e46.lv

September 18 2019 03:47:47
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 M3 coupe press photos
Onlainā
· Viesi: 24
· Lietotāji: 2
GirtzB
MASH


· Vispār lietotāji: 5,195
· Jauns lietotājs: Jevgenij Palych
Random user photo


Tūja @ 8-9 jūnijs
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
odaiz Šujmašīna.
odaiz
Stāsts pa lielam tāds, iepriekš pārvietojos ar itāļu bmw...
Piegriezās remonta izmaksas (lielākas kā e46) , kā arī vizuāli nesimpatizēja un pasen jau gribēju e46.

Tā nu pārdevu savu lamatu un šodien iegādājos ko jēdzīgāku.

Nekas, nav pa gaisu, papliks 318i sedans, melnā krāsā, ar automātisko kārbu. 1998 gada modelis, LV iebraucis 2006. gadā. Vēsture par viņu man nav zināma, ja kāds zin, būšu pateicīgs ja padalīsies ar info.

Tehniski viss vairāk vai mazāk ok.

VIN: EF94707

Tuvākie plāni:
Mētājas kba 45125 (var ieguglet) ripuļi ar m+s gumiju, pārkrāsot un uzlikt.
Saprast, kur ir problema ar karšanu dzinēja, vai nav atgaisots, vai sliktakaja gadijuma slīpēt.
Nomainīt stūri.
Nomainīt pr.kreiso spārnu (nāca līdzi laikam OEM)

Tālāki plāni:
Pumpejams ādas salons.
Mpack.
Xenoni.
Bagaznieka maina

Pavisam tāli plāni:
Swaps+meh.
Nardo gray wraps.

Pagaidam viens foto. Netiru salonu bildet negribas.

Neizdodas man foto pievienot, nesaprotu kā, lūk links.
https://imgur.com...
 
stalker
i.imgur.com/Xcjrkk1.jpg
kopet attela adresi
29555218
 
modjo
Lai labi ripo un braukt ir prieks!
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
ervuha
Ja meklēji e46to pa lētuci un nosacījums bija atrast labu materiālu, ar kuru strādāt un nākotnē uztaisīt kaut ko skaistu, tad es saprotu pirkumu. Visādi citādi šis dzinējs un automāts ir fantastiska :lol: izvēle.

Un ja tev ir problēmas ar dzinēja karšanu, kas šiem nav retums, tad es m paku, xenona un ādas salona plānus uzreiz mainītu pret dzinēja un kārbas swapu.

Lai veicas un ziņo par jaunumiem. Smile
 
odaiz
modjo rakstīja:

Lai labi ripo un braukt ir prieks!


Paldies, prieks jau ir.

ervuha rakstīja:

Ja meklēji e46to pa lētuci un nosacījums bija atrast labu materiālu, ar kuru strādāt un nākotnē uztaisīt kaut ko skaistu, tad es saprotu pirkumu. Visādi citādi šis dzinējs un automāts ir fantastiska :lol: izvēle.

Un ja tev ir problēmas ar dzinēja karšanu, kas šiem nav retums, tad es m paku, xenona un ādas salona plānus uzreiz mainītu pret dzinēja un kārbas swapu.

Lai veicas un ziņo par jaunumiem. Smile


Bija bija nosacijums atrast labu materiālu, kā arī vajadzēja uz darbu kaut kā tik. Kad izvēle krita uz hondu 1.6 bendz auto un šo , izvēlējos šo. Nekas labāks zem 1k nebija.


UPDATE: Dzesē nebija vakums, ar to tikts galā,ar mazāku vai lielāku izbīli, norāvu skrūves galvu, ar metināšanu tika dabūta ārā, skatīsies kā uzvedīsies.
 
krabiz
Ņemot vērā, ka 6cyl modeļu piedāvājums ir diezgan plašs, es ieteiktu naudu negrūst šajā auto, bet atlikt malā priekš modeļa ar vēlamo motoru vai vismaz vēlamo komplektāciju un tad notirgot šo 318i, tas būs gan lētāk, gan racionālāk.

Veiksmi!
netaisi gateri
 
Lawwr
Tik tas, ka cilvēks meklēja auto zem 1k eur, bet normāls 46 sākas ap trīs pakām.
Nav nekādas vainas tam m43, cik ir nobraukts bez lielām problēmām, vienīgais jaudas nav. :D
Lai veicas ar auto
 
krabiz
Par 1k te viss ir pilnīgi ok, es savu teikto attiecinu pret autora izvirzītajiem plāniem.
netaisi gateri
 
stalker
Automobīlis savā cenas robežā ir normāls, bet lai viņu celt augšā.... nu arī nepiekrītu. Pārāk lieli izdevumi, kā arī nepieciešamas zināšanas! Swaps, tad jārēķinās ar bremzēm, reduktoru, pusasīm u.t.t.(1500 un uz augšu, atkarībā no dzinēja). Pie tam vel neaizmirstat ka vēlams samainīt visas blīves un eļļas. Pārkrāsot, kā minimums 1000. Beigu beigās sanāks 4000+Wink
29555218
 
odaiz
Izskatās , ka būs jāslīpē.

Kādam ir ieteikumi ?

Pardošana šobrīd isti nav variants, ar kaut ko ir jāpārvietojas...
 
stalker
Galvu remonts Rīgā. Labi slīpē galvas. Tikai liec jaunas galvu skrūves, viņas ap 10-15€ maksā.
29555218
 
odaiz
stalker rakstīja:

Galvu remonts Rīgā. Labi slīpē galvas. Tikai liec jaunas galvu skrūves, viņas ap 10-15€ maksā.


Paldies, ir viniem majaslapa vai telefons ?
 
krabiz
Ja Stalker domā džekus no Gaujas ielas, tad tagad viņi ir citur un zem vārda Silver Engine
netaisi gateri
 
stalker
+371 2 2181322
29555218
 
odaiz
Paldies, sazvanijos.
 
odaiz
UPDATE:

Auto stāv noparkots Cirkulī :D

Šodien sāka raustīties šujmašīna iespiežot grīdā, laikam degvielas padeve un karšana, kā arī kārba sāk izdot sitienus, pie agresīvākas šūšanas.

Kā kārtīgam skroderim pienākās vakarās braucu uzpumpēt svaigi uzliktos ļitakus, bams, šujmašīna sāk karst, nostājos padzesēju, piegāzu antifrīzu. Pēc 3km tas pats. Pa 10km 4l antifrīza. Iebraucot cirkulī un apskatot apkārtni secināju, ka es kā ansītī un grietiņā atstāju maizes drupačas aiz sevis, šajā gadijumā antifrīza piles.

Laikam kāda truba būs no spiediena caura.
Dzinējs jebkurā gadijumā laikam iet uz galu, bez pečkas uz max arī karst, uz rīgu braukt stāvēt korķos nav opcija hvz

Sāku meklēt 2.5i swapu ar kārbu.
 
Brakovskis
Lasot pēdējo topiku , sejā parādījās smaids .
Veiksmi darbos Wink
 
Germans
Veiksmi!
 
AF
Nestreb karstu, šiem motoriem bieži no vecuma sadrūp šķidruma flanči kas iet no motora uz patrubokiem, dzīt ārā šķidrumu un raut iekšā gaisu no tā var, viens flancis atrodas motora priekšā pie galvas pie pirmā cilindra un otrs motora galā pie sienas, jauni maksā ap 5€ pārbaudi tos.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
odaiz
AF rakstīja:

Nestreb karstu, šiem motoriem bieži no vecuma sadrūp šķidruma flanči kas iet no motora uz patrubokiem, dzīt ārā šķidrumu un raut iekšā gaisu no tā var, viens flancis atrodas motora priekšā pie galvas pie pirmā cilindra un otrs motora galā pie sienas, jauni maksā ap 5€ pārbaudi tos.



Paldies , paskatīšos, priekšā truba svaiga, paskatīšos , kas ar aizmugurējo notiek.
Vakardien nokonstatēju , ka radiatora korķītim nav tās smailes , ir vienkārši korķis un izskatas , ka gar to laiž garām.

Tiek meklēts korķis :D
 
Atgriezties forumā: