e46.lv

April 07 2020 02:20:48
Navigācija

Reklāma
AMriepas.lv
Gadījuma bilde


e46 sedan press photos
Onlainā
· Viesi: 31
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,336
· Jauns lietotājs: Valcins89
Random user photo


Fast & Fun
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
ģimenes pieaugums BERTA
gpower
Drūms rīts manam auto:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0947.sized.jpg
Kupejas gloss line spoguli atrast nav iespējams, lai neteiktu, ka vispār kupejas eu spoguļi ir retums un aiz durvīm skate, precīzāk rīt :D atradu vienu, bet ne gloss line un protams ne ar atmiņu. Tad nu no diviem saliku vienu.

Mainot vārstu vāka blīvi pamanīju, ka salona filtrs ir slapjš un bija acīm redzama sūces vieta pie pasažiera puses logu tīrītāja kājas. Pasūtīju jaunu uzliku un arī blīves, bet kā izrādās, tad oem nāk ar visiem nepieciešamajiem klipšiem un arī blīvēm pie slotiņu kātiem:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0964.sized.jpg

Iegādāts arī slotiņu noņemšanas tools, lai bez čakara noņemtu slotiņas. Pie reizes arī apstrādāju ar plastmasu aizsargājošu (atjaunojošu) līdzekli:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0965.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0966.sized.jpg
 
ervuha
Sev arī gribu paņemt jaunu to uzliku. Kur un pa vik ņēmi?
 
AF
Jauna oem, visur kur oem detalas var nopirkt
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
gpower
Atradu tikai eparts
 
Doping
Pie manis mazliet lētāk Wink
Pārdodu jaunas auto rezerves daļas par labām cenām!!!
 
gpower
Doping: paturēšu prātā, jo unītim ar jāizdara. Logi svīst ciet.
8,5k norullēti un šodien izieta tehniskā bez aizrādījumiem:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0969.sized.jpg
 
gpower
Nedeva mieru izplešanās trauks, kas visu laiku sulojās. Traukam plaisu nebija, bet sulojās gar trubiņas savienojuma vietu.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0984.sized.jpg
Nomainīju trauku un arī pie reizes apakšējo dzese trubu, kas pieiet pie dzinēja
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0985.sized.jpg
 
gpower
Z-svētku noskaņa :hourra:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-1002.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-1003.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-1004.sized.jpg
Ir vēl viens neizpakots komplekts uz tirdziņu :naac:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-1008.sized.jpg
 
gpower
Laimīgu jauno gadu Wink
Pirms auto tiek uzlikta jaunā izplūde nolēmu uztaisīt atskaites punku un nomērīt esošo stāvokli jaudai uz Dyno Systems stenda. Auto stock, ja neskaita izplūdes gala bunduli. Līknes protams ir interesantas no stenda, bet jāņem vērā, ka auto ir ar automātu un līdz ar to līknes sākums ir ar izslidinātu sajūgu un 297Nm :kicher:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/MOV-1171-000007.sized.jpg

Bija doma, ka droši vien tie zirgi būs kaut kur aizmukuši, bet saņemot izdruku izrādās, ka viss ir kā stock auto no rūpnīcas 189hp un 246Nm
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-1174.sized.jpg

Un remkoplekts izplūdes nomaiņai
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-1173.sized.jpg
 
gpower
Sadarbībā ar Drifta Darbnīca Schmiedmann izplūdes kolektors ar sporta metāliskajiem katalizatoriem uzstādīts. Process bija sarežģīts, jo e46 ar automātisko kārbu ir liels kārbas kronšteins un izplūdi nav paredzēts uzstādīt e46 ar automātu. Tika pagarinātas trubas no flančiem līdz katalizatoriem pavirzot uz aizmuguri trubas (1.bildē var redzēt), kā arī nācās trubas palocīt. Pēc katalizatoriem tika atstāta oriģinālā izplūdes sistēmas daļa ar rezonatoru un vibrāciju slāpētāju baidoties no csdd decibilu mērījumiem. Uzlika arī smukus savilcējus gala bunduļa trubu savienojuma vietā, iepriekšējie baigi nepatika ar skrūvēm, kas rēgojās pie trubām. Ieskatam bildes ar uzstādītu izplūdi un video par to kā auto elpo (rūc) ar šo izplūdi.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/WhatsApp-Image-2020-01-24-at-15-19-00-2-.sized.jpeg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/WhatsApp-Image-2020-01-24-at-15-18-59-3-.sized.jpeg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/WhatsApp-Image-2020-01-24-at-15-18-57-3-.sized.jpeg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/WhatsApp-Image-2020-01-24-at-15-18-56-1-.sized.jpeg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/WhatsApp-Image-2020-01-24-at-15-18-58-2-.sized.jpeg



Kāds nav izdomājis, kā pie automāta pārmešanas nākošā robā ielikt "DSG fartus"? :D
Mainījis(usi) gpower, 26.01.2020 14:58
 
gpower
Slepens video ar agresīviem e6x doma
 
AF
Skaņa ir laba, man prasītos drusku dobjāka bet ok
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
gpower
Redzēs, iespējams taisnā izplūde aiz katiem un cits bundulis, bet nu pagaidās kaifs.
Cik precīzi telefons mēra decibelus?
 
gpower
Auto izmeta panelī kļūdu EML un papildus iedegās, ka izslēgts DSC. Pieslēdzot pie kompja kļūda par tukšgaitas regulatoru. Auto bija jūtama vibrācija no motora puses zem 2k apgriezieniem (precīzāk no 1,4-1,8k rpm), tāpēc nolēmu pārliecināties, ka vanos nav aizgājušas fāzes.
Sāku ar ieplūdes noņemšanu ieskaitot throttle body. Noņemot ieplūdes gumijas trubu pirms tukšgaitas vārsta bija skaidrs kāpēc kļūda
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3814.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3824.sized.jpg
Nomainītas abas trubas, otra arī jau rādīja noguruma pēdas. Ar cleneri iztīrīts arī pats tukšgaitas vārsts.
Nezinu kā manuāļiem, bet automātam atrast VNT vai top dead center bez vārstu vāka noņemšanas neizdevās. Pins visu laiku ķērās un tas nebija tikai vienā lielā caurumā pirms īstā. Uz kloķvārpstas skriemeļa atzīmi nekādu neatradu par VNT, lai gan neticās ka nebūtu oriģinālais skriemelis hvz. Skriemelim redzamas tikai 3 iedobes, kas izliekot VNT ne ar ko nesakrita.
Uzliekot profilus uz ieplūdes un izplūdes vārpstām bija redzama neliela novirze abām. Profili nepiegūlās blokam
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3817.sized.jpg
Saliku fāzes, pievilku zobratus ar attiecīgiem Nm un izgriezu kloķeni 2x, viss nostājās kā vajag
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3822.sized.jpg
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3821.sized.jpg
Jauna blīve vanos
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3823.sized.jpg
un viss salikts atpkaļ ne tik raiti Smile pa ceļam nolūza trubiņa bākas ventilācijai.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3826.sized.jpg
Nevarēju atrast detaļas numuru. Iespējams nāk visā garumā truba no bākas hvz uztaisīju šorkatu, kamēr nav labāka variantu
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0000-BURST20200227105141930.sized.jpg
Par vanos tooli paldies lietotājam Tomysss
 
gpower
aiz neko darīt un covid gaidot uzliku beidzot plauktā stāvošos priekšējos amortizatorus ar zemajiem amortizatora atbalstiem, kā arī pie reizes jaunus piļņikus un atsaites, kas bija bez seškantes cauruma vidū Angry kā arī gumijas atsperes galos. Labās puses amītim vispār nebija gumijas uzlika hvz
Amīši netecēja, bet nedeva mieru tas ka pārbraucot nelīdzenumu ieslēdzas pretizslīdes lampiņa, kas lika domāt ka tiek zaudēta saķere. Tā kā aizmugurē ir jau nomaiņīti, tad:
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3892.sized.jpg
Kaut kāds jauns modes kliedziens ar ovālām skrūvēm vai man acis tādas?
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3891.sized.jpg
Nebija ticības tām ovālajām un atstāju vecās ar iestrādātu plastmasas riņķi drošībai.

Zemais jeb e36 balsts, biš tāds sketchy variants, jo plānāks arī pats balsta materiāls, bet nu labāks par vecajiem, kas vairs negriezās. Jūtami uzlabojās stūres pagriešanas.
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3893.sized.jpg

Mistiskā kodu dzēšana, ja kas Lemforder
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3894.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3895.sized.jpg

Un jā protams bildes pirms un pēc
Pirms
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3885.sized.jpg
Pēc
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3896.sized.jpg
Pirms
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3887.sized.jpg
Pēc
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-3897.sized.jpg

Un jā teorijā viss ir labāk, dzīvē..vai nu leņķis vai telefona kamera, bet atšķirību uz aci neredzu :lol:
Tā kā kreisās puses atspere izskatījās sagurusi, tad nāksies vien sēdināt.
 
Lawwr
tā uz aci nepateiksi vai palika zemāks :D
jautājums, vai m piekarei priekšējie balsti atšķiras no stock piekares?
 
modjo
Uz aci:naac: pierasts slikts ceļš ir rādītājs, brauci ar veco, neko nejuti. Tagad braucot, ik pa brīdim uzķersi, un protams ziemā, ja tādu atceries:D
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
AF
Pirku sachs atbalstus un tam bija arī dzēsti kodi.
Tie uzgriežņi nav ovāli, viņi speciāli saspiesta augša lai nokontrējas
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
gpower
Atbalsti neatšķiras M un parastai piekarei. Tik pamanīju, ka no 2003 novembra iet ar citu kodu līdz novembrim ir 31352241445 un pēc 31352241448, kaut kāds tehnisks upgreids iespējams.
Liekas ka 3cm priekša un 2cm aizmugure zemāk būtu tieši tas ko vajag.
Domāji ka brāķis tie uzgriežņi, tad jāsamaina tie uzgriežņi uz jaunajiem.
 
Atgriezties forumā: