e46.lv

April 19 2025 17:19:35
Navigācija

Reklāma
turbita.lv turbīnu apkope un remonts liepaja.
Gadījuma bilde


e46 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 26
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,636
· Jauns lietotājs: Desolate330
Random user photo


MB70 randoms
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Pārnesumkārba, reduktors, sajūgs, stūres meh
 Izdrukāt tēmu
automātiskā pārnesumkārba
AF

"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
cepums
150kw kārba izturīgāka pret jaudu?
 
AF
Protams arī
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
stalker
Sveiki. BMW e61 535d 2006.g. Kad motors ir auksts, ieliekot aizmugurējā (R) sajūta ka mašīna grib strauji laisties lapās. Kārbai nestrādā izslīdēšana. Motors vibrē kā traks. Ja būtu manuāls, to varētu izdarīt ja ieliktu robā, noraut roceni un mēģināt laizt vaļā sajūgu līdz brīdim kad dzinējs sāk vibrēt.
Mainījis(usi) stalker, 14.11.2020 09:40
29555218
 
stalker
Spilveni motoram nomainīti, kārbai arī. Eļļas līmenis kārbai bija par lielu. To izlīdzināju. Eļļa kārbā mainīta 65k atpakaļ. Uz uzsilušu kārbu viss strādā labi. Kļūdas uz kārbu nav. Vienīgais F disks 700 kompensācija, bet tas jau ir augstākiem robiem. Kārba slēdzās labi, nekas neizslīd.
29555218
 
Rixs
e46 328 automātam. kārba 5HP-19.

nomainiju kārbu bet izmet to kļūdu (zobratiņu) mašina brauc rūc viss sledzas bet uzraviena nekāda. Pie kompja slēdzot kļūdu nodzēšot viņa par jaunu uzlec. Ir idejas?
Paldies
 
modjo
Kāpēs kārbu mainīji? Neaizmirsti, kārbai ir arī elektronikaWink
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
uldisa
Rixs rakstīja:

e46 328 automātam. kārba 5HP-19.

nomainiju kārbu bet izmet to kļūdu (zobratiņu) mašina brauc rūc viss sledzas bet uzraviena nekāda. Pie kompja slēdzot kļūdu nodzēšot viņa par jaunu uzlec. Ir idejas?
Paldies

a drīkst kautrīgi apvaicāties ko tad dators rāda par problēmu?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Guga
Vajag interneta diagnostiku.
 
Guga
Kāds nav saskāries ar šādu problēmu?
https://m.youtube...lj_KK4pk0Q
 
Guga
Bija aizdomas uz kārbu, to nomainīja no ejoša auto, bet simtomi palika. Izpaužas tik uz pirmo startu
 
uldisa
un ko diagnostika saka?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
R-M
Varbūt kāds var kaut ko paskaidrot par šo problēmu?
Kārba no 3 uz 4 robu slēdzas ļoti ilgi, it īpaši kad ir augstāki apgriezieni. Slēdzot robus manuāli, visi robi pārslēdzas gandrīz uzreiz, bet no 3 uz 4 ar pauzi. Atpakaļ no 4 uz 3 slēdzas bez problēmām.
 
Guga
Nav nekādu kļūdu.
 
AF
Nav tikai kļūdas jāskatās, bet reālie dati, un jāmeklē parametros kaut kas kas nesakrīt ar normu, attiecīgi domājot tālāk par cēloņiem.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
AF
R-M rakstīja:

Varbūt kāds var kaut ko paskaidrot par šo problēmu?
Kārba no 3 uz 4 robu slēdzas ļoti ilgi, it īpaši kad ir augstāki apgriezieni. Slēdzot robus manuāli, visi robi pārslēdzas gandrīz uzreiz, bet no 3 uz 4 ar pauzi. Atpakaļ no 4 uz 3 slēdzas bez problēmām.

Ja vēlies lai kaut kā tev kāds palīdzētu, ir tomēr detalizētāk jāapraksta tehniku
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
dzirnavnieks
dzirnavnieks rakstīja:

dzirnavnieks rakstīja:

1. dodot čībā pie kādiem 3.3 ir tāds kā atsitiens uz kādiem 200 apgr uz leju, pēc kuriem auto ātrumu uzņem daudz labāk. Uzrāviens ne pirms, ne pēc neapstājas, bet pēc paliek labāk. Tas nav kickdowns, zemāks pārnesums vai turbo bedre.

2. Pēc niknākais atstiepšanas atlaižot gāzi auto itkā “izspiež sajūgu” - nomet apgriezienus zem 1000, pēc ~1.5 sekundes atkal ieliek ātrumā, pēc ~1.5 sekundes atkal neitrālā. Tā notiek kamēr ātrums nokrīt uz apm. 110 vai zemāk, tad paliek “neitrālajā”. RAAP gaitā varēja repliēt peldēšanu, bet nevarēja nodiagnosticēt vainu, aizdomas uz vienu no diviem solenoīdiem (vienu samainīja pie restaurācijas), bet garantijas nav, ka vainīgs. Pasūtīju un mainīšu, kad atnāks. Varbūt citiem kas līdzīgs bijis un ir idejas, kas varētu būt par vainu?


Ja nu kādam interesē, tad solenoīda maiņa atrisināja peldēšanu, kā arī "sajūga izspiešanu" - tagad auto vienārši ar ātrumu samazina apgriezienus, kamēr "izņem no ātruma" ap 110. Nezinu, vai tā jābūt.
1. problēma "atsitiens" vēljoprojām aktuāla, bet šobrīd neviens mehs, tajā skaitā kārbu speciālisti, nav varējuši atrast vainu


Gads pagājis, nobraukts aptuveni 20k, "sajūga izspiešana" ir atgriezusies, pēc sajūtām šķiet, ka atkal hidrotransformatoram gals tuvojas. Ir kādi ieteikumi pie kā ar šo griezties? RAAP acīmredzami problēmu neatrisina, tikai simptomus. Palabojiet, ja kļūdos, bet man šķiet, ka hidrotransformatora restaurācijai reizi gadā nevajadzētu būt normai. 330d 135kW.
 
gpower
dzirnavnieks rakstīja:

2. Pēc niknākais atstiepšanas atlaižot gāzi auto itkā “izspiež sajūgu” - nomet apgriezienus zem 1000, pēc ~1.5 sekundes atkal ieliek ātrumā, pēc ~1.5 sekundes atkal neitrālā. Tā notiek kamēr ātrums nokrīt uz apm. 110 vai zemāk, tad paliek “neitrālajā”. RAAP gaitā varēja repliēt peldēšanu, bet nevarēja nodiagnosticēt vainu, aizdomas uz vienu no diviem solenoīdiem (vienu samainīja pie restaurācijas), bet garantijas nav, ka vainīgs. Pasūtīju un mainīšu, kad atnāks. Varbūt citiem kas līdzīgs bijis un ir idejas, kas varētu būt par vainu?


Šitais manuprāt nav kārbas defekts, bet drīzāk kā softā ir iestatīts. Ko kārba dara pie tik maziem apgriezieniem viņa neslēdz pirmajā, bet turpina turēt 2 ātrumu un tās tā ir drive režīmā by default. Vienmēr uzsāc ar otro.
 
gpower
Ielic S un redzēsi ka kārba arī iemet 1 robā ripinoties un nav šī problēma
 
dzirnavnieks
Tas, ka tur robā, ir saprotams. Šobrīd vairs netur robā, bet slēgā no roba uz neitrālo ar ~1.5 sekunžu pauzi, kamēr gāze atlaista un tiek nomests ātrums. Zem ~100 km/h viss kārtībā. Pirms gada RAAP kārbu serviss Artilērijas ielā restaurēja hidrotransformatoru, pēc restaurācijas bija tieši šada pati sutuācija. Otrajā reizē viņi samainīja kaut kādu solenoīdu un problēmu atrisināja. Viss prieks uz ~550 EUR toreiz izmaksāja. Šobrīd problēma ir atgriezusies un meklēju risinājumu, kas nebūtu ik gadu jāatkārto.
 
Atgriezties forumā: