e46.lv

June 24 2024 12:20:51
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 M3 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 23
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,629
· Jauns lietotājs: Jusiii
Random user photo


Tūja @ 8-9 jūnijs
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
Dzinēja ķēde, spriegotāji, kloķvārpstas skriemeļi, vadītajruļļ un siksnas.
AF
Bet tāpat vecajiem m57 mēdza trukt ķēdes, nav tā ka pat vienreizējs gadījums
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
uldisa
jā AF trūka, kad mēģināja viņus ievilkt bez degvielas (maģistrālā sūkņa defekts), augstspiediena sūknis uz klemmi un apakšējā ķēde pušu...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
AF
Netikai, šeit vecajiem biedriem tā ir bijis arī vnk uz darbu braucot ar itkā oriģināliem +-300k
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
uldisa
nu ir jau dažādi braucēji:D
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
Jungemann
Sveiki,
Šodien samainīju savam N47 spriegotāja rullīti, parazītu un garo siksnu, bet problēma palika. Pie starta dzinējs tā izteikti smagi pielec - jā zinu, nākošais sarakstā ir motora spilveni, bet kā iepriekš, tā arī tagad pie startēšanas siksna iečīkstas. Iepriekš šķita ka kāds ar kurbuli pielaistu :faceoff:
Tad nu kur slēpjas tā čīkstēšanas problēma? Vai kāds var paspīdēt ar zināšanām kuras sitīs pušu vietējos DE servjus? Wink

Dempferis ņemts no lietota ar 140tkm, divmasnieks ar visu kompl. pirms 25tkm mainīts. Auto nav triekts, tik cik pa bāni vidēji ap 170km/h vizinos.
 
bikeman1
Hey visiem!Jautājums par m47 ķēdes maiņu!Tākā pirmais dīzelis 10 gadu griezumā,nav pieredzes!Nobraukums 400+k jau tagad,iet labi,skaņu itkā nav,graboņa nav dzirdama,mainot varsta vaka blīvi,teica ka esot kustība ķēdei!Apjautājoties starp paziņām,teica lai neiespringstu,kamer negrab braukt var.Šoreiz jautājums nav naudas ziņā,bet vai vajag līst kur nevajag,kamēr nav aizdomuSmile
 
MAXixt
Pec tam motoru samainisi kas ir 2reiz dargak neka kedes maina.
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
Kaasis
320d fl profilaksei izdomāju nomainīt ģeneratora pievadu, siksnu, spiedgotāju un parazītu, jautājums ,cik daudz jājauc vaļa lai nomainītu? Pietiek ar ventilatoru vai jājauc kas vairāk?
 
crazyswimmer
Kādu siksnas un rullīšu komplektu ieteiktu likt uz 320d 110kw? Vēlējos nomainīt profilakses pēc, jo nav jausmas, kas tur tagad stāv ar kādu nobraukumu.
Šobrīd skatos uz šo Continental, tikai īsti līdz galam nesaprotu, kas nāk komplektā. Vai arī OEM pilnais komplekts no Wess pa 572EUR? Shock

i.imgur.com/e42iPD1.png
 
modjo
Varbūt esmu kaut ko palaidis garām, bet cipars liekas ļoti liels. Vai esi apjautājies kādā sev zināmā servisā arī?
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
crazyswimmer
Jā, par Continental komplektu 140EUR, uz pasūtījumu IC. Nav jautājumu, normāla cena. Tikai varbūt ir ieteicams paņemt Corteco demferi vēl klāt, ap 320 EUR

Wess katalogā skatoties palaidu garām, ka demferis nāk līdzi, tāpēc cena aptuveni uzreiz pa 200 lielāka
 
modjo
Tagad ar tām cenām vispār grūti kaut ko saprast. Aug kā maize uz rauga. Senāk demferis atsevušķi ap simtu vai nedaudz virs maksāja labs jauns.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
sewo
Sveiki, cerams šeit vēl kāds uzturās. Mans ir ļoti labs jautājums par m57b30 150kw motoru. Lieta sekojoša dzinējā parādījusies tikšķoņa, gan tukšgaitā gan paātrinājoties pilnā gāzē no 1-3tūkst RPM, bet pēc nav. Dzinējs ir sataisīts kā pēc grāmatas visi parametri ir perfekti, kompresija ir ideāla 17:1 katrā cilindrā, sprauslas jaunas, turbo utt, viss pa smuko, bet tukšgaitā smird pēc toksiska dīzeļa, protams nav vairāk katalizatori, bet tomēr esmu pārliecināts ka pārāk spēcīgi. Dzinēja vadības bloks ir čipots, likās pašās beigās būs vaina tajā. Čipa čalis nabags mocījās 3ned regulēt, tikšķis palika vājāks un smaka mazāka, bet joprojām skaņa atrodās motorā. Visas blīves mainītas, negribu šajā brīdi kad auto jāizmanto ņemt vāku nost skatīties ķēdes spriegumu tāpēc esmu šeit pēc jūsu padoma. Jautājums nr 1, ja es ņoņemtu vakuma pumpi es tiktu pabakstīt ar kaut kādu instrumentu ķēdi lai pārliecinātos par spriegumu. Jautājums nr 2, vai nepareiza sadalenes pozīcija pret kloķeni kad nav pareizs spriegums vai ķedes izstaipīšanās radītu tirķši kā detonāciju un toxiskus izmešus?
Mainījis(usi) sewo, 02.10.2023 22:35
 
modjo
Paskaties vai ir eļļa vispirms.
Braukt noteikti nevajag. Iespējams tev ķēdes mierinātājs sabiris, un drīz būs auzas.
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
R-M
1. nevarēs neko saprast tur
2. tikšķēšanu neradītu, vienīgi ja nu galīgi garām ķēde salikta

Paskaties sprauslas, pie iedarbināta dzinēja, pa vienai atvieno un pievieno, klausies vai kaut kas mainās
 
sewo
Eļļai vienmēr tiek sekots līdzi, līmenis nekad nepazūd tad sanāk gredzeni labi un kompresija bomba. Motora tirkščēšana nozīmē nepareiza degvielas maisijuma detonācija. Variants viens ir sprauslas, bet viņas tikka mainītas rūpnīca restaurētas vai jaunas īsti nezinu. Cik saprotu kompis rāda ļoti labus rādijumus uz sprauslu korekciju, tāpēc čipa čalis teica viss ir kā baznīcā. Kā šāles grab es zinu un tā skaņa nav tāda, manā variantā šujmašīna. Degvielas maģistrāles spiedieni ir pareizi. Otrs variants ir ķēde, vai patiešām nomirstot spriegotājam vai izstaipoties ķēdei mainoties pozīcijai pret kļoķeni un vārstiem nenotiek tā kad vārsti verās pa ātru vai pa vēlu un notiek stiprāka detonācijas kas veido lielu skaņu un nepareizu sadegšanu kas dod to toksisko smaku? Veči esmu ļoti priecīgs kad kāds atbild. :super:
 
modjo
To ar interneta palīdzību tev nepateiks, jautā kādam zinošam motoristam.
Man bija šāda pieredze:
http://e46.lv/for...wstart=980
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
Atgriezties forumā: