e46.lv

November 07 2025 14:15:25
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde
Compact
Compact
e46 studio photos
Onlainā
· Viesi: 14
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,636
· Jauns lietotājs: Desolate330
Random user photo


e46.lv salidojums Tūja 5-6.jūlijs 2014
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
UldisUldis ECh6 Tourings
MAXixt
modjo rakstīja:

Nezinu, man kopš 2014 vai 2015 ir Zimmerīši. Mainu tik klučus un mizoju tālāk. Uzliekot urbtos, nekādas plaisas jeb citus šausmu stāstu neesmu atradis. Firma:super:
tapec ka brauc ka vectevs, nobremze 200 lidz 0 vismaz 2 reizes,pec ka redzesi plaisas no katra cauruma.gadus 10 atpakal 3 reizes mainiju pa garantiju.prieks 50 km h ok, bet ne vairak.
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
modjo
Šo šausmu stāstu jau dzirdēju pirms gadiem pieciem, nekas tur neplaisā. Varbūt ļevie zimmeri bija trāpījušies. Pēdējo setu liku gan zimmeru klučus, gan diskus. Dzēšas labi, nekas neplaisā. Man pretenziju nav.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
AF
modri, pareizi Ixt teica, tu brauc kā vectētiņš :D
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
AF
UldisUldis rakstīja:

AF rakstīja:

Vintage rakstīja:

konkrēti šos max bremžu diskus esmu redzējis vairākiem e46, trenda lieta, jeb baigi labie?
priekš lielas slodzes jā ir labi, ikdienai ne, nepareiza izvēle, ikdienai ieteiktu parastus bez frēzējumiem vai caurumiem brembo vai ATE diskus un klučus tādus pašus vai Jurid brenda.


Un tieši kāpēc nepareiza izvēle? Šķiet, ka nu bremzes ir piebrauktas, bremzē labi, problēmas neredzu + cenu atšķirība starp parastajiem nebija tik liela, lai nepamēģinātu Max.

Par Jurid: https://www.hajes...s-failure/
(jā jā, es jau nekad tādā slodzē nebrauktu utt., utjp., bet tā kā tomēr ir pāris % varbūtība, ka sanāks aizbraukt kādā tālākā braucienā, kaut vai uz Horvātijas kalniem, tad šis diezgan labi pārliecina Jurid vairs neapsvērt kā variantu).
ikdienā tie frēzējumi īšti nepilda savu funkciju, un tieši vairāk sevī sakrāj abrazīvu kas deldēs klučus sliktos laikapstākļos.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
UldisUldis
Jāpapildina atmiņu klade ar kārtējo veiksmes stāstu :emo:

Visu laiku kaut kas grabēja, tika ritošajā čekots viss pēc kārtas, jo negribējās ticēt, ka salīdzinoši svaigie Bilstein B8 ir sākuši klabēt un čīkstēt. Bet, protams, tieši tas arī bija noticis, zemāk skatīt video ar skaņu :D
https://www.youtu...R4SErLXaYA
Šeit čīkstēšanas iemesls:
lejup.lv/f/5d4016aa8bf25hcayttj1564481194.jpg
Grabēšanas iemesls (iespējams) ir tāds, ka amortizatori tika piešauti pie atbalstiem ar pistoli, tāpēc viņiem kaut kas izbeidzās, pašā augšā grabēja.
Varbūt kļūdos, bet viss liecina, ka viņi tika uzstādīti šādi:
https://www.bilst...-mistakes/
[spoiler]www.bilstein.com/uk/wp-content/uploads/2017/09/NL_r-3-768x1024.jpg[/spoiler]
Sākumā vēl cerēju uz garantiju, bet kad tika ieraudzīti štoki, tad tādas muļķīgas domas uzreiz atmetu :D
Mana kļūda, ka izvēlējos amortizatorus uzstādīt citur, nevis pie sava meistara Valmierā.
Par Bauskas alu no lietotāja Zarins tika dabūti šādi atkritumi, kamēr domāju par jauniem bilstein vai kādu citu alternatīvu.
lejup.lv/f/5d4016aa8bf25gviemrh1564481194.jpg

Bet ar to jau nepietiek, sāka niķoties dzinējs, meta kļūdas par sadalenes devēju, tas tika uzlikts jauns:
lejup.lv/f/5d4016aa8bf25alywgar1564481195.jpg
Pretēji teiktajam, ka jāņem tikai oriģinālais devējs, izvēlējos Hella pa ~30 eur. Izrādījās tas pats oriģinālais BMW, tikai ar izslīpētiem kodiem. Ietaupīti 100 eur lol
Bet īstā problēma bija tāda, ka izšķīda ķēdes spriegotājs un taimings bija pavisam aizgriezies.
Pirms tam bija parādījies viens interesents uz dzinēju, bet laikam saoda, ka nebūs kaut kas labi un atteicās. Un man pašam arī necēlās roka atstāt 1k par B30 swap, bet laikam vajadzēja :D
Nu neko, jātaisa, kas ir - jāmaina ķēdes:
lejup.lv/f/5d4016aa8bf25cxwjseo1564481195.jpg
Bet nekas jau nebeidzās ar ķēžu maiņu vien, ūdenssūknis bija pussprādzis, izplešanās trauks gandrīz atvēries, nolūza plastmasas tosola truba, galvas blīve pie ķēžu vāka sapuvusi un sāka tecēt, abi izplūdes kolektori pūta karām un gan jau bija vēl kaut kas, līdz ar to galva nost:
lejup.lv/f/5d285d46a0cfcrzrdgfi1562926406.jpeg
lejup.lv/f/5d4016aa8bf25qpvrbtn1564481196.jpg
Un nākamā detaļu čupa:
lejup.lv/f/5d4016aa8bf25fvvmxvl1564481196.jpg
Galvas remonts:
lejup.lv/f/5d4016aa8bf25hufcugh1564481196.jpg
Izplūdes vārsti :emo:
lejup.lv/f/5d4016aa8bf25ifulcqv1564481197.jpg
Te jau labāks skats uz dzīvi:
lejup.lv/f/5d4016aa8bf25vujapfn1564481197.jpg
lejup.lv/f/5d401d7312adalomwoqs1564482931.jpg
Un beidzot vairāk detaļas ir motortelpā nekā uz galda:
lejup.lv/f/5d401d7312adavtoaqub1564482931.jpg

Vēl kaut kad pirms "ķēžu maiņas" tika samainītas sagāzuma skrūves aizmugurē + bukses. Auto vēl tika pie jauna āra temperatūras devēja :D
Gribētos jaunus amortizatorus priekšā un sakārtot aizmugures bamperi pēc vāji kontrolētās sānslīdes ziemā, bet ir arī citas vietas kur ieguldīt naudu.
Tas pagaidām viss :emo:
 
Germans
Labs darbs padarīts, skatos uz izplūdes heat shieldiem un saprotu ka pašam tos jāmaina, jo grab kā traki.

Vanos remkoplektu neliki ja jau tiki pie blīvju maiņas?
 
UldisUldis
Vanos ir salīdzinoši nesen restaurēts, tāpēc tas netika aiztikts.
 
Germans
UldisUldis rakstīja:

Vanos ir salīdzinoši nesen restaurēts, tāpēc tas netika aiztikts.


Esi manijis izmaiņas dzinēja darbībā pēc VANOS remkomplekta? Mainiji tikai gumijas vai arī pilnu setu?
 
UldisUldis
Germans rakstīja:

UldisUldis rakstīja:

Vanos ir salīdzinoši nesen restaurēts, tāpēc tas netika aiztikts.


Esi manijis izmaiņas dzinēja darbībā pēc VANOS remkomplekta? Mainiji tikai gumijas vai arī pilnu setu?


Tika mainītas gumijas un rattle rings. Neskaitot to, ka Vanos vairs negrab, auto ir kļuvis nedaudz dzīvāks pie zemiem rpm, bet nu nekāda krasā atšķirība nav jūtama.
 
UldisUldis
Nu ko, jāatsvaidzina LLP albums jeb remontgrāmata ar pēdējā laika notikumiem.

Tā kā priekšējie Bilstein B8 piedzīvoja pāragru nāvi, ne bez LLP palīdzības, bet tomēr ļooti patīk kā viņi strādā (kad viņi nav saplīsuši vai sajāti), tad tika izlemts, ka liks virsū vēlreiz tādus pašus. Tas viss sadarīts pirms Izdedzes Vīra, lai var kārtīgi gāzt:
lejup.lv/f/5e298658ee25bpqxlrzn1579779672.jpg

Un te jau šis tas no paša “Izdedzes Vīrs II: Kapitālistu Sabotāža” augustā.
lejup.lv/f/5e298658ee25bsgkblzs1579779673.jpg

Par šiem foto paldies Juzikam un Omulim:
lejup.lv/f/5e298658ee25bzcsrcsm1579779673.JPG
lejup.lv/f/5e298658ee25bqrnmanr1579779673.JPG
lejup.lv/f/5e298658ee25bypknfhy1579779676.JPG
lejup.lv/f/5e298658ee25bwhmonwq1579779679.JPG

Te neliels video no Sailun iznīcināšanas procesa. Jā, no bākas līst ārā benzīns, jo nebiju kārtīgi aizskrūvējis :emo:
https://www.youtu...EDP5p_nN1w

Rekuktoram šis pasākums nepatika, bet nu viņā tāpat jau bija iemeties trolejbuss + reizēm pat uz sausa asfalta bloķē abus ratus :D
lejup.lv/f/5e298623cad6fbfkawxr1579779630.jpg

Kaut kad vēl sakusa pečkas ezis. Ventilators bija tāds aizdomīgs, tāpēc jauns ezis un cits ventilators.
lejup.lv/f/5e298623cad6fnvxyjak1579779631.jpeg

Auto tiek izmantots arī bezceļos
lejup.lv/f/5e298623cad6futeatrp1579779631.JPG

Gadalaiku maiņa:
lejup.lv/f/5e29897a5c3aesasbyub1579780475.JPG

Pienāca skate, dabūju 2 par roceni, vienā pusē nestrādāja.. Nevajadzēja strādāt nevienā pusē. Tagad salikts viss jauns, skate pa nullēm:
lejup.lv/f/5e29897a5c3aetfsjzad1579780475.jpg

Gaidot ziemu, no AF iepirkts wannabe LSD, bet nu ziema tā arī neatnāca, šis nenormālais upgrade vēl nav uzstādīts:
lejup.lv/f/5e29897a5c3aejvqvpjp1579780476.jpeg

Ja ziemas nav mums, tad jābrauc tur, kur viņa ir. Aizbraukts uz Jasnu (SK), pabaudīts sniegs gan uz kalna, gan uz ceļiem. Tur ir forši kalnu serpentīni ar plašiem līkumiem, kurus var forši paslīpēt, bet ar to pārāk neaizrāvos, jo negribējās noskaldīt auto 1,3k km no mājām.
lejup.lv/f/5e2998eeaf8a8jajhjyv1579784430.JPG
lejup.lv/f/5e29897a5c3aevrworpq1579780477.jpeg
lejup.lv/f/5e29897a5c3aeqjrjpkt1579780477.JPG

Pa Polijas bāņiem pavilkts virs divīša, jo kā jau zināms, dzīve sākas no 200, un vispār tur viss baigi labi.
Izņemot momentu, kad pēc 11h braukšanas Lietuvā atvērās izpūtējs un atlikušo mājupceļu nācās braukt ar sporta skaņu:
lejup.lv/f/5e29897a5c3aeplxzhnu1579780478.jpg

Tas sametināts un no trokšņiem palicis vairs tikai trolejbuss no reduktora.
Un laiks LLP. Ar amortizatoriem man neiet. Pirms braukšanas uz SK sāka klauvēt kaut kas bagāžniekā. Domāju – mazums, atbalsts vai kāda bukse vai kas tāds, ne jau superior Übermensch sporta bilstein B8. Bet, protams, amortizators iztecējis. Iemesls – droši vien tas, ka zināmā servisā, kurā šos amortizatorus uzstādīja, atboiņikiem tika puse nogriezta un viņi strādāja nedaudz lielākā diapazonā kā paredzēts. Kāpēc jāgriež atboiņiks – nezinu. Varbūt mehs domāja, ka tas ir standarta garuma amortizators un ar sēdinātām atsperēm man tur dirsā nekas nestrādās. Lai nu kā, tagad aizmugurē ir SACHS amortiņi no E30 touring, braucas labi, nekratās un nešūpo. Protams, nav tik stingri un konkrēti kā B8, bet man Bilstein sāgas laikam pietiks. Bet ja nu arī šie iztek pēc dažiem mēnešiem, tad Jānis uztaisīja tā, lai varu 15 min. laikā, tupot uz celīša, turpat ielas malā ātri nomainīt:
lejup.lv/f/5e29897a5c3aewxknqto1579780479.jpg
lejup.lv/f/5e29897a5c3aeksegjbu1579780479.jpg

Uzlikts arī jauns ātrumpārslēga uzgalis no aliexpress ar pareizo pārnesumu skaitu:
lejup.lv/f/5e299884e13d0ooxnoqk1579784324.jpg
Vēl visam pa vidu samainīts VANOS mehānisms, jo meistaram bija aizdomas, ka tas nestrādā korekti. Tagad patēriņš ir jūtami uzlabojies un viss kārtībā.

Par visiem darbiem atkal milzīgs paldies Jānim (šeit parādās kā Odze) no TAHO Vidzeme Valmierā. No šī visa pats samainīju ātrumkloķa uzgali un pečkas ventilatoru ar ezi :D
Mainījis(usi) UldisUldis, 23.01.2020 16:04
 
AF
Nē, vnk bilshteini ir krietni dārgi sūdi kuri bieži grab un iztek.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
modjo
Es ar Koni braucu. Nesūdzos. Regulējami. Priekšējos lietotus ņēmu, aizmuguri jaunus, tad jaunus priekšējos. Nav slikti teju 10 gadiem. Arī grunteni tur:mhihi:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
dzhonsons
Ja drīkst jautāt - kas tika veikts, lai amīti varētu ielas malā nomainīt, neizjaucot pusi bagāžas nodalījuma? Smile
 
UldisUldis
Lai runā bildes. Modificēti veci atbalsti, kas tagad kalpo kā pastiprinošas plāksnes, un visu pārējo atliek pieskrūvēt ar 2 skrūvēm no apakšas. Autortiesības meistaram, konta numuru nosūtīšu :D

lejup.lv/f/5e29f42871578hnpelmr1579807784.jpg
 
modjo
Es tās plāksnes nopirku pa 5 ls vtml. Lāzergrieztas. Tagad būtu 7.5eur, 10 gados esmu tikai 2x atbalstus mainījis.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
gpower
Kādas detaļas mainīji VANOS mehānismam?
 
UldisUldis
Uzlikts cits.

lejup.lv/f/5e2aa375d5c93fxzufsf1579852661.jpg
 
Raiwis
Apskaužama pieeja autiņam malacis!
 
Odze
modjo rakstīja:

Es tās plāksnes nopirku pa 5 ls vtml. Lāzergrieztas. Tagad būtu 7.5eur, 10 gados esmu tikai 2x atbalstus mainījis.


Bet kapēc pirkt tās plāksnes ja vecajam atbalstam iebrauc ar virpu un viss gatavs. Vienreiz uztaisi un pie šī jautājuma no salona puses vairs nekad nav jāatgriežas. Itkā jau nekas mega sarežģīts nav viņu izjaukt bet arī pirms tam tur kāds jau bija ietaupijis svaru uz skrūvēm un klipšiem :D
Vienu sauju skrūvju nācās pielikt klāt lai bagažniegs negrabētu.:emo:
 
Odze
gpower rakstīja:

Kādas detaļas mainīji VANOS mehānismam?

Arī “jaunajam” vanosam nomainija remkomplektu un novirpoja 0.1mm no rattle ring lai nebūtu gultnim lufte.
 
Atgriezties forumā: