e46.lv

April 19 2025 17:56:56
Navigācija

Reklāma
turbita.lv turbīnu apkope un remonts liepaja.
Gadījuma bilde


e46 compact press photos
Onlainā
· Viesi: 18
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,636
· Jauns lietotājs: Desolate330
Random user photo


megameet 12.09.2013
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
330i problēmas ar dzinēja darbību
Roliic
Ko maina tas fakts ,ka caurule kura aiziet uz izpūtēju un darbina tauriņvārstu ir noglušīta vai atvienota ?
 
emc
Kurā galā noglušīta? Ja pie izpūtēja gala, tad nav garantija, ka pa vidu caurule nav pušu un nepiesūc gaisu.

Par pašu efektu vēl zinātnieki strīdas. neviens uz stenda nav uzlicis pirms/pēc, bet tantes saka, ka nav starpība nekāda, izņemot placebo efektu.
Love my e46! :love:
 
stalker
Izpludes kolektoram aizmugurē visus nevajadzigus caurumus ar jaunu korķi+silikonsWink. Tur ir viss ok. Izpūtēja klape nofiksēta atvērta un vakuma pieeja pie kolektora ciet
29555218
 
Doping
Tak tavs krabis ir par kādiem 180kg smagāks...
Sasēdini sedanu ar 4 cilvēkiem un tad uzskrienies.
Pārdodu jaunas auto rezerves daļas par labām cenām!!!
 
stalker
Bet reduktors tak kabrim īsāks. Kā minimum jābūt vienāds rāviens, vai pat labāks. Kabrim 3.38, sedanam 3.15. Mēģināšu tukšgaitas regulātoru mainīt. Vai šie ieplūdes kolektori mēdz plaisāt???
29555218
 
emc
Starp 3.38 un 3.15 ir pārāk maza starpība lai tu viņu justu (7km/h starpība pie redline pirmajā ātrumā). Es skatītos drīzāk uz diskiem un riepām. Abiem vienādi izmēri, bet svarīgāk - svars diskiem?

Ja tev tukšgaitā abiem ir vienāds vakuuma līmenis un kompresija arī, tad beidz mainīt visu pēc kārtas bez jēgas. Kā jau augstāk minēja - pamēģini sasēdināt sedanu pilnu ar cilvēkiem, redzēsi cik ļoti sāk šķist, ka neiet.
Love my e46! :love:
 
Laacis
izklausas pec liekas noņemšanās
ja gribi tiešam parbaudit vai viņi iet vienadi, tad radi visus apstaklus vienadus, tas ka 3.45 nenozime ka tgd bus baigi labaks gajējs pa otru
uzliec vienādas riepas, vienadiem spiedieniem, , vienadus difus un vienadu svaru, ies vienadi.
tad paliks atskiriba atsperes, karbas zobratu attiecibas un blīve starp stūri un sedekli
 
uldisa
nu tak aidzen abus uz jaudas stendu un tad būs bilde skaidra. Būs vismaz objektīvi.
P.S reduktora attiecība, un robu skaits nemaina dzinēja jaudu:D
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
emc
@uldisa nemaina gan jaudu, bet griezes momentu uz ratiem gan, kas dod labāku uzrāvienu, bet mazāku top speed. Taču tās starpības, kas viņam ir, ir pārāk mazas.
Love my e46! :love:
 
uldisa
paldies par izglītošanu...Wink
Bet ja jau gribas ideālu rezultātu - taisam motoru vaļā, mēram visu ģeomeriju, mainam sadiluso pret jaunu. Gribam sport car uz prieksu AF nokonsultēs...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
stalker
Paldies par atsauksmi, bet mērīt nodilumu gan negribās:]. Drīzāk ja neatradīšu problēmu, raušu galvu nost. Anglijā ar šo autiņu braukāja ar sporta filtru no paralona un bez eļļas uz tā. Līdz ar to ir aizdomas par vārstu stāvokli. Sedanam kādu laiku atpakaļ restaurēja galvu ar visām vārstu vadīklām u.t.t
29555218
 
stalker
Šodien nomainīts tukšgaitas regulātors, kuru ņēmu no ejošas mašīnas. Visu izmazgāju ar klīneri, izžāvēju, nedaudz saeļļoju. uzlikta cita drosele. Pamanīju ka gaisa truba kas iet uz tukšgaitas regulātoru bija uz pusi aizspiesta. Tā tika nomainīta. Degvielas sūknis arī nomainīts. Nometīšu adoptācijas un ta jau pēc pāris dienām atrakstīšu.
29555218
 
stalker
Aizmirsu piebilst, diagnostiku veicu ar reingoldu, tur vismaz parād normas robežas katram mezglam. Testā vienīgais pie kā varēja piesieties bija vanosa izplūdes sistēma. Normas bija +-5. Man bija +5.75. Kautgan baltam sedanam tur bija 6,kautkas
29555218
 
uldisa
bet VANOS jau pārlasīji - fāzes ar tuuli saliki - kā tad tā?
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
AF
stalker rakstīja:

Aizmirsu piebilst, diagnostiku veicu ar reingoldu, tur vismaz parād normas robežas katram mezglam. Testā vienīgais pie kā varēja piesieties bija vanosa izplūdes sistēma. Normas bija +-5. Man bija +5.75. Kautgan baltam sedanam tur bija 6,kautkas
nu vecīt, tas takā dahuja jo tuvāk target jo labāk.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
stalker
Zinu, ju tuvak normaj, jo labāk. Nez kapēc tā, varbūt lai piestrādājās:hmm: Vēlāk velvienu testu uztaisīšu.
29555218
 
uldisa
vai nu neievēroji procedūru vai arī ķēdīte būs pastiepusies...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
stalker
Drīzāk ķēdes. Ziemā būs jāceļ ārā un jāpārlasa jo eļļu arī rij kādus 3 litrus uz 10K
29555218
 
stalker
Nomainīju tukšgaitas regulātoru+ gumijas gofru uz viņu. Iepriekšējo ņēmu febi. Tur tas tievais gals uz tukšgaitas regulātoru bija pa garu un puse no trubas bija nolocīta. Tagat uzliku citu ražotāju. Gumijas gofra sēž daudz labāk un uz tukšgaitas regulātoru pieplūde pilnā apmērā. Nedaudz labāks rāviens.
29555218
 
Janisd
Copy paste no powera, maybe te kāds atsaucas Smile
Ādažu tuvumā vai apkaimē ir kāds, kas saprot m54b30 un ir gatavs diognosticēt pacientu?
Simptomi:
Auksts pielec uzreiz, bet nevienmērīgi strādā, mēdz noslāpt;
Met check engine uz lean kodiem;
Kad uzsilst, tad tukšgaita stabilizējas, bet gaita tāpat mēdz būt saraustīta;

Kas darīts līdz šim:
Standarta lietas pēc iegādes (filtri, eļļas, antifrīzs);
Samainīta caura gaisa truba;
Samainīts ccv (oem) ar visām trubām;
Disa uzlikta normāla vārsta lāpstiņa (repair kit) vecā bija izdilusi;
Samainītas sveces;
Iztīrīts tukšgaitas vārsts;

Ir obd fusion, kas met lielas degvielas korekcijas (~25%) kā uz maziem, tā lielākiem apgriezieniem;
Vakumu tur (cik nu pareizi es to veicu);

Auto iegādāts nesen, neko par pagātnes darbiem nezinu, ja neskaita spoles, tad visas citas saistītās lietas, ko pats var pārbaudīt ir apkoptas un pārbaudītas.

Personīgi nākamais, uz ko krīt aizdomas: maf, degvielas sūknis, bet pirms šo mezglu maiņas gribas lai kāds speciālists apskata.

P.s gāzes nav.
 
Atgriezties forumā: