e46.lv

November 14 2024 14:03:47
Navigācija

Reklāma
turbita.lv turbīnu apkope un remonts liepaja.
Gadījuma bilde


e46 compact press photos
Onlainā
· Viesi: 17
· Lietotāji: 1
Francuzis


· Vispār lietotāji: 5,634
· Jauns lietotājs: Francuzis
Random user photo


My E46
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
330d problēmas ar dzinēja darbību
AF
apjoms jā, spiediens nē
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
rezervesdalas
Hz nomainīju sūkni ieliku magneti marelli spiediens 4bar ražīgums 140l/h īsti nekas neizmainijas filtru arī nomainīju kad atvieno devēju filtra arī nekas nemainās.
 
ArtE46
Tad jāskatās spiediena regulators, augstspiediena suknis sprauslas
Benzīna/dizeļu sprauslu pārbaude/remonts -> pm
DieselArt
 
R-M
Auto nedaudz, bet jūtami, pazuda jauda. Uz augstiem apgriezieniem it kā ir ok.
Uzreiz nāca prātā tas ka pietrūkst gaisa. Bet laikam sanāk otrādi.
Skatoties gaisa spiedienu caur inpu visu laiku ir kaut kur 0,4-0,6 par daudz (vidēji paatrinājoties), bet kad iespied līdz galam aktuālais spiediens uzkāp līdz 3000 un pāri, tikmēr vēlamo rāda kaut kur 2300
Uz vietas stāvot ar spiedienu viss ir ok, nav
Kas varētu būt par iemeslu tādam spiedienam vai arī tas ir normāli?
Pie tā lielā spiediena, dzirdama papildus skaņa/svilpošana, kas agrāk nebija.
M57D30 204zs automāts, stock
 
MAXixt
Turbinas geometrija
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
cepums
Turba no 150kw ir plug n play uz 135kw?
 
ArtE46
Pieskrūvēt pie motora, jā. Jāliek no 150 kw atplūdes truba un truba līdz kulerim
Benzīna/dizeļu sprauslu pārbaude/remonts -> pm
DieselArt
 
Thekukanols
Jautājums speciālistiem, 3.0d 135kw čipots, meta kļūdu par degvielas spiedienu, pēc tam slodzē sāka slāpt, sprauslas aizvedu uz pārbaudi, četras bija beigtas, sataisīja, ir daudz labāk bet kļūdu tāpat izmet, nomainīju spiediena regulatoru, bija sietiņš jau nolauzts, vienīgais kas mainījās ir startēšanas ilgums, kļudu tāpat izmet
Man pagaidām varianti tādi
1. Uztvērējs ciet
2. Zemspiediena sūknis nespēj nobarot
3. Spiediena sensors
4. Sūdīgi nočipots
Kā jūs domājat?
 
R-M
Paskaties cik bāru zemspiediena sūknis ražo.
 
Thekukanols
R-M rakstīja:

Paskaties cik bāru zemspiediena sūknis ražo.

Tas rīt tiks darīts
 
Thekukanols
Thekukanols rakstīja:

Jautājums speciālistiem, 3.0d 135kw čipots, meta kļūdu par degvielas spiedienu, pēc tam slodzē sāka slāpt, sprauslas aizvedu uz pārbaudi, četras bija beigtas, sataisīja, ir daudz labāk bet kļūdu tāpat izmet, nomainīju spiediena regulatoru, bija sietiņš jau nolauzts, vienīgais kas mainījās ir startēšanas ilgums, kļudu tāpat izmet
Man pagaidām varianti tādi
1. Uztvērējs ciet
2. Zemspiediena sūknis nespēj nobarot
3. Spiediena sensors
4. Sūdīgi nočipots
Kā jūs domājat?

Pirmie divi varianti atkrīt, laikam lieku uz pēdējo variantu
 
Skybloud
Sveiki grupas biedri. Rakstu sakarā ar sev intresējosu jautājumu, pēdējā laika esmu ievērojis savam auto dzinējam intresantu parādību, ka braucot un tukšgaitā iedodot pilnu pedāli apgriezieni aiziet līdz 5000rpm! Un cik zinu Stock vajag griezt tikai līdz 4000 drusku virs. Un jautājums sekošos vai tas par kaut ko liecina? Un vai tas ir reāls defekts un kas varētu būt pie vainas? Varbūt kāds ir saskaries ar tāda veida problēmu! Jo teikšu godīgi drusku tā parādība biedē, ka nav atdures ka dīzelim būtu jābūt. Un ka vins reāli ļauj griezt līdz 5000rpm citreiz pat līdz 5300rpm!

Dzinējs 3.0d 150kw manuāls!
 
Gedis
Ja viņš tev ir čipots, tad līdz galam pareizi viss nav izdarīts. Jābrauc pie čipotāja, lai izlabo pieļauto kļūdu.
 
Skybloud
Čipots ir bet problēma parādījās reāli pirms divām nedēļām! Un 2 gadus nobraucu un nekad nekas tāds nebija pirms tam!
 
Didzis330
Sveiki tauta kas varētu būt 3.0d neceļ vairāk par trim stukam apgriezienus pieliku kompi neko neradija
 
uldisa
1. maģistrālais degvielas spiediens par zemu
2. turbīna pūš par dzudz...
P.S ko nozīmē kompis neko nerāda? jebšu nezinam ko skatīties...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
R-M
M57N
Vai defektīvs spiediena regulators railā var radīt nepatīkamu skaņu no motora paātrinoties? Skaņa ir tāda kā it kā klabētu sprauslas/detonētu. Spiediens tukšgaitā atbilst pieprasītajam, lēkā tikai +/- par 4bar, lēni paātrinoties, skaņas nav. Gaisa masa tukšgaitā pieprasa 379, bet aktuāli 493, varbūt šis kaut ko ietekmē? (egr uz vietas)
Citu iemeslu dēļ, tagad ir cits motors un citas sprauslas, rails ar devēju un regulatoru ir vecais, bet nepatīkamā skaņa ir palikusi

update: Tagad, kad rīti ir nedaudz vēsāki, šo skaņu dzirdēt nevar. Varbūt tas saistīts ar gaisa vai degvielas temperatūru, temperatūras devējiem? (+ auto aprīkots ar degvielas oem sildītāju)
Mainījis(usi) R-M, 28.08.2023 16:26
 
uldisa
domājams, ka nē, visdrīzāk kāda sprausla pil...
P.S sākot no DDE5 darba temperatūrā spiediena regulators railā neregulē spiedienu, to dara plūsmas regulators sūknī...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
ArtE46
Bet vai tās citas sprauslas ir pārbaudītas,

Es teiktu ka pie vainas būtu
1. Sprauslas (viņu stāvoklis vai atbilstība pret vadību)
2. Spiediena regulators
3. Čips
4. Nepareizi sprauslu blīvgredzeni
Benzīna/dizeļu sprauslu pārbaude/remonts -> pm
DieselArt
 
sewo
Man ir pilnībā tāds pats defekts kā lietoājam R-M, lēnu gāzi spiežot motors skan labi, bet uzgāzējot pilnu gāzi motors sāk radīt detonācijas sķaņas, kā arī tukšgaitā atgāzes smird. Esmu mainījis visu ko var nomainīt bet bez rezultātiem, nezinu ko darīt vairāk. Sprauslas jaunas, spiediena regulātors mēģināts cits aftermarket variants, ar čipu viss kārtībā , jo mēģināju stock vadību likt atpakaļ, sprauslu blīvejums ir mainīts vsm 3 reizes. ????
 
Atgriezties forumā: