e46.lv

June 05 2020 21:57:45
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 47
· Lietotāji: 2
ElvijsR
Raica8


· Vispār lietotāji: 5,347
· Jauns lietotājs: archa85
Random user photo


Tūja @ 8-9 jūnijs
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
320d problēmas ar dzinēja darbību
AF
Visdrīzāk un visbiežāk tā arī ir.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Edzons
M47n motram kā ir ar klapēm. Vai var viņas izņemt ,noskrūvēt tikai pašu klapi un likt atpakaļ vai ari pirkt tos korķus ir musthave? bmwspecialistreading.co.uk/wp-content/uploads/SWIRL-1.jpg Tobiš domāju atskrūvet tos divus torxus un noņemt klapi, lai ass paliek un likt atpakaļ kolektorā.
 
AF
izmanti swirlflap delete kit, tas būtu pareizāk
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Edzons
Īsti netiku skaidrība par to kartera ventelāciju m47n motoriem. Būtībā ja ir šāda cdn.autoteiledirekt.de/uploads/360_photos/9068896/preview.jpg tad to būtu ieteicams nomainīt pret šādu cdn.autoteiledirekt.de/uploads/360_photos/7759230/preview.jpg
Pareizi esmu sapratis?
 
AF
Vecam auto otrādi
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Edijs17
Tātad...manam e46 320 110kw 2002 gada nestrādā ceturtais cilindrs,domāju,cerēju ka sprausla bet nē,kautkas cits un pa visiem galiem spiež eļļu ara(nav turbina vainiga)Kāds varbūt kautko zina?
 
uldisa
par maz info...
Principā izskatās pēc motora maiņas, jo remontēt visdrīzāk sanāks dārgāk...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
AF
Netaisi jaunu topicu. Pizda tev motoram (punkts)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Osikz
Sveiki!
Ar search palīdzību neko neatradu, jo īsti pat nezinu, ko un kur meklēt.
Tātad problēma ir tāda, ka aptuveni ap 2k apgriezieniem pazūd vakuuma spiediens, jeb mašīnai ir labs uzrāviens līdz aptuveni 2k un tad viņš paliek nedaudz mazāks, gadās, ka nepazūd, bet ļoti reti. Diagnostika veikta, braucot var redzēt, kā spiediens pēkšņi nedaudz samazinās. Vakuuma trubiņas visas nomainītas, vakuuma aķis noņemts, salikts pa taisno(gan ar aķi, gan bez, bija šī problēma).

Mašīna : '00 320d 100kw
 
AF
Cik ir spiediens tajā brīdī? Un vai nav kļūda par pārspiedienu?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
edzuks
Varbūt ir kads ziņos kas var pastāstīt kā vp sūknim no 2.0d uzliek aizdedzes momentu. Precīzāk sakot vai to ir iespējams izdarīt mājas apstākļos vai tikkai uz stenda kādā dīzeļu centrā?
Tika mainīts degvielas sūknis bet tie kas mainīja izrādās nezināja vai nemācēja to izdarīt. Tā rezultātā protams ka mašīnu nav iespējams iedarbināt, un radās kļūda ka nav sinhronizācija ātruma sensoriem.
 
AF
Lai iegūt precīzu rezultātu vajag spec toolu, majas apstākļos bez zināšanām un tooliem to neizdarīsi, litotājs ArtE46 var
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
uldisa
edzuks rakstīja:

Varbūt ir kads ziņos kas var pastāstīt kā vp sūknim no 2.0d uzliek aizdedzes momentu. Precīzāk sakot vai to ir iespējams izdarīt mājas apstākļos vai tikkai uz stenda kādā dīzeļu centrā?
Tika mainīts degvielas sūknis bet tie kas mainīja izrādās nezināja vai nemācēja to izdarīt. Tā rezultātā protams ka mašīnu nav iespējams iedarbināt, un radās kļūda ka nav sinhronizācija ātruma sensoriem.

principā var uzlikt aptuveni - procedūra internetā ir aprakstīta - meklē...
Bet pat pie ļoti šķība leņķa dzinējs darbojas un raksta kļūdu, ka iesmidzināšānas leņķis nekorekts...protams nebūs jaudas, var būt liela vibrācija utt
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Terex
Sveiki!
Lieta sekojoša..
Auto pēc 3 nedēļu stāvēšanas vairs nevar iedarbināt. Ieslēdzot aizdedzi degvielas sūknis bākā rūc un degvielu pumpē. Aizdomīgi, ka sūknis bākā neslēdzas ārā.
Degviela līdz Vp sūknim nonāk. Barošana sūknim pienāk, bet degviela pie sprauslām ārā nenāk ar spiedienu. Tika nomainīti 2 Degvielas augstspiediena sūkņi..Vienu pats noņēmu no rūcoša dzinēja..Uz mana auto nevaru iedarbināt. Moments sūknim ieregulēts pareizi un tranzistors arī ir jauns un ejoš..
Varbūt ir kādam kāda ideja, kas vel var būt par cēloni?
Releji un drošinātāji visi ok.

Dzinējs 2.0 D 100kw 136Ps ar mehāniskajām sprauslām.
 
uldisa
1. pie diagnostikas neesi slēdzis? protams tas bija jāizdara pirms mainīji VP
2. cik bākā degviela? ielejam tā - lai būtu virs puses...
3. ko nozīmē sūknis neslēdzas ārā - kā pieliekam akumulatoru tā griežas? jo pie ieslēgtas azdedzes viņam ir jāgriežas...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Terex
Pie diagnostikas esmu slēdzis, DDE EEprom kļūda kas tur ir jau cik šo auto esmu pie sevis redzējis.
Par bākas sūkni domāju tā, ka ieslēdzu aizdedzi un viņš rūc visu laiku..Šiem nav jābūt tā ka apm 30 sekundes darbojas kamēr izveido nepieciešamo spiedienu sistēmā un atslēdzas līdz brīdim kad sāk startēt dzinēju?
Tāda sajūta, ka degviela pa taisno caur Vp mauc atpakaļ uz bāku..(pretvārsts sūknim jauns)
 
uldisa
tieši tā arī ir jābūt - nejauc ar com on rail... kā reizi ja degviela caur obratku iet atpakaļ uz bāku ir labs rādītājs bākas sūknim...
A diagnostikas dzīvie dati ir? startēšanas momentā rpm rāda? no VP padeves dati arī kaut kādi ir? kļūdas par VP sūkni nav?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Terex
Dzinēja RPM rāda startējot..Dzīvos datus no sūkņa neredzu jo diagnostika s....ds..
No kļūdām kas visu laiku deg ir šī.
42 – Блок управления системы DDE ( непосредственный ввод данных ) – EEprom и блочно модульная конструкция..

Ideju bads iestājies..viss iet viss grižas, bet lekt nelec..
Par to vairāk kā puss bāka ar degvielu doma ir par bākas sūkņa defektu ?
Jo ja jā tad tie arī ir mainīti..
 
uldisa
mainīti vai nē - var gadīties, ka sūc gaisu pa trubiņām starp abām bākām...
EWS modulī kļūdu nav?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Terex
Ews kļūdu nav..EEprom kļūda ar pazuda pēc AKB nomaiņas..Can connection to DDM/DDE ir vienīgā kļūda pie instrumentu paneļa.
Nav kļūdu kas būtu spējīgas ietekmēt dzinēja iedarbināšanu..Bāka tikpat kā pilna.
Jocīgi ka degviela pie sprauslām ārā nenāk tikpat kā necik startējot..un tā ir ar visiem trim VP..
Kko es palaižu garām un nepamanu, bet nevaru iebraukt kas tas ir.. Tādēļ smeļos idejas šeit

P.S..startējot ar klīneri parādās degviela uz sprauslām bet ar gaisu..( saputojusies)
Mainījis(usi) Terex, 01.11.2019 18:46
 
Atgriezties forumā: