Navigācija
Reklāma
Gadījuma bilde
Onlainā
Random user photo
Tēmas apskats
Dzesēšanas sistēma, dzesēšanas šķidrums
|
|
AF |
Publicēts 02.03.2016 04:24
|
![]() Offline Ieraksti: 8569 Reģistrējies: 21.07.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 318d |
Sāc ar foruma noteikumu izlasīšanas un topiku pārskatīšanas, kas rezultātā raisīs tevī atklāsmi par problēmu vai vismaz vietu kur uzdot savu jautājumu, un kā uzdot jautājumu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man ![]() |
|
|
naikijs3 |
Publicēts 07.04.2016 11:43
|
![]() Offline Ieraksti: 359 Reģistrējies: 08.04.2014 Dzīvesvieta: Latgale Brauc ar: E46 2.5 benzins/gaze |
sveicinati, velejos uzjautat, varbut kam ir gadijies ka sapilist dzesesanas skidruma tvertne , pa pusēm, spiediena sistēmā nebija! ? |
|
|
AF |
Publicēts 07.04.2016 11:48
|
![]() Offline Ieraksti: 8569 Reģistrējies: 21.07.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 318d |
veca tvertne
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man ![]() |
|
|
Lew |
Publicēts 10.04.2016 03:55
|
![]() Offline Ieraksti: 74 Reģistrējies: 20.01.2013 Dzīvesvieta: Riga Brauc ar: 1.7bar |
Tika nobraukts labs gabals pa šodeju, diezgan šerpi. Pec braukšanas gribēju pastīties kas ir ar tosoļa līmeni. Izdabrinu auto, veru vaļā korķi nāk spiediens, skruvēju tālāk hop tosols nāk āra. (un noņemot korķi tosols līdz lūpai) Tam tā būt jābūt? Vai ari sistēma nav kartīgi atgaisota? |
|
|
nelegalais |
Publicēts 10.04.2016 03:58
|
![]() Offline Ieraksti: 198 Reģistrējies: 08.04.2015 Dzīvesvieta: Jaunolaine Brauc ar: ratiem |
![]() |
|
|
arturs007 |
Publicēts 10.04.2016 04:11
|
![]() Offline Ieraksti: 676 Reģistrējies: 29.07.2015 Dzīvesvieta: Rīga |
Lew rakstīja: Tika nobraukts labs gabals pa šodeju, diezgan šerpi. Pec braukšanas gribēju pastīties kas ir ar tosoļa līmeni. Izdabrinu auto, veru vaļā korķi nāk spiediens, skruvēju tālāk hop tosols nāk āra. (un noņemot korķi tosols līdz lūpai) Tam tā būt jābūt? Vai ari sistēma nav kartīgi atgaisota? Pie temperatūras tosols izplešās, attiecīgi palielinās spiediens sistēmā, jāparbauda, kad auto ir nostāvējis kādu laiku, tas pats, kad eļļu pārbauda ![]() |
|
|
Lew |
Publicēts 10.04.2016 04:25
|
![]() Offline Ieraksti: 74 Reģistrējies: 20.01.2013 Dzīvesvieta: Riga Brauc ar: 1.7bar |
Tapec es jautāju jo nezinu, zinu kad izplešās. Biju domājis kad ja ir max temp, tad pludiņš ir pašā augšā un redz tosoli. Nevis viņš līst pāri. Jo pie auksta dzinēja pludiņš ir līdz ar korķi, bet pie karsta ir max uz augšu. Izglītojiet mani, ja es rakstu nepareiz. Mainījis(usi) Lew, 10.04.2016 04:31 |
|
|
arturs007 |
Publicēts 10.04.2016 04:51
|
![]() Offline Ieraksti: 676 Reģistrējies: 29.07.2015 Dzīvesvieta: Rīga |
Pie karsta nekad never vaļā, var ļoti slikti beigties. Aplaucēsi seju un rokas. |
|
|
ruuz |
Publicēts 19.04.2016 13:00
|
![]() Offline Ieraksti: 62 Reģistrējies: 15.03.2015 Dzīvesvieta: Rīga |
Sveiki! M52TUB28. Mašīna uzsilst līdz darba temperatūrai pilnīgi normāli. Aizvakar stāvēja idle kādu brīdi, nebiju ieslēdzis elektro ventilatoru uz pilnu, temp bultiņa bija pa vidu. Izdomāju paskatīties Torque appā, rādīja 108 C°! Jautājums - pie 108 grādiem jau nevajadzētu būt bultiņai diezgan pāri vidum instrumentu panelī? Sāku domāt, vai temperatūras devējs negļuko. (Bet tajā pašā laikā uzsilšana utt ir precīza) |
|
|
Lew |
Publicēts 19.04.2016 13:12
|
![]() Offline Ieraksti: 74 Reģistrējies: 20.01.2013 Dzīvesvieta: Riga Brauc ar: 1.7bar |
Tas viss ir normali, tev stāvot termostats ierubiij 108/109 grādus. Līdzko sāc braukt vin ierubī kkur zem 100, bet ja sāksi stiept viņš buss zem 90 grādiem. Ta tam būt. |
|
|
ruuz |
Publicēts 19.04.2016 13:21
|
![]() Offline Ieraksti: 62 Reģistrējies: 15.03.2015 Dzīvesvieta: Rīga |
Hmm, interesanti. Paldies par info! NODERĪGI!! Palasīju - mana teorija arī apstiprinājās! Reāli bultiņa stāv pa vidu gan tad, kad ir 80 C°, gan tad, kad ir 108C°!! Tur arī minēts mīnuss šij sistēmai - ja sāk karst, var arī nepaspēt novērst. Mans risinājums - lētais bluetooth OBD2 ebay adapteris un torque aplikācija. http://www.zhpreg...nitch.aspx Mainījis(usi) ruuz, 19.04.2016 16:09 |
|
|
karoch |
Publicēts 19.04.2016 14:42
|
![]() Offline Ieraksti: 3 Reģistrējies: 19.04.2016 Dzīvesvieta: saldus Brauc ar: bmw e46 |
Vai M43B19 nāk tikai elektroventilatirs vai arī motora? |
|
|
defekc |
Publicēts 19.04.2016 16:20
|
![]() Offline Ieraksti: 875 Reģistrējies: 30.01.2012 Dzīvesvieta: Rīga/Jelgava Brauc ar: BMW 3 |
ruuz rakstīja: Hmm, interesanti. Paldies par info! NODERĪGI!! Palasīju - mana teorija arī apstiprinājās! Reāli bultiņa stāv pa vidu gan tad, kad ir 80 C°, gan tad, kad ir 108C°!! Tur arī minēts mīnuss šij sistēmai - ja sāk karst, var arī nepaspēt novērst. Mans risinājums - lētais bluetooth OBD2 ebay adapteris un torque aplikācija. http://www.zhpreg...nitch.aspx pa vidu bulta buus, ja nemaldos, no 75-115C°. |
|
|
modjo |
Publicēts 19.04.2016 17:17
|
![]() Offline Ieraksti: 12183 Reģistrējies: 30.01.2012 Dzīvesvieta: Detroita Brauc ar: E46 330 XI (E98 +LPG), 320 I, S80 3.2 (E98 +LPG) |
Te vienam bija panelī adata iedurta, lai augstāk bulta nekāpj pie hroniskas uzvārīšanās, cerams ne šajā gadījumā![]() ![]() |
|
|
ruuz |
Publicēts 21.04.2016 02:57
|
![]() Offline Ieraksti: 62 Reģistrējies: 15.03.2015 Dzīvesvieta: Rīga |
modjo rakstīja: Te vienam bija panelī adata iedurta, lai augstāk bulta nekāpj pie hroniskas uzvārīšanās, cerams ne šajā gadījumā ![]() Kādā ziņā "cerams ne šajā gadījumā"? ![]() Es, kopš vairākām radiatora maiņām, kā apburts sekoju līdzi temperatūrai un citiem dzinēja parametriem. |
|
|
okayer |
Publicēts 21.04.2016 03:30
|
![]() Offline Ieraksti: 453 Reģistrējies: 14.04.2015 Dzīvesvieta: Rīga, Liepāja Brauc ar: FL 330ix |
Te kolēģis bija domājis, ka ir umņiki, kuri izdarā tā, ka temperatūras bultiņa vidū atdurās un fiziski netiek pāri pusei. |
|
|
gnacha13 |
Publicēts 06.05.2016 00:08
|
![]() Offline Ieraksti: 45 Reģistrējies: 01.03.2014 Dzīvesvieta: Engure Brauc ar: BMW E46 330D Touring |
Sveiki! Man ir pārīvējusies dzesēšanas truba! Cik šī truba maksā un mājās apstākļos viņu var nomainīt? ![]() |
|
|
uldisa |
Publicēts 06.05.2016 15:47
|
![]() Offline Ieraksti: 4052 Reģistrējies: 19.10.2014 Dzīvesvieta: Ogre Brauc ar: BMW R1200RT F20 120i |
nomainīt var - nekā īpaša - tikai jāsktūvē un pietiek ar parastu muciņu komplektu... un dažiem aliņiem...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu
![]() Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!! ![]() |
|
|
AF |
Publicēts 06.05.2016 15:55
|
![]() Offline Ieraksti: 8569 Reģistrējies: 21.07.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 318d |
lai to dzeses trubu nomainīt pat uzgriežņatslēgas nevajag, tur tik no katras puses klipši, ar plānu skrūvgriezni atklipsē un velc nost, bet nu nenāks tik viegli bez cīņas, skaties akurāti, nepārforsē savādāk nolauzīsi plastmasu ![]() "Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man ![]() |
|
|
dins k |
Publicēts 16.05.2016 02:13
|
![]() Offline Ieraksti: 58 Reģistrējies: 22.01.2016 Dzīvesvieta: Iecava Brauc ar: 320d |
sveiki,nesen gadījās šaize ,viena no dzeses trubām sāka laist dzesēšanas šķidrumu laukā - attiecigi šrotā paņēmu citu un nomainīju, bet tad pamanīju ka ar škidrumu nav lāgā , eļļa ar antifrīzu kopā. Jautājums cik viegli ir sistēmu attīrīt un kapēc eļļa ir sistēmā? un pie kā varētu vērsties pie palidzības ? ![]() |
|
Atgriezties forumā: |