Navigācija
Reklāma
Gadījuma bilde
Onlainā
Random user photo
Tēmas apskats
automātiskā pārnesumkārba
|
|
AF |
Publicēts 27.10.2020 17:48
|
![]() Offline Ieraksti: 8569 Reģistrējies: 21.07.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 318d |
Nē
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man ![]() |
|
|
cepums |
Publicēts 27.10.2020 20:10
|
![]() Offline Ieraksti: 41 Reģistrējies: 30.08.2017 Dzīvesvieta: Valmiera |
150kw kārba izturīgāka pret jaudu? |
|
|
AF |
Publicēts 28.10.2020 18:11
|
![]() Offline Ieraksti: 8569 Reģistrējies: 21.07.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 318d |
Protams arī
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man ![]() |
|
|
stalker |
Publicēts 14.11.2020 09:35
|
![]() Offline Ieraksti: 821 Reģistrējies: 22.11.2013 Dzīvesvieta: Tukums Brauc ar: BMW e46 |
Sveiki. BMW e61 535d 2006.g. Kad motors ir auksts, ieliekot aizmugurējā (R) sajūta ka mašīna grib strauji laisties lapās. Kārbai nestrādā izslīdēšana. Motors vibrē kā traks. Ja būtu manuāls, to varētu izdarīt ja ieliktu robā, noraut roceni un mēģināt laizt vaļā sajūgu līdz brīdim kad dzinējs sāk vibrēt.
Mainījis(usi) stalker, 14.11.2020 09:40 29555218
|
|
|
stalker |
Publicēts 14.11.2020 09:38
|
![]() Offline Ieraksti: 821 Reģistrējies: 22.11.2013 Dzīvesvieta: Tukums Brauc ar: BMW e46 |
Spilveni motoram nomainīti, kārbai arī. Eļļas līmenis kārbai bija par lielu. To izlīdzināju. Eļļa kārbā mainīta 65k atpakaļ. Uz uzsilušu kārbu viss strādā labi. Kļūdas uz kārbu nav. Vienīgais F disks 700 kompensācija, bet tas jau ir augstākiem robiem. Kārba slēdzās labi, nekas neizslīd.
29555218
|
|
|
Rixs |
Publicēts 31.12.2020 00:31
|
![]() Offline Ieraksti: 1 Reģistrējies: 31.12.2020 Dzīvesvieta: Jekabpils |
e46 328 automātam. kārba 5HP-19. nomainiju kārbu bet izmet to kļūdu (zobratiņu) mašina brauc rūc viss sledzas bet uzraviena nekāda. Pie kompja slēdzot kļūdu nodzēšot viņa par jaunu uzlec. Ir idejas? Paldies |
|
|
modjo |
Publicēts 31.12.2020 12:02
|
![]() Offline Ieraksti: 12183 Reģistrējies: 30.01.2012 Dzīvesvieta: Detroita Brauc ar: E46 330 XI (E98 +LPG), 320 I, S80 3.2 (E98 +LPG) |
Kāpēs kārbu mainīji? Neaizmirsti, kārbai ir arī elektronika![]() ![]() |
|
|
uldisa |
Publicēts 31.12.2020 13:44
|
![]() Offline Ieraksti: 4052 Reģistrējies: 19.10.2014 Dzīvesvieta: Ogre Brauc ar: BMW R1200RT F20 120i |
Rixs rakstīja: e46 328 automātam. kārba 5HP-19. nomainiju kārbu bet izmet to kļūdu (zobratiņu) mašina brauc rūc viss sledzas bet uzraviena nekāda. Pie kompja slēdzot kļūdu nodzēšot viņa par jaunu uzlec. Ir idejas? Paldies a drīkst kautrīgi apvaicāties ko tad dators rāda par problēmu? BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu
![]() Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!! ![]() |
|
|
Guga |
Publicēts 06.03.2021 00:24
|
![]() Offline Ieraksti: 7 Reģistrējies: 12.08.2018 Dzīvesvieta: Jelgava Brauc ar: Smuku krasu |
Vajag interneta diagnostiku. |
|
|
Guga |
Publicēts 06.03.2021 00:25
|
![]() Offline Ieraksti: 7 Reģistrējies: 12.08.2018 Dzīvesvieta: Jelgava Brauc ar: Smuku krasu |
Kāds nav saskāries ar šādu problēmu? https://m.youtube...lj_KK4pk0Q |
|
|
Guga |
Publicēts 06.03.2021 00:27
|
![]() Offline Ieraksti: 7 Reģistrējies: 12.08.2018 Dzīvesvieta: Jelgava Brauc ar: Smuku krasu |
Bija aizdomas uz kārbu, to nomainīja no ejoša auto, bet simtomi palika. Izpaužas tik uz pirmo startu |
|
|
uldisa |
Publicēts 07.03.2021 14:54
|
![]() Offline Ieraksti: 4052 Reģistrējies: 19.10.2014 Dzīvesvieta: Ogre Brauc ar: BMW R1200RT F20 120i |
un ko diagnostika saka?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu
![]() Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!! ![]() |
|
|
R-M |
Publicēts 08.03.2021 14:21
|
![]() Offline Ieraksti: 569 Reģistrējies: 01.10.2014 Dzīvesvieta: Latvija Brauc ar: Touring 330XD |
Varbūt kāds var kaut ko paskaidrot par šo problēmu? Kārba no 3 uz 4 robu slēdzas ļoti ilgi, it īpaši kad ir augstāki apgriezieni. Slēdzot robus manuāli, visi robi pārslēdzas gandrīz uzreiz, bet no 3 uz 4 ar pauzi. Atpakaļ no 4 uz 3 slēdzas bez problēmām. |
|
|
Guga |
Publicēts 09.03.2021 06:38
|
![]() Offline Ieraksti: 7 Reģistrējies: 12.08.2018 Dzīvesvieta: Jelgava Brauc ar: Smuku krasu |
Nav nekādu kļūdu. |
|
|
AF |
Publicēts 09.03.2021 09:49
|
![]() Offline Ieraksti: 8569 Reģistrējies: 21.07.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 318d |
Nav tikai kļūdas jāskatās, bet reālie dati, un jāmeklē parametros kaut kas kas nesakrīt ar normu, attiecīgi domājot tālāk par cēloņiem.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man ![]() |
|
|
AF |
Publicēts 09.03.2021 09:50
|
![]() Offline Ieraksti: 8569 Reģistrējies: 21.07.2012 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: 318d |
R-M rakstīja: Varbūt kāds var kaut ko paskaidrot par šo problēmu? Kārba no 3 uz 4 robu slēdzas ļoti ilgi, it īpaši kad ir augstāki apgriezieni. Slēdzot robus manuāli, visi robi pārslēdzas gandrīz uzreiz, bet no 3 uz 4 ar pauzi. Atpakaļ no 4 uz 3 slēdzas bez problēmām. Ja vēlies lai kaut kā tev kāds palīdzētu, ir tomēr detalizētāk jāapraksta tehniku "Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man ![]() |
|
|
dzirnavnieks |
Publicēts 10.06.2021 12:31
|
![]() Offline Ieraksti: 19 Reģistrējies: 28.02.2020 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: M57D30 |
dzirnavnieks rakstīja: dzirnavnieks rakstīja: 1. dodot čībā pie kādiem 3.3 ir tāds kā atsitiens uz kādiem 200 apgr uz leju, pēc kuriem auto ātrumu uzņem daudz labāk. Uzrāviens ne pirms, ne pēc neapstājas, bet pēc paliek labāk. Tas nav kickdowns, zemāks pārnesums vai turbo bedre. 2. Pēc niknākais atstiepšanas atlaižot gāzi auto itkā “izspiež sajūgu” - nomet apgriezienus zem 1000, pēc ~1.5 sekundes atkal ieliek ātrumā, pēc ~1.5 sekundes atkal neitrālā. Tā notiek kamēr ātrums nokrīt uz apm. 110 vai zemāk, tad paliek “neitrālajā”. RAAP gaitā varēja repliēt peldēšanu, bet nevarēja nodiagnosticēt vainu, aizdomas uz vienu no diviem solenoīdiem (vienu samainīja pie restaurācijas), bet garantijas nav, ka vainīgs. Pasūtīju un mainīšu, kad atnāks. Varbūt citiem kas līdzīgs bijis un ir idejas, kas varētu būt par vainu? Ja nu kādam interesē, tad solenoīda maiņa atrisināja peldēšanu, kā arī "sajūga izspiešanu" - tagad auto vienārši ar ātrumu samazina apgriezienus, kamēr "izņem no ātruma" ap 110. Nezinu, vai tā jābūt. 1. problēma "atsitiens" vēljoprojām aktuāla, bet šobrīd neviens mehs, tajā skaitā kārbu speciālisti, nav varējuši atrast vainu Gads pagājis, nobraukts aptuveni 20k, "sajūga izspiešana" ir atgriezusies, pēc sajūtām šķiet, ka atkal hidrotransformatoram gals tuvojas. Ir kādi ieteikumi pie kā ar šo griezties? RAAP acīmredzami problēmu neatrisina, tikai simptomus. Palabojiet, ja kļūdos, bet man šķiet, ka hidrotransformatora restaurācijai reizi gadā nevajadzētu būt normai. 330d 135kW. |
|
|
gpower |
Publicēts 11.06.2021 12:20
|
![]() Offline Ieraksti: 311 Reģistrējies: 19.03.2013 Dzīvesvieta: Sigulda Brauc ar: e46 320D |
dzirnavnieks rakstīja: 2. Pēc niknākais atstiepšanas atlaižot gāzi auto itkā “izspiež sajūgu” - nomet apgriezienus zem 1000, pēc ~1.5 sekundes atkal ieliek ātrumā, pēc ~1.5 sekundes atkal neitrālā. Tā notiek kamēr ātrums nokrīt uz apm. 110 vai zemāk, tad paliek “neitrālajā”. RAAP gaitā varēja repliēt peldēšanu, bet nevarēja nodiagnosticēt vainu, aizdomas uz vienu no diviem solenoīdiem (vienu samainīja pie restaurācijas), bet garantijas nav, ka vainīgs. Pasūtīju un mainīšu, kad atnāks. Varbūt citiem kas līdzīgs bijis un ir idejas, kas varētu būt par vainu? Šitais manuprāt nav kārbas defekts, bet drīzāk kā softā ir iestatīts. Ko kārba dara pie tik maziem apgriezieniem viņa neslēdz pirmajā, bet turpina turēt 2 ātrumu un tās tā ir drive režīmā by default. Vienmēr uzsāc ar otro. |
|
|
gpower |
Publicēts 11.06.2021 12:21
|
![]() Offline Ieraksti: 311 Reģistrējies: 19.03.2013 Dzīvesvieta: Sigulda Brauc ar: e46 320D |
Ielic S un redzēsi ka kārba arī iemet 1 robā ripinoties un nav šī problēma |
|
|
dzirnavnieks |
Publicēts 11.06.2021 13:21
|
![]() Offline Ieraksti: 19 Reģistrējies: 28.02.2020 Dzīvesvieta: Rīga Brauc ar: M57D30 |
Tas, ka tur robā, ir saprotams. Šobrīd vairs netur robā, bet slēgā no roba uz neitrālo ar ~1.5 sekunžu pauzi, kamēr gāze atlaista un tiek nomests ātrums. Zem ~100 km/h viss kārtībā. Pirms gada RAAP kārbu serviss Artilērijas ielā restaurēja hidrotransformatoru, pēc restaurācijas bija tieši šada pati sutuācija. Otrajā reizē viņi samainīja kaut kādu solenoīdu un problēmu atrisināja. Viss prieks uz ~550 EUR toreiz izmaksāja. Šobrīd problēma ir atgriezusies un meklēju risinājumu, kas nebūtu ik gadu jāatkārto. |
|
Atgriezties forumā: |