e46.lv

November 18 2019 11:17:34
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 M3 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 39
· Lietotāji: 4
armis
ficux
proTEST
RihardsVilks


· Vispār lietotāji: 5,239
· Jauns lietotājs: RihardsVilks
Random user photo


@Jelgava
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
330d problēmas ar dzinēja darbību
chaboska
Ne neder. Jaunu var nopirkt:
https://www.epart...e:10/tab:3
http://www.etk.lv...+7+789+323
 
Doping


Vai pie manis mazliet lētāk Wink

PM
Pārdodu jaunas auto rezerves daļas par labām cenām!!!
 
asdfer
@AF @chaboska @Doping paldies!
 
zukurs1993
Lieta tāda ieliku šodien Vācijā servisā savu bmw nomainīt celiņsiksnu! Nesen izņēmu ārā viss kārtībā siksna nomainīta taču tagad ir pazudusi jauda, dodot gazi skana ir ka šņāc kaukur nevis ka turbinaj jāskan! Kads var noteikt vainu?
 
R-M
Nesen dzinējam (m57d30) pārleca ķēde startēšanas brīdī, tika saliekts viens vārsts 6 cilindrā, vārsts tika nomainīts, ķēdes un spriegotāji protams arī, (vārsti tika pārbaudīti uz hermētiskumu, nekas cauri netecēja)
Pie reizes tika pārbaudītas sprauslas, viena bija tikai dzīva, pārejās tika restaurētas,
Viss ir salikts atpakaļ, motors darbojas ļoti līdzeni, bet ja ieklausās, tad ir parādījusies tāda kā neliela klabēšana no motora aizmugures(ar vecajām sprauslām nekas tā neklabēja),
Tik cik netā paskatījos video, tad citiem ar tā ir ka pēc sprauslu maiņas/restaurēšanas parādās tāda kā klaboņa

Varbūt kāds ir saskāries ar ko tādu pēc sprauslu maiņas? Vai arī vaina jāmeklē klaņa šālēs? gāzējot mainās tikai klabēšanas biežums, skaļāks nekas nepaliek
Mainījis(usi) R-M, 25.08.2017 14:30
 
uldisa
nu skaņa var būt no tā, ka sprausla hermētiski nenoslēdzas - bet nu pabrauc kādu nedēļu - ja nepāriet - tad restaurē pa jaunu...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
R-M
kāreiz 6 sprauslu bija dikti smagi dabūt laukā, pārējas izleca viegli, arī ar to blīvējošo gredzenu bija dikti jāpacīnās, bija piededzis riktīgi, iespējams nedaudz tajā vietā paskrāpējās, pabojājās vieta kur sprausla iesēžas un tagad gāzes spiež garām nedaudz

cerams pēc kāda laika sprauslas piebrauksies un skaņa pazudīs Smile
 
R-M
cik ļoti ir vajadzīgs vakuuma resīvers, turbīnas vakuuma sistēmā? bez viņa auto ir daudz atsaucīgaks uz gāzes pedāli, bet brīžiem vakuuma nepietiek,
kāpēc ar resīveri auto nav tik atsaucīgs uz gāzes pedāli? :D
un vai tam vakuuma soleonīdam trešajai atverei, kas ir ar to plastmasas vāciņu, jābūt atvērtai tā lai gaiss piekļūst vai aizbast ar kaut ko, jo man vāciņš ir nolauzts?
Mainījis(usi) R-M, 27.08.2017 11:12
 
uldisa
jā vajadzīga tā atvere regulatorā - un arī tā kastīte ir vajadzīga....kas nolauzta.
Un arī resīvers ir vajadzīgs - un pēc tā noņemšanas auto noteikti nepaliek atsaucīgāks
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
ArtE46
Var palikt atsaucīgāks, ja ielikts nepareizā vietā, aka starp solenoidu un turbo
Benzīna/dizeļu sprauslu pārbaude/remonts -> pm
DieselArt
 
AF
Vai arī vakuuma uzkrājējā ir plaisa vai caurulītēs
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
R-M
paldies par atbildēm
lai saprastu kāpēc soleonīdā tā trešā atvere aizbāzu to ciet :D tagad ir forši tas ka iespiežot jebkurā robā un pārmetot uz nākamo, auto nepazūd rāviens, jo laikam turbīna nepaspēj nomest spiedienu, bet braucot mierīgi, katru reizi kad turbīnai ir jānomet spiediens rodas gaisa dūkoņa :D
caurumu sistēmā nav, tas laikam viss tāpēc ka biju aizbāzis to caurumiņu, tagad ar un bez resīvera gandrīz vienādi viss
 
zaqs
palīdziet izzīlēt: M57 135kw motōrīšam sāku saklausīt skaņu- tādu kas liek domāt, ka kāda sprauslām part daudz ielej, strauji ieminot pedāli. korekcijas grozās ap 1, tikai vienai bij pie 2, bet laikam +. jautājums-ar kuru sprauslu būtu jāsāk meklēšana. vai lielākajiem mīnusiem, vai plusiem, vai pēc vēl ko citu?
 
ArtE46
Uz stenda jāliek visas
Benzīna/dizeļu sprauslu pārbaude/remonts -> pm
DieselArt
 
kasikss
Tātad 330d ar m57, auto nostāvēja nesēļu, pazuda jauda, uzreiz pieslēdzu kompi, uzrādīja MAF sensoru, to atvienojot atkal ir jauda. Jautājums, auto jāaaizdzen uz Rīgu no Daugavpils, braukt ar atvienotu vai pievienotu MAF? Kāda ražotāja pirkt jaunu?
 
AF
Var braukt bet mierīgi.
Var pirkt laba brenda-dārgu.
Vai lietotu oem
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
kasikss
Paldies:super:
 
zaqs
tā jau būtu, pēc pareizrakstības likumiem, bet interesēja praktiķu-ekonomistu atzinumi pēc pieredzētā
 
GatisM
Sveiki. Lieta tada.ka ir ap 0gradiem pabraucot kadus max 3km iedegas kvesveces(DDE) UN motors paliek drusku skalaks lenam braucot. Un aridegvielas suknis kas ir apaksa ilgi duc pagriezot aizdedzes atslegu.pieledze pie kompja ta tolkam neko nepateica. Tikai to ka kautkas ar spiedienu. Ieteika nomainit to deveju kas nak degvielas filtram auksaa. Vai tas man ko mainisss? Degvielas filtrs jauns ..nomainiju filtru un tad ari paradijas ta lampina. Vai tomert degvielas suknis metas miera??
 
AF
Lūdzu esi verīgaks , izvēlies attiecīgu topicu tavam jautājumam.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Atgriezties forumā: