e46.lv

November 29 2022 20:59:05
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 M3 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 95
· Lietotāji: 1
Kohinsh


· Vispār lietotāji: 5,598
· Jauns lietotājs: MatveyP
Random user photo


Tūja @ 8-9 jūnijs
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Par BMW e46 modeļiem
 Izdrukāt tēmu
E46 320d
modjo
Cālis uzvedās kā cālis. Nedomā līdz zupas grāpì nokļūst:D
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
Kalnz
Pāris jautājumi par 2.0d (110kw) 148hp dzinējiem

Viņiem ķēdes, kā visiem, pie 250k jāmaina?
Kāds reāls patēriņš pilsēta/šoseja? 8/6?
 
3rd Series
Viedokļi dalās, itkā šiem dzinējiem esot ķēdes resurss daudz ilgāks, līdz pat 350-400k, kas prtoams atkarīgs no apkopēm kas veiktas vai nav veiktas. Pašam tagad ir nepilni 290k, esmu sācis domāt par maiņu, jo caur eļļas uzpildes vāciņu cik var tikt klāt ķēdei uz sadalenes zobrata ar pirkstiem ir neliela lufte uz sāniem kā arī uz augšu, bet vai tas ir rādītājs grūti spriest. Ja krievu valoda nav sveša var youtube ieiet bmweast kanālā un atrast video par e46 apskatu sākot no visu veidu motoriem līdz ritošās daļas vājajiem punktiem, diezgan detalizēti stāsta par visu, kur pieskaras arī ķēdēm.
Patēriņš tāds arī ir, 5,5-6 ārpus pilsētas, 7-8 pilsēta nu varbūt 9 var dabūt ja kāja super smaga. Patēriņš diezgan jūtīgs uz auto stāvokli,cik labi uzsilst kādā stāvoklī visi pārējie mezgli kas saistīti ar motoru.
 
Kalnz
Super, paldies par atbildi!
 
Nizi
Sveiki,
Vēlējos pacelt šo veco tēmu un paklausīties jūs viedokli, kas ir mainījies pa šiem gadiem.
Cik saprotu viss jēdzīgāk ir ņemt 110kw motoru?
Varbūt ir atkostas jaunas lietas uz ko galvano kārt pievērst uzmanību, vārīgākās un dārgākās vietas.
 
AF
Jā, tam Motoram ir 20gadi, aizmirsti visu rakstīto, var sākt pa jaunu... 20+ gadus vecam motoram visas vietas var būt vājās.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Nizi
Skatos uz pēdējo gadu modeļiem tā kā 20+ nebūs, bet protams, šajā vecumā vis varbūt vājš.
 
KristapsP
Sveiki puiši jautājums man ir tāda interesanta situācija.
Ja mašīna nostāv pa nakti, es atnāku no rīta pagriežu aizdedzi 1. Pozīcijā, nogaidu kad kvēlsveces uzsilst, griežu otrajā pozīcijā klusums, paturu ilgāk starteris sāk griezt un pielec momentā. Piemēram ja es no rīta braucu un vakarā vai pēcpusdienā izdomāju kautkur aizbraukt problēmu nav.... Bet šī lieta tāda neregulāra var arī tā būt ka 3 dienas auto nostāv un nekādas problēmas.... Jums ir kāda ideja kas varētu būt par vainu? Varbūt varat ieteikt kādu cilvēku kurš varētu diagnosticēt problēmu.
 
modjo
Nekā mistiska nav. Atslēgas kontaktgrupa, resnā plusa vadu savienojumi, pats starteris vai akb.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
Deathwish
Labdien problēma.
Man ir E46 2.0d 110kw compact manuālis

Lieta sekojoša, vakardien braucot parādījās problēmas
izpaužās vairāk virs 60km/h un 5 ātrūmu

turu gāzi braucu vienmērīgi uz 90km/h viss kārtībā, iespiežu, brauc iet. bet tiklīdz atlaižu gāzes pedāli pavisam, auto sāk raustīt mani un dzen uz priekšu, tiklīdz nospiež gāzes pedāli 10% tas viss pazūd.
ok pamēģināju ielikt cruīzā, tad sāk purināt visu laiku, dzen uz priekšu, gāzes pedālis atlaists,
braucot bez kruīza problēma pazūd, jo ir nospiests pedālis.
braucot lēnāk, pa pilsētu ar atļjauto, laižot pedāli vaļā ir viss labi, tā problēma nelec ārā, vrb viņš tur ir bet sajūta ka nav vispār, tiklīdz tas ir 4 vai 5 tais ātrūms sākās sviests

nesaprotu kas tas ir,
minu
sprauslas tek atlaižot pedāli.
degvielas sistēma, regulators spiediena? filtri ?
nav ne jausmas.
ir kādam tā bijis?

Problēma bija-
KREISAIS GULTNIS, ABS SENSORS!,

Gribēju skatīt live data, bet sāka gļjukot vairāk, un jau kompis parādīja kļūdu pats.
Mainījis(usi) Deathwish, 28.11.2022 17:32
 
Atgriezties forumā: