e46.lv

April 19 2025 17:59:13
Navigācija

Reklāma
turbita.lv turbīnu apkope un remonts liepaja.
Gadījuma bilde


e46 M3 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 17
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,636
· Jauns lietotājs: Desolate330
Random user photo


Tūja @ 8-9 jūnijs
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
318i problēmas ar dzinēja darbību
MarisK
Nu nezinu vai sūca iekšā, bet pilnas trubas un seperators ar zapti tāda gaiša smilšu krāsas, emulsija.
 
uldisa
drošības labad nomaini O ringu uz eļļas ščupa...Wink
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Raimonds
sveiki man ir e46 1.9 bendzinieks ir tada problema kad dodot virsū sak pazust jauda,atsakas cilindri kas varetu būt pie vainas?/sveces nomainiju.
 
bmwnoob
Sveiki,manam Bmw jau pims nedelas sāka raustīties motors līdz 1000 apgriezieniem.spiežot pedāli grīdā vairs vibrāciju nebij.bij sajūta,ka viens pods nestrādāja.vakar pirmais ko izdarīju-nomainīju sveces.pēc sveču mainas minūti vai divas viņš raustoties darbojās līdz pats apklusa.iedarbināt vairs nevaru.iegriezu vecās sveces,bet iedarbināt tāpat nevaru.šodien mēgināja pieslegt pie pc,bet neko nevar pateikt,līdz viņš nerūks.teica,ka degviela ir pārlējusies,tapēc vairs nevar iedarbināt.ņēmām sveces ārā un kaltējām(vairakas reizes)..bet tāpat pie dzīvības nedabūjām.
saka,ka kloķvārpstas apgriezienu devejs varētu būt beigts vai arī degvielas sūknis.


bmw ir 2004.gada.benzīns/gāze...uz gāzes jau kā 2 menesus nebraukāju,jo neiet uz gāzes,tā pati vaina,kas uz benzīna.
galīgi nezinu ar ko sākt.
 
BMW-Valcha
pasties degvielas spiedienu pie rampas.
Auto gāzu uzstādīšana un apkope www.ekoauto.lv
Dūmu tests vakuma/gaisa piesūkšanas problēmu risināšanai.
 
uldisa
jā tavs domu gājiens ir unikāls, sveces slapjas a tu par spiedienu liec interesēties...:D
Un par kloķenes devēju arī nav jēgas interesēties, ja jau sveces slapjas....(nav signāla - iesmidzināšanas nebūs....)
Ar šiem kaprīzajiem dzinējiem var būt viss ko vien vēlies, bet ja analizē problēmu, tad iesākumam izņemam sūkņa drošinātāju, izņemam sveces un izgriežam dzinēju, atvienojam akumulatoru uz 30 sec, liekam jaunas sveces un JAUNAS spoles un tad mēģinam darbināt, jo beigta spote taisa lielas problēmas šajos auto, (manam puišelim savulaik beigta spole sabojāja DME vadības programmu, un simptomi bija identiski, citam šādam pašam izstrādājumam beigta spole nokāva DME, DSC, un LWS, kapēc tas tā man izskaidrojuma nav - es tikai faktus varu minēt....
P.S spoles un sveces šiem dzinējiem ir specifiskas tapēc tās jāpērk pēc kataloga, kā arī likt LPG uz valvetronic motoriem nav prāta darbs...problēmas dēļ apdegušiem vārstiem ir garantētas...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
AF
no sākuma ieteiktu pamērīt kompresiju :D
jo 70% tālāk pēc mērījumiem nemaz nav jēga darīt šiem motoriem
jo īpaši BomžuNosa mīlētāju motoriem
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Markyz94
Tātad, N42B18 motors, HC un CO ir krietni pāri normām, pieslēdzot pie ''kompja'' izmeta kļūdu bar zondi, nomainīju to, CH bija jau tuvāk robežai, bet HC vienalga bija par augstu, ieteica paskatīties kartera ventilāciju, vārsta membrāna bija mazliet saplīsusi, to nomainīju ,bet vienalga tāds pats iznākums, varbūt kāds zin, kas par problēmu?
 
uldisa
a dzinējs darbojas valvetronic režīmā?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
AF
Beidzam cept jaunus topicus
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
omglsr
M43b19 motors, vakar parādījās problēma, pēc darba nevarēju pielaost auto, starteris grieza, bet neleca, trīs reizes griezu, neleca, minūtes 5 pastāvēja, pieleca. Braucot sāka raustīties, jauda zust, spiežot pedāli grīdā raustas un uz priekšu knapi iet, tukšgaitā apgriezieni normāli iet gāzējot un neraustas stāvot. Šodien pa dienu atkal itkā viss ok, bet vakarā braucot atkal tas pats. Mafu atslēdzu, tāpat raustījās, ir niķis ar reduktoru, ka nāk tukšgaitā interesanta skaņa, kā klakšķēšana, bet vai tas varētu izraisīt šādu situāciju? Degvielas filtrs pasvaigs, mainīts jūnijā. Ko vēl pie mājas varu pārbaudīt? Pirmdien skaidrs, ka jādzen uz diagnostiku ..
SALABOTS!!
Tiešām bija degvielas sūknis pie vainas, ielikts jauns un auto atkal brauc .. :hourra:
Mainījis(usi) omglsr, 25.10.2017 07:51
 
uldisa
degvielas sūknis...vai degviela
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
pepper_dh
Sveiki ,man te ari problemas ar n42b20, ķēde bija galīgi izstapita, mainiju abas ķēdes pilnus komplektus, pēc tam vanosu sāku dzirdēt ka klab(diagnostika bija kļūda uz labo izspludes vanosu) (bet vel griež), ok. Tālāk pēc tādas ilgākas braukšanas tākā sāka raustities motors(ellas spiediena lampina nomirgo), ķedes bija liktas pec atmetkam,bet varetu but taa kad vinas taka uzsedusas uz zobratiem un ar kkadu nobidi atkal ,bet tur neko nevar darit vne? Sulo ari tas motors, bremzu vakumnieka bija pat ella kaa vinu tur vispar var dabut uz otru pusi. Vienu vārdu sakot padilis :D , doma meklēt kaadu angli ar n42b20 un swapot labu dzineju. Saglabasu tas jaunas kedes uzliks uz ta swapa.
 
kruumuedgars
izmet ārā to dzinēju, būs mazāk galvas sāpes.
 
modjo
Skaties vai neiesvapo tādu pašu sprāgoni. Slimības kaut kādi tie valvetroniki sanākuši E46.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
uldisa
pepper_dh rakstīja:

Sveiki ,man te ari problemas ar n42b20, ķēde bija galīgi izstapita, mainiju abas ķēdes pilnus komplektus, pēc tam vanosu sāku dzirdēt ka klab(diagnostika bija kļūda uz labo izspludes vanosu) (bet vel griež), ok. Tālāk pēc tādas ilgākas braukšanas tākā sāka raustities motors(ellas spiediena lampina nomirgo), ķedes bija liktas pec atmetkam,bet varetu but taa kad vinas taka uzsedusas uz zobratiem un ar kkadu nobidi atkal ,bet tur neko nevar darit vne? Sulo ari tas motors, bremzu vakumnieka bija pat ella kaa vinu tur vispar var dabut uz otru pusi. Vienu vārdu sakot padilis :D , doma meklēt kaadu angli ar n42b20 un swapot labu dzineju. Saglabasu tas jaunas kedes uzliks uz ta swapa.


Nu tu te kaut ko fantazē draugs - ķēdei un vanosiem nav nekādu metku un vienīgais kā salikt gāzu sadali ir speciāls instruments...(vari nopirkt e-bay), jo šis motors ir ļoti jūtīgs pret ķēdes, zobratu stāvokli...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
mazais26
Labdien. Vakar nopirku BMW 318 coupe 2003.gada ar 2,0 4 cilindru motoru.Kad skatiijos bembi viss bij ok, ilgji rucinaaju ne mazu gabalu nobraucu testejot, un viss bija ok, motors nekarsa, duumot arii nedumoja.viss bij ok, taa kaa cena bij normaala un vizuaalais vapshe konfekte, njeemu vien ciet.Kad jau saakaam braukt majaas ,peec nobrauktiem 2 km braucot normaali negazeejot, Saaka spiest araa tosolu pa korkji, un pirms saaka spiest tosolu saaka duumot uzgaazejot, duumi balti, varbuut drusku zilgani.protams uzreiz noslapejaam un talaak vilkaam.Pasham jau liekas ka galvas bliive pie vainas, jo ja to ka izdzen tosolu var izskaidrot desmitos iemeslu, bet ar to duumoshanu ir kaa ir.
Uzreiz luudzu atvainojiet par rakstishanas kljudaam.
Luudzu padalieties ar idejaam vai ieteikumiem
Liels paldies
 
mazais26
Zinu ka shaadas teemas jau bijusas simtiem reizju, bet par cik esmu darbaa, nau isti laika mekleet un bembis praatam neliek mieru,taa ka uzcepu vien jaunu
 
Spelmanis
diez vai tev viņš no minējumiem salabosies, velc uz servisu,lai puikas skatās!
 
mazais26
Taisiishu pats, nau pirmais bembis un ne pedeejais, parasti visu pats taisu iznjemot visu kas saistiits ar diagnostiku un elektroniku.
Vienkaarshi visu nedlju stradaaju un nebuus laika, tpc vienkarshi gribu redzeet ko citi saka, un kaada citiem pieredze,
Galva laikam taapat buus jaarauj nost.ja ja buutu tikaj tosols izdziits buutu siikums, bet tie duumi liek aizdomaaties
 
Atgriezties forumā: