e46.lv

October 19 2017 01:01:15
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 M3 coupe press photos
Onlainā
· Viesi: 37
· Lietotāji: 11
Aldzh
druvis219
INFINITE
mazaisarvits
ozo_touring
reinis28
Robinzonss
Skuleris
vienkarsais
Vintage
zaqs


· Vispār lietotāji: 4,419
· Jauns lietotājs: SlavX
Random user photo


minimeet @ 14.05.2015
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
Dzesēšanas sistēma, dzesēšanas šķidrums
Mikjelis
mazaisarvits rakstīja:

Un iespējams vaig atgādināt kad arī antifreeze nav jālej pilns radziks bet tik cik vaig.. Tad kaut tas korķis būs ciet nekas gaisa neies..

es nez... pats saprati ko uzrakstīji?
kāda starpība tosols vai gaiss. viņš tak uz spiedienu strādā. un izbeidzas viņš ja aizsērē, jo netīrāka dzeses sistēma, jo lielāka iepsēja ka nestrādā. pārbaudīt var vai nu pieslēdzot caur kaut kādu muhļi kopresoru ar manometru, vai saigaidot kad uziet gaisā bačoks.
 
mazaisarvits
Saprotu gan ko uzrakstīju.. Nu OK.. Piegaz pilnu radiatoru un pabraukā.. Redzēsim kas notiks.. un koŗķim ventilējošā daļa nav lai par to antifrīzs varētu nākt laukā bet gaiss.. un saproti cik bļīvs ir antifrīzs un cik gaiss?
Mainījis(usi) mazaisarvits, 10.10.2017 13:27
 
uldisa
piedod bet šeit tu kļūdies, korķis laiž ārā gan gaisu, gan šķidrumu. Un sipari uz viņa nozīmē spiedienu pie kā vārsts nostrādā. Dažādiem dzinējiem šie cipari ir savādāki...
P.S un ir tieti pilni radjikiun nekas nav noticis...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
ruuz
Cik zinu, normāls darba spiediens dzeses sistēmā ir kaut kur pie 1bar. Korķis, cik atceros atveras pie 1,7bar. So lietotājam mazaisarvits ir vien taisnība.
Protams, tas pie nosacījuma, ka sistēma ir kārtībā.
 
kruumuedgars
Dīzeļa un benzīna korķiem atsķirās atvēršanās spiediens. Dīzeļiem atveras pie 1.4bar, benzīniem - 2.0bar.
 
mazaisarvits
Jup un uz korķa ir rakstīts 200 vai 140.. Ja nemaldos.. Palabojiet ja kļūdos..
 
mazaisarvits
Lai skaidrāk saprotams tad tie cipari ir kilopascal (kpa)
1 kpa = 0.01 bar
 
uldisa
nu nekļūdies gan
Benzīna dzinējiem spiediens lielāks, jo arī darba temperatūra ir lielāka - pat līdz 106 grādi, un kā jau fizikā mācīja zem spiediena vārīšanās notiek pie lielākas temperatūras...Wink
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Mikjelis
mazaisarvits rakstīja:

Saprotu gan ko uzrakstīju.. Nu OK.. Piegaz pilnu radiatoru un pabraukā.. Redzēsim kas notiks.. un koŗķim ventilējošā daļa nav lai par to antifrīzs varētu nākt laukā bet gaiss.. un saproti cik bļīvs ir antifrīzs un cik gaiss?


korķis nav ventilācijai...... :faceoff:
 
mazaisarvits
OK.. pārmērīga gaisa spiediena izvadīšanai.. Kāda tur raznica, domu saprati.. Neesi Daunis un ne piesienies vārdiem.. Jo pat tavu tekstu vispār sēdies, 2.. Nav man lv valodā tik stipra.. Gribi sarakstisu tev angliski..
 
Mikjelis
es šokā... Tu angleni zini... hm... karoti lietot arī proti?
 
mazaisarvits
chill vecīt.. uzvāri pienu un atslābsti..
 
MZe46
Čau.

Problēma tāda, ka saplīsa patruboks-radiatora kreisā augšējā truba.
Itkā jau sīkums, nomainīšu, bet jautājums ir tāds, kāpēc viņa saplīsa? Tīri var būt nolietojums, vai kautkas ar spiedieniem nav labi?
Mašīna stāvēja kādas 40min uz vietas piedarbināta un tad viņa saplīsa:faceoff:
BMW e46, 328i
 
Atgriezties forumā: