e46.lv

October 19 2017 01:12:01
Navigācija

Reklāma
AMriepas.lv
Gadījuma bilde


e46 M3 coupe press photos
Onlainā
· Viesi: 44
· Lietotāji: 10
add
devilangelo
Floats
INFINITE
mazaisarvits
reinis28
Skuleris
vienkarsais
Vintage
zaqs


· Vispār lietotāji: 4,419
· Jauns lietotājs: SlavX
Random user photo


e46 izbrauciens uz STANCE EAST'15 @ Igaunija (13.06.2015)
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Pārnesumkārba, reduktors, sajūgs, stūres meh
 Izdrukāt tēmu
SMG pārnesumkārba
uldisa
jā tikai nevajag piemirst pēc katra remonta uztaisīt adaptāciju kārbai - citādi sajūgus var mainīt bezgalīgi...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Deivid
To taisīju kad nopirku. Diezgan interesanti kā viņš tur pats ņemās un rosās.
Ar sajūgu problēmas nebija. Dažbrīd sūknis karsa, bet citreiz pa vēlu slēdzās iekšā - spiediens nokrita zem 50, tad pauze, pauze un aiziet atkal uzrauj augšā.
 
uldisa
jā no malas tā adaptācija izskatās (izklausās) drastiska... bet pēc darba ar hidrosistēmu obligāti būtu jākalibrē sajūda sensors, citādi var gadīties, ka viņš slidinās un tālākais jau viss kļūst skaidrs, paris tūkstoši km un atkal jāmaina...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Deivid
Varbūt kāds var ieteikt kādu kurš var modificēt SMG kārbas zvanu priekš pārbuves uz manual ?
Vai arī zin kādu nojukušu manual kārbu no kuras atpirkt to detaļu?
 
Deivid
Man vairs nav aktuāli, bet varbūt kādam ar SMG (ne SSG) noder šis links:

SMG Pump Repair kit - http://www.hacken...it-e46-m3/

Arī manējais cieta no pārkaršanas pagājušā vasarā.

500 mārciņas liekas ļoti saprātīgs cipars
 
Gunchha
Kā var pārkarsēt sūkni? doma
No tā, ka sistēmā patstāvīgi jāuztur spiediens un tādējādi elektor motors strādā visu laiku?
Edit: Ok, izlasīju aprakstu. Bet tāpat īsti nesapratu, sanāk tieši pats karstums ietekmē, kas nozīmē, ka šodien/rīt jāiet ar kājām? :shura:
Mainījis(usi) Gunchha, 11.08.2017 11:22
 
Deivid
Viņš pārkarst karstās vasaras dienās pie zemas gaisa plūsmas, piemēram, korķos. Tas dēļ novietojuma.
Manā gadījumā vēl talkā nāca katalizatori kuri karsa. To pamanīju par vēlu.
Gan jau ir vēl kādas tehniskas nianses. Kaut kur lasīju ka vajagot modificēt sūkņa temperatūras sensoru. Tas laikam nerāda ka vajag un viņš uzkarst, bet nu to saucu no atmiņas. varbūt kļūdos.
 
gpower
par to sūkni izlasīju, ka visu var vienkārši atrisināt ar karšanu un gaisa burbuļiem šķidrumā (uzkarstot vārās), ja pārvieto viņu uz akumulatora vietu (zem haubes), +lieto advancētāku šķidrumu. Ja sanāks iemetīšu arī linku uz šo treadu
 
Atgriezties forumā: