e46.lv

June 13 2021 13:51:10
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 M3 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 33
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,507
· Jauns lietotājs: madpig
Random user photo


e46 Jelgava
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
Deivids M3
MAXixt
Odze rakstīja:

AF rakstīja:

Runājot par LSD, vnk M3 ir visco, torsenveidigs LSD, diezgan labi priekš trases, bet sudīgi priekš krāniņa staipīšanas.

Nu hvz par m3 un visco/torsen difu. Stāv man garažā e46m3 rrduktors. Biju atjaucis un tur galīgi nav visco/torsens. Iekšā ļoti nopietns , ja nemaldos 215mm elements ar milzīgām šaibām. Ja pareizi atceros tad kādas 12 vai 14gb bija. Var jau būt ka bija vairāki varainti ko no rūpnīcas uzstādija.
tiesi ta un tie elementi uz e46,90,60,63 vienadi
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
Deivid
AF rakstīja:

P.s var but arī vnk lsd komponentes ir sadilušas, tapec ir aizture līdz lockam, vajadzetu atjaunot, bet problēma tāda ka nav oem rezerves daļu, jameklē aftermarkets, noteikti nedrīkst izmantot Racingdiffs produkciju, najobs totāls


Viņam nevar nebut minimala aizture līdz lockam. Kad sablokē viss ir labi.
Ja slidinies tīri ar gāzi pat nesajutisi problemu, sāk un viss. Bet ja gribi iemest pirms līkuma tad ir krietni vairāk jaiespringst. Ar parastu LSD vari to darīt ar aizvērtām acīm, telefons pie auss un kafijas kruze starp kājām

Kas ir braukuši ar abiem zinās par ko runāju.
 
AF
Jo parastam lsd ir preload, M3 un jaunākiem LSD tāda nav
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Deivid
Par LSD atradu labu komentāru kam vēl interēsē

The LSD is renamed "M variable" by BMW but originally dubbed "Visco Lok" by GKN. It uses a self-contained mechanical sheer pump setup that is actuated by wheel slippage and engages a multi-disc clutch to send power to the wheel with grip. From what I gather the LSD works well for the most recreational enthusiasts but for hardcore racing and drifting the some prefer the instant lock of a traditional LSD.


Un šodien nomainīts ģenerators
Pirmdien gan jau zināšu vai tas atrisināja droseles problēmas. Meta kļūdas pie palaišanas, bet pie palaišanas arī ģenerators normāli nedarbojas

Gribējās lai viss ātrāk iet uz priekšu tāpēc veco nevedu restaurēt un paņēmu jaunu
Skatos ka pēc koda šis der tikai Z ///M un E46 M3
Nezinu ko ar to iesākt. Ja kāds redz potenciālu un grib atjaunot esmu gatavs atdot lai nav jāizmet. Dodat ziņu PM.

Par temperatūru man teica ka viss labi. Aukstā laikā normālā režīmā 83-84 grādi esot ok.
 
AF
Tev eļļas glāzē ir joprojām eļļas termostats vai nav? Kāda ir eļļas temperatūra tagad?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Deivid
Ir vai nav nemācēšu teikt.
Eļļa ap 90 turas. Virs 100 neiet
 
Deivid
Ģenerators nomainīts un droseles kļūdas pazuda
Temperatura 83-84
Uz vietas pašvīkājot asfaltu uzkāpj uz 90
Tā ka tur laikam toch viss ok

Bet prieki īsi, mierīgi braucot iedegās EML lampa. Nekad iepriekš to nebiju redzējis
Un palika gurdens, negribīgi kāpa RPM
Pastāvēja un vairāk atkartojies nav. Brauksim atpakal meklēt vainu pēc karantinas. Auto ar raksturu :shura:
 
MAXixt
Nav ko tur meklet,samaini droseles aktuatoru un potenciometru pie ellas filtra.
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
Deivid
Paldies. Tā jau likās ka nekur tās droseles neliksies
 
Elvijs-S
Man arī EML iedegās pēc ilgstošas mašīnas stāvēšanas. Sākumā nomainīju vienu droseles pozīcijas devēju un pēc tam arī otru. Un viss cool
 
Deivid
Beidzot bija brīvs brīdis un sanāca pieslēgties auto.
Iepriekš izmantotajam EcuWorx softam iznāca update
Tai skaitā varēja uzlikt Evolve softu - https://www.evolv...46-m3.html
Ilgi domāju vai vajag, Respektīvi kādās 15 minūtes noturējos.
Galvenā problēma ka taisos likt CSL ieplūdi un licence ir piesaistīta manam DME. Maksāja ap 330eur
Un nebūs derīga pie nākamā uzlabojuma, bet nolēmu ka pārdošu visu DME un gan jau atsitīšu lielāko daļu.

Rezultāts mani pārsteidza. Gaidīju precīzi neko, bet efekts ir jūtams.
- Vienmērīgāk ceļ.
- Nevienā brīdi nenoraustās. Iepriekš varēja atrast brīžus kad varēja just ka mazi rpm nepatīk
- Šķiet ka arī zs ir vairāk un pat skaņa bišku savādāka. Grūti paskaidrot, bet liekas ka ir tas pats auto tik darbojas vienmērīgāk un savi 5-10% labāk

Kā trūkumu redzu 8200 rpm redine. Man nešķiet ka to 10? 15? zirgu dēļ ir jēga līst tik tālu. Izvairīšos no tā diapazona.

Kā nākamie plāni ir saņemties un uzsūtīt Karbonius CSL ieplūdi. Pagaidām paliku pie CSL DME no viena M3cutters biedra. Lai ir ar MAP sensoru. Par sagatavotu DME prasa 800 mārciņas. Lieku kopā budžetu.

+ gaidu jaunus CSL Diskus. Esošie rezervēti
 
Deivid
+ intereses pēc jaunnedel uzliksu uz jaudas stenda Rolī
Pirms Evolve bija 338zs.
Bet tie iespējamie ieguvumi jau balansē uz kļūdas robežas
 
AF
interesanti būs redzēt Wink
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
MAXixt
Deivid rakstīja:

+ intereses pēc jaunnedel uzliksu uz jaudas stenda Rolī
Pirms Evolve bija 338zs.
Bet tie iespējamie ieguvumi jau balansē uz kļūdas robežas
brauc uz dynosistems vai pie zdx , roli stendam jau sen pipec un vins rada labakaja gadijuma laika zinas uz nakamo nedelu.
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
AF
Max pareizi pateica , rolis parasti rāda lielāku jaudu btw to jau visi ir piefiksējuši, jo īpaši ja tur pat ir veikts čiptūnings :lol: .
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Deivid
Aizvedīšu uz zdx arī, tapat bija jautājumi šiem :super:
 
Deivid
Jauna sezona klāt. Sākās vēlu, bet vismaz arī noslēdzās vēlu. auto noliku mierā tieši 01.12

Ieplūde iepirkta un meistari sarunāti. Nevaru vien sagaidīt

Biju aizbraucis uz ///M sezonas atklāšanu noplēst nepareizā izmēra riepas.

Daudz interesantu auto. Dzeltenais e92 m3 ar karbona ieplūdi un citiem aksesuāriem un e63 m6 manual :super:

Uzskrējos ar sarkano imola rot kas LV iebraucis no LT. Jaunais īpašnieks saka ka nekas īsti nav darīts pēdējo 8 gadu laikā un tagad ķersies klāt pie auto sakopšanas. Diemžēl man vai par laimi viņam auto kustējās praktiski vienādi. Vispār visi E46 M3 ar ko esmu skrējies ir rādījuši diezgan vienādu performanci. Vai nu visi neiet, vai arī visi sanāk ka ir ilgdzivotāji :D

Dažas bildes:
i.imgur.com/v1Rbee8.jpg
i.imgur.com/AzNUie3.jpg
i.imgur.com/4zd1UMi.jpg
i.imgur.com/bLCOmbO.jpg

Video (pateicos Artim Mihailovam!)
https://www.youtu...Azp0HDEpic

Un te daudz bildes no kurām izvēlēties neprotu
https://photos.ap...dWvvbGfTPA
 
Deivid
Vēl stāsts par BBS.
Gribēju atjaunot CSL diskus, bet sapratu ka jaunus nopirkt būs izdevīgāk.
Pandēmijas sākumā pasūtīju bet vasaras vidū BBS bankrots. naudu par laimi atguvu, bet jaunus diskus tapat gribetu
šobrīd nav skaidrs vai vispār ražos. Piedāvāja tikai priekšējos. Tagad pēc kodiem saprotu ka priekšējos nevar dabūt, bet aizmugurējos var :D

Ja nu mazums te kāds tirgo detaļas un redz ka var uzsūtīt, tad butu priecīgs par palīdzību.
Kodi:

36112282650 for 8.5x19 CSL front
36112282999 for 9.5x19 CSL rear
 
Deivid
Un pašu galveno piemirsu.
Iesaku Rigadiffs https://www.faceb...Rigadiffs/

Samainīja man no OEM visco lock uz normālu LSD
Cits auto. Bloķē uzreiz, nekādas aiztures un stūrējas pavisam savādāk. Must have uzlabojums ja patīk slīdināties. Smuki stūrējas un nav parsteigumi.
 
MAXixt
Tas ir dovngrade nevis upgrade , iznemt m elementu kurs domats motosportam un ielikt 80 gadu lsd no e32 ar divam suda saibam kuri sadedzinas pec pirma apli. Tev nav ar ko salidzinat jo masina ieksa bija reduktors ar 200+k nobraukumu pa uk , kur neviens ellu nav manijis.
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
Atgriezties forumā: