Navigācija
Reklāma
Gadījuma bilde
Onlainā
Random user photo
Tēmas apskats
330d problēmas ar dzinēja darbību
|
|
AF |
Publicēts 25.09.2020 11:38
|
Offline Ieraksti: 8569 Reģistrējies: 21.07.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 318d |
apjoms jā, spiediens nē
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man |
|
|
rezervesdalas |
Publicēts 26.09.2020 09:11
|
Offline Ieraksti: 4 Reģistrējies: 24.09.2020 Dzīvesvieta: jurmala Brauc ar: e46 |
Hz nomainīju sūkni ieliku magneti marelli spiediens 4bar ražīgums 140l/h īsti nekas neizmainijas filtru arī nomainīju kad atvieno devēju filtra arī nekas nemainās. |
|
|
ArtE46 |
Publicēts 26.09.2020 13:00
|
Offline Ieraksti: 1069 Reģistrējies: 09.01.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 320d |
Tad jāskatās spiediena regulators, augstspiediena suknis sprauslas
Benzīna/dizeļu sprauslu pārbaude/remonts -> pm
DieselArt |
|
|
R-M |
Publicēts 12.01.2021 20:03
|
Offline Ieraksti: 569 Reģistrējies: 01.10.2014 Dzīvesvieta: Latvija Brauc ar: Touring 330XD |
Auto nedaudz, bet jūtami, pazuda jauda. Uz augstiem apgriezieniem it kā ir ok. Uzreiz nāca prātā tas ka pietrūkst gaisa. Bet laikam sanāk otrādi. Skatoties gaisa spiedienu caur inpu visu laiku ir kaut kur 0,4-0,6 par daudz (vidēji paatrinājoties), bet kad iespied līdz galam aktuālais spiediens uzkāp līdz 3000 un pāri, tikmēr vēlamo rāda kaut kur 2300 Uz vietas stāvot ar spiedienu viss ir ok, nav Kas varētu būt par iemeslu tādam spiedienam vai arī tas ir normāli? Pie tā lielā spiediena, dzirdama papildus skaņa/svilpošana, kas agrāk nebija. M57D30 204zs automāts, stock |
|
|
MAXixt |
Publicēts 12.01.2021 22:35
|
Offline Ieraksti: 1284 Reģistrējies: 09.01.2012 Dzīvesvieta: Riga Brauc ar: M6 f13 |
Turbinas geometrija
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas |
|
|
cepums |
Publicēts 09.10.2021 14:12
|
Offline Ieraksti: 41 Reģistrējies: 30.08.2017 Dzīvesvieta: Valmiera |
Turba no 150kw ir plug n play uz 135kw? |
|
|
ArtE46 |
Publicēts 12.10.2021 08:02
|
Offline Ieraksti: 1069 Reģistrējies: 09.01.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 320d |
Pieskrūvēt pie motora, jā. Jāliek no 150 kw atplūdes truba un truba līdz kulerim
Benzīna/dizeļu sprauslu pārbaude/remonts -> pm
DieselArt |
|
|
Thekukanols |
Publicēts 29.04.2022 20:02
|
Offline Ieraksti: 3 Reģistrējies: 29.04.2022 Dzīvesvieta: Ogre Brauc ar: 330d |
Jautājums speciālistiem, 3.0d 135kw čipots, meta kļūdu par degvielas spiedienu, pēc tam slodzē sāka slāpt, sprauslas aizvedu uz pārbaudi, četras bija beigtas, sataisīja, ir daudz labāk bet kļūdu tāpat izmet, nomainīju spiediena regulatoru, bija sietiņš jau nolauzts, vienīgais kas mainījās ir startēšanas ilgums, kļudu tāpat izmet Man pagaidām varianti tādi 1. Uztvērējs ciet 2. Zemspiediena sūknis nespēj nobarot 3. Spiediena sensors 4. Sūdīgi nočipots Kā jūs domājat? |
|
|
R-M |
Publicēts 29.04.2022 20:04
|
Offline Ieraksti: 569 Reģistrējies: 01.10.2014 Dzīvesvieta: Latvija Brauc ar: Touring 330XD |
Paskaties cik bāru zemspiediena sūknis ražo. |
|
|
Thekukanols |
Publicēts 29.04.2022 20:07
|
Offline Ieraksti: 3 Reģistrējies: 29.04.2022 Dzīvesvieta: Ogre Brauc ar: 330d |
Tas rīt tiks darīts |
|
|
Thekukanols |
Publicēts 30.04.2022 18:36
|
Offline Ieraksti: 3 Reģistrējies: 29.04.2022 Dzīvesvieta: Ogre Brauc ar: 330d |
Thekukanols rakstīja: Jautājums speciālistiem, 3.0d 135kw čipots, meta kļūdu par degvielas spiedienu, pēc tam slodzē sāka slāpt, sprauslas aizvedu uz pārbaudi, četras bija beigtas, sataisīja, ir daudz labāk bet kļūdu tāpat izmet, nomainīju spiediena regulatoru, bija sietiņš jau nolauzts, vienīgais kas mainījās ir startēšanas ilgums, kļudu tāpat izmet Man pagaidām varianti tādi 1. Uztvērējs ciet 2. Zemspiediena sūknis nespēj nobarot 3. Spiediena sensors 4. Sūdīgi nočipots Kā jūs domājat? Pirmie divi varianti atkrīt, laikam lieku uz pēdējo variantu |
|
|
Skybloud |
Publicēts 08.03.2023 07:54
|
Offline Ieraksti: 3 Reģistrējies: 07.08.2019 Dzīvesvieta: Lielvārde Brauc ar: BMW E46 |
Sveiki grupas biedri. Rakstu sakarā ar sev intresējosu jautājumu, pēdējā laika esmu ievērojis savam auto dzinējam intresantu parādību, ka braucot un tukšgaitā iedodot pilnu pedāli apgriezieni aiziet līdz 5000rpm! Un cik zinu Stock vajag griezt tikai līdz 4000 drusku virs. Un jautājums sekošos vai tas par kaut ko liecina? Un vai tas ir reāls defekts un kas varētu būt pie vainas? Varbūt kāds ir saskaries ar tāda veida problēmu! Jo teikšu godīgi drusku tā parādība biedē, ka nav atdures ka dīzelim būtu jābūt. Un ka vins reāli ļauj griezt līdz 5000rpm citreiz pat līdz 5300rpm! Dzinējs 3.0d 150kw manuāls! |
|
|
Gedis |
Publicēts 08.03.2023 08:54
|
Offline Ieraksti: 607 Reģistrējies: 22.05.2013 Dzīvesvieta: Liepāja Brauc ar: E61 525d |
Ja viņš tev ir čipots, tad līdz galam pareizi viss nav izdarīts. Jābrauc pie čipotāja, lai izlabo pieļauto kļūdu. |
|
|
Skybloud |
Publicēts 08.03.2023 20:35
|
Offline Ieraksti: 3 Reģistrējies: 07.08.2019 Dzīvesvieta: Lielvārde Brauc ar: BMW E46 |
Čipots ir bet problēma parādījās reāli pirms divām nedēļām! Un 2 gadus nobraucu un nekad nekas tāds nebija pirms tam! |
|
|
Didzis330 |
Publicēts 01.06.2023 18:24
|
Offline Ieraksti: 1 Reģistrējies: 01.06.2023 Dzīvesvieta: Valmiera Brauc ar: E36 un e46 |
Sveiki tauta kas varētu būt 3.0d neceļ vairāk par trim stukam apgriezienus pieliku kompi neko neradija |
|
|
uldisa |
Publicēts 06.06.2023 21:47
|
Offline Ieraksti: 4052 Reģistrējies: 19.10.2014 Dzīvesvieta: Ogre Brauc ar: BMW R1200RT F20 120i |
1. maģistrālais degvielas spiediens par zemu 2. turbīna pūš par dzudz... P.S ko nozīmē kompis neko nerāda? jebšu nezinam ko skatīties... BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!! |
|
|
R-M |
Publicēts 14.08.2023 11:02
|
Offline Ieraksti: 569 Reģistrējies: 01.10.2014 Dzīvesvieta: Latvija Brauc ar: Touring 330XD |
M57N Vai defektīvs spiediena regulators railā var radīt nepatīkamu skaņu no motora paātrinoties? Skaņa ir tāda kā it kā klabētu sprauslas/detonētu. Spiediens tukšgaitā atbilst pieprasītajam, lēkā tikai +/- par 4bar, lēni paātrinoties, skaņas nav. Gaisa masa tukšgaitā pieprasa 379, bet aktuāli 493, varbūt šis kaut ko ietekmē? (egr uz vietas) Citu iemeslu dēļ, tagad ir cits motors un citas sprauslas, rails ar devēju un regulatoru ir vecais, bet nepatīkamā skaņa ir palikusi update: Tagad, kad rīti ir nedaudz vēsāki, šo skaņu dzirdēt nevar. Varbūt tas saistīts ar gaisa vai degvielas temperatūru, temperatūras devējiem? (+ auto aprīkots ar degvielas oem sildītāju) Mainījis(usi) R-M, 28.08.2023 16:26 |
|
|
uldisa |
Publicēts 09.09.2023 23:12
|
Offline Ieraksti: 4052 Reģistrējies: 19.10.2014 Dzīvesvieta: Ogre Brauc ar: BMW R1200RT F20 120i |
domājams, ka nē, visdrīzāk kāda sprausla pil... P.S sākot no DDE5 darba temperatūrā spiediena regulators railā neregulē spiedienu, to dara plūsmas regulators sūknī... BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!! |
|
|
ArtE46 |
Publicēts 22.09.2023 07:25
|
Offline Ieraksti: 1069 Reģistrējies: 09.01.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 320d |
Bet vai tās citas sprauslas ir pārbaudītas, Es teiktu ka pie vainas būtu 1. Sprauslas (viņu stāvoklis vai atbilstība pret vadību) 2. Spiediena regulators 3. Čips 4. Nepareizi sprauslu blīvgredzeni Benzīna/dizeļu sprauslu pārbaude/remonts -> pm
DieselArt |
|
|
sewo |
Publicēts 14.03.2024 22:46
|
Offline Ieraksti: 42 Reģistrējies: 05.12.2016 Dzīvesvieta: Riga Brauc ar: e46 320d |
Man ir pilnībā tāds pats defekts kā lietoājam R-M, lēnu gāzi spiežot motors skan labi, bet uzgāzējot pilnu gāzi motors sāk radīt detonācijas sķaņas, kā arī tukšgaitā atgāzes smird. Esmu mainījis visu ko var nomainīt bet bez rezultātiem, nezinu ko darīt vairāk. Sprauslas jaunas, spiediena regulātors mēģināts cits aftermarket variants, ar čipu viss kārtībā , jo mēģināju stock vadību likt atpakaļ, sprauslu blīvejums ir mainīts vsm 3 reizes. ???? |
|
Atgriezties forumā: |