e46.lv

April 19 2025 17:47:04
Navigācija

Reklāma
turbita.lv turbīnu apkope un remonts liepaja.
Gadījuma bilde


e46 coupe press photos
Onlainā
· Viesi: 22
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,636
· Jauns lietotājs: Desolate330
Random user photo


Meets 02.08.2012
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Pārnesumkārba, reduktors, sajūgs, stūres meh
 Izdrukāt tēmu
SMG pārnesumkārba
Re5tepa
uz m3 nav tas pats smg kas pārējiem!
ja pilsonim liekas, ka m3 smg slēdzas lēni, tad ne m3 smg tas būs vēl lēnāk.
 
marchello
RaL rakstīja:

Dalieties pieredzē... :naac:

Labi, slikti?
Izturīgas kārbas? Kā ar braukšanu ikdienā pa pilsētu?

Ja nu nepatīk, cik maksā pārtaisīt uz manuāli? Vienkāršāk (lētāk) kā automātu?

Kā ar viņām uz parasta benzīnnieka?

Pats esmu kādu dienu pabraukājis ar M3, kuram SMG, bet tas bija samērā sen un tādēļ iespaidi visai knapi palikuši.
īsti neatceros kā tas automātiskais režīms pat strādā... Kaut kā palicis atmiņā, ka ļoti lēni slēdzās...


citam patīk, citam nepatīk, cits domā ka nepatīk jo vēl nav piešāvies.
jāizbrauc un jāpamēģina pašam, vēlams ilgāk kā 5min, lai saprastu kas ir kas.

smg priekšrocība ir tā, ka būtībā ir mehāniskā kārba ar tradicionālo sajūgu, līdz ar to tai nav lieki jaudas zudumi. principā ar smg var braukt gluži tāpat kā ar mehānisko kārbu, pie tam pašam nav jāspaida šis sajūga pedālis, var pat neatlaist gāzes pedāli pārlēdzot ātrumus. taču lai baudītu smg ir drusciņ jāpiešaujas ar to braukt. filigrānāk jāstrādā ar gāzes pedāli, jāizvēlas pareizie momenti, kad pārslēgties utt. arī pārslēgšanās ātrums būs atkarīgs no gāzes pedāļa stāvokļa, no mašīnas kustības ātruma utt. pilnīgi automātiskais režims ir vairāk kā bonuss, nevis režīms kuru izmantot pastāvīgi. laiskai braukšanai automātiskajā režīmā pa pilsētu domāju labāk izvēlēties tradicionālo automātisko kārbu.

pārnesumkārba pati pa sevi identiska manuālim, un tātad mehāniski tik pat izturīga, taču tā no ārpuses ir "apkarināta" ar hidrauliku kas šofera vietā izspiež/atlaiž sajūgu un pārslēdz pārnesumus, un to savukārt uzrauga/komandē atsevišķs vadības bloks. loģiski ka jo vairāk iekārtu, jo lielāka iespēja kaut kam saplīst, un tās tomēr ir specifiskas/dārgas detaļas.
 
edgarsM3
Atšķiras NO SMG UN SMGII bmw m3
un kur tas rakstits kad tas ir smg II vai smg ?Frown
 
AF
es zinu tik, ka smg1 ir vājš sajūgs, bet smg 2 ir ļoti labs
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
marchello
edgarsM3 rakstīja:

Atšķiras NO SMG UN SMGII bmw m3
un kur tas rakstits kad tas ir smg II vai smg ?Frown


ja slinkums pašķirt vienu lapu atpakaļ, iekopēšu vēlreiz.

lai gan darbības princips smg kārbas uz parastiem e46 modeļiem ir tāds pats, kā m3, tomēr tās nav vienādas. atšķiras viss: gan pati pārnesumkārba, gan hidraukliskā daļa, gan elektronika. jā arī tai var pieregulēt cik strauji notiek pārslēgšanās, tomēr m3 ir vairāk opcijas un m3 ir ātrāka pārslēgšanās. vēl parastajiem e46 ir piejamas gan 5-pakāpju, gan 6 pakāpju smg, kamēr m3 ir tikai 6-niece (tāda pati kā m3 ar manuāli).

ja iedziļinamies niansēs tad pat pilnie abriviatūras SMG atšifrējumi šīm kārbām atšķiras
SMG standarta e46 modeļiem ir "Sequential Manual Gearbox"
SMG uz m3 pilnais nosaukums ir "Sequential M Gearbox" (ar M šeit domāts "motorsport" )

un abas šīs kārbas ir SMG II, jo tā ir otrā paaudze. pirmā paaudze jeb SMG I, bija sastopama tikai uz e36 m3 modeļa, kas starp citu bija pirmā šāda tipa kārba pasaulē! SMG III nāca uz e60 m5
 
AF
no prakses ko cilvēki saka, SMG I ir šausmīgi vārīgs sajūgs pretēji SMG II
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
marchello
smg sajūgs ir identisks kā tādai pašai mašīnai ar mehānisko kārbu. ne stiprāks ne vājāks.

un vēlreiz atkārtošu smg 1 nāca tikai un vienīgi uz e36 m3. tie cilvēki no prakses mēģina tagad salīdzināt agregātus no e36 ar e46?
 
elestics
SMG2 problēmas. Varbūt kāds zin kas varētu gljuchīt...
Sākumā (dažreiz) ātrumi pārslēdzās ar nelielu sitienu un uzsākot ar pirmo un reversu neliela raustīšanās.
Tagad pārslēdzoties, sajūgs izspiežas un rpm ceļas uz kādu sekundi un tad nokrīt līdz nākamā parnesuma rpm...
Ir idejas? Sajūgs 5 ātrumā neslīd....
 
AF
pamēģini no sākuma noresetot kārbu Wink
bet izskatās, ka kkāda vaina kārbas elektroniskajā vadībā, vai arī ķerās kkas hidraulikā kas atbild par ielikšanu robā.

+ paskaties vai kardānam nav lufte un visbiežāk reduktoram.

cik noprotu tev ir M3?

jo pēdējo gadu M3 nāca Multiplate LSD
www.unofficialbmw.com/images/e46m3-2.jpg

realitātē izrādījās totāla kaka, bieži parādās liela brīvkustība
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
elestics
330i, rīt jāpakustina uzcelts rats, tad maniis... Laikam ar klemmes nonjemshanu droshvien neliidzees?...
 
AF
tad jau tev nav SMG II
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
elestics
SMG 1=E36
SMG 2=E46
SMG 3=E60, E63
 
AF
http://e46.lv/art...icle_id=28 SMG
http://e46.lv/art...icle_id=31 SMG II uz m3 Wink
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
uldisa
elestics rakstīja:

SMG2 problēmas. Varbūt kāds zin kas varētu gljuchīt...
Sākumā (dažreiz) ātrumi pārslēdzās ar nelielu sitienu un uzsākot ar pirmo un reversu neliela raustīšanās.
Tagad pārslēdzoties, sajūgs izspiežas un rpm ceļas uz kādu sekundi un tad nokrīt līdz nākamā parnesuma rpm...
Ir idejas? Sajūgs 5 ātrumā neslīd....

jāsāk ar sajūga un kārbas kalibrācijuWink
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
elestics
Shodien zem mašīnas pamanīju baltas eļļas putas... Sad
Rīt jābrauc uz servisu, ceru ka hidrolika vienkaarsi sulojaas!
 
uldisa
atceramies svēto lietu - pie jebkuras darbības ar SMG jāveic sajūga kalibrācija un kārbas adaptēšana, citādi sajūgus mainīsim bezjēgā...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
siicic
Vai kāds šejienietis ir taisījis pārbūvi no manuāļa uz SMG? Vai maz par adekvātu ciparu to ir iespējams izdarīt?
Atradu tikai ļoti daudz info par to kā no SMG tikt uz manuāli, bet tas šoreiz mani neinteresē
 
modjo
Ar tādām muļķībām diez vai kāds vispār nodarbojas. Manuāli liek, jo lielàkā daļa smg ir kapi, bet to remontu nemāk, un arī dārgi.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
Deivid
Tā kā manējam auto šobrīd notiek pārbūvē no SMG uz Manual, tad varēšu atdot atlikumu un neejošu sūkni (kurš gan sāka strādāt pirms evakuācijas :D )

Bet vispār precizē vai tev interesē SMG (m3) vai SSG (325/330).

Noteikti atradīsies kāds kurš ar prieku ar tevi saimainīsies vietām.

SMG ir savs kaifs un nenožēloju ka bija iespēja izmēģināt, bet tas ir izteikti na ļubiķeļa un ne ilgtermiņā. Es ļoti apšaubu ka var atrast jebkādu loģisku vai ekonomisku pamatojumu lai šo sistēmu integrētu 15 gadus vecā ikdienas auto. Tas drīzāk ir dārgs aprīļa joks.
 
Deivid
modjo rakstīja:

Ar tādām muļķībām diez vai kāds vispār nodarbojas. Manuāli liek, jo lielàkā daļa smg ir kapi, bet to remontu nemāk, un arī dārgi.


SMG īsti nav ko remontēt. Jauns sūknis un lieta darīta.
SSG esot vieglāk jo varot detaļas atseviški pasūtīt.
 
Atgriezties forumā: