e46.lv

October 23 2019 05:55:40
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 Individual
Onlainā
· Viesi: 25
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,217
· Jauns lietotājs: Danielchannel
Random user photo


Tūja @ 8-9 jūnijs
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
N42/N46 problēmas ar motora darbību
Wahler
Sveiks, RBe! Visdrīzāk auto ir jāslēdz pie kompja un jāskatās kā strādā gan vanoss, gan valvetronic. Pēc valvetronic vārpstas demontāžas un montāžas ir nepieciešama kalibrācija. vai motors nav iepriekšs jaukts vaļā? Ja Tev galīgi nekā, varu mēģināt kkā palīdzēt, pats braucu ar n42b18. Regulāri sekojot līdzi auto, tam ir patīkams paātrinājums un ekonomija
 
bobertc
Hey!
N42B20.

Kāds var šo izskaidrot - dzinējs strādā samērā normāli, kad eļļas līmenis ir zem minimālā līmeņa uz dipstick, vai tuvu tam, bet pielejot ir rough as fuck. Kad pielej līmenī līdz vidum, tas misfairo, raustās un izdveš dažādas grababošas skaņas. It īpaši to var sadzirdēt/ manīt izputēja galā - izplūde ir tāda burbuļojoša, raustīga.

Citas problēmas - eļļas patēriņš ap 1ml/1km vai pat vairāk, lieli pelēki dūmi, dažreiz stāvot pie sarkanā apgriezieni uzkāpj līdz 2k un nokrīt, daudz maz jūtama vibrācija no misfires pat bez eļļas, dažreiz uznāk nenormāla graboņa (stāvot tukšgaitā) no mašīnas apakšas, apmēram firewall rajonā, agrāk ļoti sūca eļļas pieliešanas korķi, vairs ne, dipstick ļoti grūti ievietojams vadotnē, grūti nolasīt eļļas līmenī - tas visapkārt ir atšķirīgs, attaisot eļļas pieliešanas korķi var izteikti sadzirdēt tādu kā zemfrekvences graboņu, līdz 3k apgriezieniem tā kā trūkst jauda, taču pēc tam sajūta it kā milzu turbīna pieslēgtos utt utt utt :crazy:

Rīt vedu uz servisu lai nomaina kartera ventilāciju.
 
uldisa
jā braukt bez eļļas tas ir ģeniāli!:lol:
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
lubraks
Kad vēl braukāju ar Mitsubishi Galant 89 gada 2.0 laikam nedega eļļas lampiņa..
pēc šķupa tika novērtos, kas eļļas līmenis vairs nav. Aizbraucu uz veikalu pēc eļļas. Iegāzu visu 5L kanniņu, eļļu pie šķupa vēl nesatiku. Cilvēks brīnījās, kāpēc nāku otrreiz ar kanniņu. Sagāja vēl 3L :lol:

Motors ietu gan jau vēl šodien, ja kaste nebūtu sarūsēusi un tolmetā..
 
bobertc
uldisa rakstīja:

jā braukt bez eļļas tas ir ģeniāli!:lol:


Kur minēts bez eļļas? Uz minimālā līmeņa atzīmes. Tas ir apmēram 300ml no vidus atzīmes. Nesaku ka tā braucu, vienkārši kolīdz autiņš labāk strādā, man uzreiz ir skaidrs - jāpielej eļļa. :D

Ar "zem minimālā", domāju max milimetru zem.
 
paskevakas
Uldisa, kaa pieteikties pie TEvis ar N42? Tavs telefona numurs nosliika ar ieprieksheejo telefonu Sad
 
uldisa
PMSmile
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Mb
Labdien, man ir radušās neskaidrības, vēlos likt bmw e46 citu motoru, jo m43b49 ir ļoti daudz problēmas, gribu likt m54b20kas man ir tieši vajadzīgs"neskaitot motoru pašu"?
 
modjo
Cilvēk mīļais, tu saproti pats ko runā? M54B22 vietā labāk par M54B30 domātu.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
dzhonsons
Nu ir nedaudz atšķirība naudās - nopirkt nevienam nevajadzīgu b22 vai dārgāku b30. Ja nauda nav problēma, tad, protams, b30 ir way to go. Bet tas pats b22 jau būs sakarīgs variants ikdienas lietošanā. Jautājums vairāk par to - cik liela jēga vispār ir čakarēties ar swapu, ja neko nedara paša rokām (ar visām no tā izrietošajām sekām). Varbūt pārdot šo (ja vēl braucams) un nopirkt citu auto?
 
uldisa
nu gudrāk jau būtu samainīt visu auto....
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
MAXixt
dzhonsons rakstīja:

Nu ir nedaudz atšķirība naudās - nopirkt nevienam nevajadzīgu b22 vai dārgāku b30. Ja nauda nav problēma, tad, protams, b30 ir way to go. Bet tas pats b22 jau būs sakarīgs variants ikdienas lietošanā. Jautājums vairāk par to - cik liela jēga vispār ir čakarēties ar swapu, ja neko nedara paša rokām (ar visām no tā izrietošajām sekām). Varbūt pārdot šo (ja vēl braucams) un nopirkt citu auto?
ja nauda nav problemu,cilveks nebrauc ar e46.
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
dzhonsons
Tas ir fakts :shura:
 
uldisa
un mēģināt švapot dzinēju iekš sagurušas virsbūves (protams tikai pieņēmums, bet kā pieredze rāda - tad šajā gadījumā viņa būs stipri sagurusi) - ueguldot gandrīz mašīnas tirgus vērtību arī nav prāta darbs...Wink
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Heidegers
Pirms 25K nomainīju savam N46 B18A ķēdi. Pirms mainīju to, no motora pie noteiktiem apgriezieniem nāca smagnēja gaudojoša skaņa. Pēc maiņas dabiski troksnis vairs nebija, bet ar laiku parādījās klusāka tikšķoša skaņa — trrr... — kas pieaug proporcionāli apgriezieniem. Un tas troksnis paliek aizvien skaļāks. Tas nozīmē, ka ķēde pārlekusi? Servisā teica tipa, ka ķēde grab, bet nespēju noticēt, jo pirms 25K mainīta... Vienkārši mainīju indukciju apvaicājos, neiedziļinājos, bet redzot vēl, ka motors eļļā sulo un atkal bija jāpielej 2l eļļa pēc 2K, galīgi vairs nesaprotu, ko darīt ar šo murgu, jo motors nedūmo, blīvslēgu arī mainīja. Ir kāds viedoklis, kas notiek ar to mēslu?
 
uldisa
tikai ķēdi mainīji vai visu komplektu ar mierinātājiem spriegotājiem utt?
ko nozīmē motors eļļā peld? vai tad problēmas sagādā atrast vietu no kurienes eļļa tek?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
odaiz
Melnā gaisma tumsā un visu ļoti smuki var redzēt kur kas laiž garām, bet tas pie nosacijuma ka dzinejs daudz maz tīrs. Salonu arī forši ar viņu uz pleķiem pārbaudīt :D

Savu veco itāli regulāri tā baudiju.
 
Atgriezties forumā: