnostika ir interneta diagnostika, bet nu tomēr izstāstīšu savu stāstu.
Laiciņu atpakaļ braucu uz servisu mainīt eļļu (eļļas, degvielas filtrus). Sakritība vai nē, bet, kad mašīna bija jādzen servisā pēkšņi vairs nevarēja piešķilt. Pieslēdza pie kompja - izmeta, kad nav spiediens degvielas padevē. Vaina bija elektriskajā sūknī, kas savienots ar degvielas filtru. Kamēr uzsūtīju sūkni - pie reizes atklājās, ka svilis ir masas vads - tas, kas ir motortelpā tajā mazajā kastītē. Sūkni samainīja, vadu salodēja. Braucu kādu laiku, kad atkal sākās līdzīga problēma - kā mašīna uzsilusi un ir jāpielaiž - tā atkal griež pa tukšo un nelec. Aizvilku uz servisu atpakaļ - atrada, kad svilis arī degvielas sūkņa relejs (bija iekša apsvilis, melns nedaudz), nomainīja to. Nākamo dienu visu nobraukāju, jau liekas, ka nu viss tiešām ir kārtībā un nākamajā dienā atkal - aizbraucu tikai līdz veikalam, sapērkos, eju uz mašīnu, šķiļu un vecā dziesma atpakaļ. Aizvilka pie mājas, jo bija jau vakars, nākamajā dienā domāju pamēģināt pielaist - un protams pielec. Drošinātāju kaste pārbaudīta viss kārtībā, vadi arī.
Jāpiemin, ka jaudas zudums nav, ir tāpat, kā iepriekš. Kļūdu nekādu neizmet.
Pats vairāk sliecos uz elektronikas vainu. Jo bija svilis tas masas vads, kā rezultātā arī relejs visticamāk bija svilis.
Ir kādi ieteikumi ,kas tāds varētu būt? Tīri ieteikumi, ka šādi simptomi. hvz
 
Sendza90
krabiz rakstīja:

Palielam viss skaidrs, paldies!

Ja ņemšu konkrēto auto, tad domāju visu to risināt pie Turbochip, par viņiem vismaz nav nekas slikts dzirdēts, cik dīzeļu/vadības regulēšanas topikus skatoties esmu ievērojis.


Slikti būsi vērojis :D
 
AF
Ja ir kaut kas sakāms vai iesakāms droši PM Sendza Wink
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
sandiszE46
Kāds ir akumulators cik Ah esmu dzirdējis ja nav paredzētais varot rasties kas tāds.
Janka96 rakstīja:

Sveiki. 2.0d manuālis 110kw.
Zinu, ka interneta diagnostika ir interneta diagnostika, bet nu tomēr izstāstīšu savu stāstu.
Laiciņu atpakaļ braucu uz servisu mainīt eļļu (eļļas, degvielas filtrus). Sakritība vai nē, bet, kad mašīna bija jādzen servisā pēkšņi vairs nevarēja piešķilt. Pieslēdza pie kompja - izmeta, kad nav spiediens degvielas padevē. Vaina bija elektriskajā sūknī, kas savienots ar degvielas filtru. Kamēr uzsūtīju sūkni - pie reizes atklājās, ka svilis ir masas vads - tas, kas ir motortelpā tajā mazajā kastītē. Sūkni samainīja, vadu salodēja. Braucu kādu laiku, kad atkal sākās līdzīga problēma - kā mašīna uzsilusi un ir jāpielaiž - tā atkal griež pa tukšo un nelec. Aizvilku uz servisu atpakaļ - atrada, kad svilis arī degvielas sūkņa relejs (bija iekša apsvilis, melns nedaudz), nomainīja to. Nākamo dienu visu nobraukāju, jau liekas, ka nu viss tiešām ir kārtībā un nākamajā dienā atkal - aizbraucu tikai līdz veikalam, sapērkos, eju uz mašīnu, šķiļu un vecā dziesma atpakaļ. Aizvilka pie mājas, jo bija jau vakars, nākamajā dienā domāju pamēģināt pielaist - un protams pielec. Drošinātāju kaste pārbaudīta viss kārtībā, vadi arī.
Jāpiemin, ka jaudas zudums nav, ir tāpat, kā iepriekš. Kļūdu nekādu neizmet.
Pats vairāk sliecos uz elektronikas vainu. Jo bija svilis tas masas vads, kā rezultātā arī relejs visticamāk bija svilis.
Ir kādi ieteikumi ,kas tāds varētu būt? Tīri ieteikumi, ka šādi simptomi. hvz
 
sandiszE46
Interesants gadījums, dzinējs 110kw 2.0d, sprauslas restaurētas un kompis rāda ka perfektas, bet lieta tāda, kad ik pa brīdim parādas jocīgi trokšņi liekas ka no sprauslām bet nevar būt, meklēju vainas, varbūt te ir kāds meistars kas zinās kas par vainu, palūgšu interesentus un lietpratējus apskatīt tālāk norādīto video, paldies jau iepriekš.
P.s. Mazliet atvainojos par video leksiku.
 
Deathwish
Tas ir comon raila gala dačiks, zem dekoratīvo vāku tur ir follijs ja vadi veci salaisājuši tie tur skarās klāt... vainu jameklē tajos vados vai abos dačikos.. man bija tieši tā pati problēma gadus atpakaļ
 
3rd Series
Janka96 rakstīja:

Sveiki. 2.0d manuālis 110kw.
Zinu, ka interneta diagnostika ir interneta diagnostika, bet nu tomēr izstāstīšu savu stāstu.
Laiciņu atpakaļ braucu uz servisu mainīt eļļu (eļļas, degvielas filtrus). Sakritība vai nē, bet, kad mašīna bija jādzen servisā pēkšņi vairs nevarēja piešķilt. Pieslēdza pie kompja - izmeta, kad nav spiediens degvielas padevē. Vaina bija elektriskajā sūknī, kas savienots ar degvielas filtru. Kamēr uzsūtīju sūkni - pie reizes atklājās, ka svilis ir masas vads - tas, kas ir motortelpā tajā mazajā kastītē. Sūkni samainīja, vadu salodēja. Braucu kādu laiku, kad atkal sākās līdzīga problēma - kā mašīna uzsilusi un ir jāpielaiž - tā atkal griež pa tukšo un nelec. Aizvilku uz servisu atpakaļ - atrada, kad svilis arī degvielas sūkņa relejs (bija iekša apsvilis, melns nedaudz), nomainīja to. Nākamo dienu visu nobraukāju, jau liekas, ka nu viss tiešām ir kārtībā un nākamajā dienā atkal - aizbraucu tikai līdz veikalam, sapērkos, eju uz mašīnu, šķiļu un vecā dziesma atpakaļ. Aizvilka pie mājas, jo bija jau vakars, nākamajā dienā domāju pamēģināt pielaist - un protams pielec. Drošinātāju kaste pārbaudīta viss kārtībā, vadi arī.
Jāpiemin, ka jaudas zudums nav, ir tāpat, kā iepriekš. Kļūdu nekādu neizmet.
Pats vairāk sliecos uz elektronikas vainu. Jo bija svilis tas masas vads, kā rezultātā arī relejs visticamāk bija svilis.
Ir kādi ieteikumi ,kas tāds varētu būt? Tīri ieteikumi, ka šādi simptomi. hvz

Kad mašīna pielec un iet vari pamēģināt ar 2, 3 ātrumu iedot bik slodzē ap 3-4k apgriezienus vismaz un paskaties vai tad neizmet kļūdu par degvielas spiedienu. Bija līdzīgi, bet pie slodzes meta DDE kļūdu par spiedienu reikā. Man ar vadiem viss bija ok, bet izgāju cauri visiem 3 datčikiem kas saistīti ar to. Beigās vaina bija spiediena regulatoram kas nāk augstspiediena sūknī, vnk nevērās līdz galam vaļā pie slodzes. Bet kā jau te teica vajag sākt ar vadu stavokli kas pieiet tiem datčikiem.
 
Devil_666
Veči palīdziet ,vajag nomērīt kompresiju.vai ir kāds sakarīgs meistars kurš to pareizi izdarīs pa pāris stundām?
 
www.maxdatori.lv
R-M
DieselArt - 20004050
 
Atgriezties forumā: