e46.lv

August 23 2019 13:51:03
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 sedan press photos
Onlainā
· Viesi: 22
· Lietotāji: 7
AF
Burbul1s
Doping
Gunch
Imre
uldisa
UldisUldis


· Vispār lietotāji: 5,181
· Jauns lietotājs: NooTeBooM2
Random user photo


Bobkov's e46
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
nk 320d
nk
Džentlmeņi!

Sen šis auto šķita pievilcīgs, nolēmu noriskēt un iegādāties pagājušajā nedēļā. Iepriekš diezgan maza pieredze ar BMW. Tā kā negaidīti ātri izdevās pārdot Mercedes w211 e270cdi un steidzami vajadzīgs auto, izskatīju tikai Liepājas puses piedāvājumus. Galvenais nosacījums - 2.0d, mehāniskā kārba, kruīzkontrole. Kādā no Liepājas autoplačiem ieraudzīju no Francūžiem atdzītu e46 sedanu ar 2.0d motoru 2002.g. Pa perimetru nedaudz apskādēts, bet rūsas praktiski nav, ādas salons, lielais navigācijas ekrāns, kruīzs un dažādas citas nevajadzīgas lietas. Plāns - ikdienas braukšana, remonti maksimāli paša spēkiem. Remontus centīšos attēlot šeit.


Placī ar sarkaniem numuriem un putekļu kārtu
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1254.sized.jpg

inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1260.sized.jpg

inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1261.sized.jpg

inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1262.sized.jpg

inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1259.sized.jpg

inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1257.sized.jpg
 
nk
Radās viens jautājums saistībā ar divām pogām uz spidometra, ar vienu no kurām var uzlikt pa nullēm mazo nobraukumu. Video skatoties šīs pogas spiežas ar klikšķīti, manam spiežas bez klikšķīša un nereaģē. Attiecīgi nevar nomest pa nullēm, nevar resetēt eļļas maiņas servisu. Ir kādi ieteikumi?
 
dzhonsons
https://forum.e46...606?page=1
 
modjo
Džentelmeņu te nav. Daži ēstuvē pat keponu neņem nost, kur nu vēl sievietei ienākot pieceltos vai durvis atvērtu:emo:
Ir biedri, krieviski tovarišči.
Lai labi ripo un braukt ir priekș!
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
ervuha
Priekš ikdienas braukšanas neko vairāk arī nevajag. Runājot par tām pogām spidometrā, nav bieži dzirdēts, ka viņas no spaidīšanas mirtu nost. Bet ja tā tiešām ir, tad cits lietots spidometrs nemaksā vairāk par 25eur. Nav ne jausmas, varbūt, ka var sataisīt paša spēkiem. Izņemt un apskatīties 2 skrūves un 2 štekeri.
 
modjo
Tur bieži gali aplūzt tikai. Pats salā nolauzu savam laiku pārliekot. To puļķi vari izņemt vai tas tur vēl turā? Turklāt eļļu jāvar ar kompi noresetot.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
nk
dzhonsons, ervuha, modjo, paldies par noderīgiem ieteikumiem!

Sekojot instrukcijām, paārdīju spidometru, atklājās, ka abas ķepiņas pogām nolūzušas. inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1302.sized.jpg

Sariktēts Smile
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1304.sized.jpg
Mainījis(usi) nk, 09.05.2019 13:02
 
M3R
Apsveicu ar pārkāpšanu uz bmw :aiwa:
 
e46.lv
nk
M3R paldies:D
 
nk
Pa vakariem, kad uznāk luste, nedaudz padarbojos. Samainīti salona, un gaisa filtri - gaisa filtru tik ilgi mainījis laikam neesmu nekad :D Pārbaudīju vai ieplūdes kolektorā nav vajadzīgs izravēt vārstiņus. Francūzis jau bija pamanījies pirmais to izdarīt. Nomainīju tikai kantainās un apaļās blīves ieplūdes kolektoram.
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1275.sized.jpg

Kondicioniera siksna bij saplaisājusi sīkās drumslās. Ja gaisa filtrs mainījās ilgi, tad siksnu nomainīt sanāca zupu ēdot Smile
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1264.sized.jpg

Braucot testa braucienā pie straujākas paātrināšanās bija jūtama vibrācija. Ar 5. pārnesumu ieminot grīdā virs 110 km/h sajūta, ka reduktors ieleks uz aizmugures sēdekļa - vibrē kā nelabais. Paskatījos zem auto, karājošais gultnis izskatās nesen mainīts, un kardāna gumija ar bez redzamām vainām. Vienīgais, kas atklājās - reduktora gala bukse saplaisājusi. Ņemam nost reduktoru un mainām buksi.

inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1277.sized.jpg

inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1287.sized.jpg

Bliežam jauno iekšā
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1283.sized.jpg

Skaisti! Smile
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1286.sized.jpg

Bēdīgi, ka bukses nomaiņa vibrāciju nemazināja. Turpinās meklējumi. Pēc citu topiku palasīšanas, izklausās pēc karājošā gultņa. Kā viņu pārbaudīt, ir idejas?
 
vlajer
Skaties , lai tik nesanāk ka man gadījàs, visu samaini un beigàs izradàs ka spararats ir vainīgs! Simptomi man bija tieši tādi paši ka tevis aprakstīti!
 
R-M
Kad kardāna karājošais gultnis vai mufta ir beigti, tad straujāk uzspiežot gāzes pedāli pirmajā vai otrajā pārnesumā var dzirdēt kā kardāns "lēkā" tādi kā sitieni nāk no viņa"klauvēšana". Karājošais gultnis nav nemaz tik ļoti dārgs, lai nožēlotu par viņa maiņu, pēc tam ja izrādīsies, ka tas nebija vibrēšanas iemesls.
 
nk
vlajer, nebiedē :D

R-M karājošais izskatās nesen mainīts un stingri turas gumijas apvalkā. Nomainīju resno gumijas savienojumu kas kardānu ar kārbu savieno, kurš bija sasprāgājis. Palika labāk, uzsākot braukšanu vairs nav nelielās brīvkustībās. Vibrācija diemžēl turpinās. Rīt dzīšu uz servisu, ceru tur džeki pateiks, kas pa vainu Wink
 
nk
Tāda sajūta, ka auto pirms iegādes labu laiku stāvējis, gumijas sakaltušas un tagad pēc kārtas drūp kopā Frown

Sākās ar plauktu gala buksēm - vispirms kreisā puse, pēc nedēļas - labā

inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1288.sized.jpg

Mainīsim tikai buksi, kronšteinu atstājot veco, samēram attālumus
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1289.sized.jpg

Liekam lietā vītņu stieņus un presējam, presējam, presējam - veco ārā
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1290.sized.jpg

jauno iekšā
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1292.sized.jpg

Braucot balansēt riteņus, montētājs pamanīja pastiprinātu brīvkustību kreisā plaukta ārējam šarnīram. Interesanti, ka šarnīrs pats vesels - diezgan stīvs, bet pamatīgi izdilusi sēža, kur tas iepresēts. Mainām plauktu, tagad jau izvēlamies ar pārpresējamiem šarnīriem, lai dzīve uz priekšu lētāka :naac:

Vecais
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1293.sized.jpg

Jaunais
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1296.sized.jpg

Uzmetu aci otrās puses plauktam, tas vēl labs, braucams, tik iekšējam šarnīram putekļu gumija sasprēgājusi. Samainām to ar, ja jau panna noņemta :faceoff:
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1298.sized.jpg

inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1297.sized.jpg

Sasmērējam zapti
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1299.sized.jpg

Kā jauns :eek:

inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1300.sized.jpg

Jau iepriekš pieminētā kardāna gumija prasījās pēc nomaiņas
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1326.sized.jpg

Viena skrīve bija pamatīgi ierūsējusi
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1328.sized.jpg

Pateicoties lietotājam MAXixt, tiku pie Recaro drink
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1324.sized.jpg
 
Kristofers
Man arī tā pati problēma ar vibrēšanu, arī 2.0d 110kw, bet automāts.
Kardāna gumija (mufta), karājošais mainīts pirms 2ned., dreboņa ir palikusi mazāka, bet nav pazudusi pa visam.
 
Lawwr
Lai labi ripo! Smile
 
nk
Kristofer, uzmet aci kardāna krustiņiem, ja viss pārējais ok. Manam 5niece kārba, manuālis, kardāns sastāv no 3 daļām. Divi karājošie gultņu un 3 krustiņi. Vakar noņēmu kardānu, atklājās, ka vidējais krustiņš nomiris. vienā virzienā strādā, otrā virzienā ar spēku knapi kustās plus minimāla brīvkustība, ko praktiski nejūt. Apjautāšu vietējos lietoto detaļu tirgoņus pēc kardāna, ja nekā nebūs, jāprovē mainīt pašu krustiņu. Došu ziņu vai tā būs bijusi īstā vaina.
Lawwr, paldies, vecīt Wink
 
nk
Jā, biju vēl līdz servisam aizbraucis, ritošai diagnostiku uztaisīt. Atklājās otrās puses plaukts jāmaina, iekšējam šarnīram brīvkustība esot, abas priekšas bremžu caurules maināmas, priekšas kreisais gultnis un aizmugurē abas peldošās bukses (skripučkas) :faceoff:

Tā ritošā ir tik švaka jeb esmu trāpījis uz tādu remontējamu eksemplāru? Pēc TA iziešanas viss ātri salūzt :crazy:
 
R-M
Nu vismaz visu būsi samainījis un pēc tam uz kādu labu laiku varēsi aizmirst par ritošo.
 
nk
R-M cerēsim, ka tā Wink

Atgriežoties pie vibrācijas tēmas. Bija ļoti nepatīkama vibrācija jebkuros pārnesumos, dodot gāzi grīdā. Pie ātruma 110-120kmh vibrācija pārvērtās sitienos zem aizmugures sēdekļa. Karājošie gultņi veseli, gumija ar vesela, granātās brīvkustības nav. Pēc servisa apmeklējuma un izbraukšanas, meistars atzina, ka vibrācija patiešām dīvaina, ieteica skatīties pašu kardānu, spararatu atstājot kā pašu pēdējo. Tā arī darīju. Vispirms uz auto pārbaudīju brīvkustību krustiņos. Vienā no tiem bija praktiski nejūtama brīvkustība. Noņēmu kardānu un atklājās, ka vidējais krustiņš, kuram bija nelielā brīvkustība, sasprūdis un vienā virzienā kustās tikai spēcīgi spiežot. Iegādājos citu lietotu kardānu, uzliku un aidā, no vibrācijas vairs ne smakas! Smile Jāprovē vecajam kardānam samainīt krustiņš. Kas zin, varbūt noderēs Wink
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1343.sized.jpg

Vieta, kur kardāns sitās pret virsbūvi attīrīta no krāsas un mastikas :aiwa:
inbox.lv/albums/n/nk86/02-05-2019/DSC-1345_1.sized.jpg

Vai ir iespējams šo pārsūtīt arī uz Vibrācijas un Kardāna krustiņu tēmām? Gan varētu vēl kādam noderēt.
 
Atgriezties forumā: