e46.lv

April 16 2024 00:50:45
Navigācija

Reklāma
AMriepas.lv
Gadījuma bilde


e46 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 24
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,628
· Jauns lietotājs: Jurists
Random user photo
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
320d problēmas ar dzinēja darbību
Bedigais
sveiki, vēlējos uzzināt kā var saprast kad ķēde ir pārlekusi pari zobiem. dzinējs- M47 D20, jeb 2.0 dīzelis 100 KW/136
ps kompis uzrādija ka kļokenes dačiks ir beigts tapēc nevarēju palaist mašīnu, kad nomainīju viņu nekas ta pat nemainijās. nevaru atrast vainu.
 
modjo
Necep help topikus par vecu dīzeļtēmu.
DiagnostikuWink
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
F50
Laba diena. Citur neatradu jautājumu par šādu lietu, uzprasīšu te. Nav izprotama viena parādība sievas mašīnai.
Tātad auto -BMW 320d, 2002.gada, 110KW, automāts. Šoziem ir parādījusies viena interesanta lieta. Brīvgaitā, kad ir ieslēgta apkure, peld/raustās apgriezieni. Ja salona ventilators ir izslēgts vai pagriezts uz auksto gaisu, viss strādā smuki un līgani. Iepriekšējās ziemās tādi pigori netika novēroti. Starp citu, ir palicis arī jūtami lielāks degvielas patēriņš. Pēc bākas metodes 9-10 litri.(kopmpis rāda 6.7 vidējo)
No kļūdām kompī nesabots ir palicis - kvēlsveču bloks vai uzreiz nomira visas 4 sveces (diez vai) un stūras leņķa devējs nav kalibrēts/sabojājies.
Šoruden pats nomainīju visus filtrus (arī kartera ventilāciju un garo metāla degvielas filtru apakšā), patītrīju pie reizes arī mafu un gaisa iesūces temp. devēju ar speciālu pūšamo.
Pārbaudīju dzeses šķidrumu gan aukstam gan siltam, viss līmenī. Ko man tāda raustīšanās liek domāt uzreiz par kaut kādu vakumu vai gaisu sitēmā.
Uz kuru pusi var vēl skatīties? Tam varētu būt kāda saistība ar degvielas sūkni, jo man liekas ka tas ir palicis dzirdams ,iepriekš tā nebija. Runa ir par garo metālnieku, blakus filtram, nevis tam, kas bākā.
Laipni lūgti izteikt kādus pieņēmumus, jo es neko citu vairs nevaru iedomāties (izņemot izlabošu šonedēļ abas redzamās kļūdas)
 
bobertc
Miris elektriskais dzesēšanas škidruma priekšsildītājs. Tāda lieta ir vismaz 50% E46.
Varianti ir pirkt jaunu OEM pa 400 eur vai meklēt šrotā pa kādiem 70 eur lietotu strādājošu, bet nebūs viegli atrast.

Nomainot mašīna ātrāk uzsils un ziemā neraustīsies apgriezieni.
 
keksis323
Sveiki? Ir radies jautājums, e46 320d 110kw , bij izlekusi kļūda spiediena devejs kolektora kas pieskrūvējas no malas, nonemu partiriju, un liekas ka pec tīrīšana vairak saka autins est degvielas, vins ietekmē? Uz paterinu?
 
F50
bobertc rakstīja:

Miris elektriskais dzesēšanas škidruma priekšsildītājs. Tāda lieta ir vismaz 50% E46.
Varianti ir pirkt jaunu OEM pa 400 eur vai meklēt šrotā pa kādiem 70 eur lietotu strādājošu, bet nebūs viegli atrast.

Nomainot mašīna ātrāk uzsils un ziemā neraustīsies apgriezieni.


Paldies. Tas ir kaut kas nedzirdēts priekš manis.
Tā ir šī detaļa? https://rrr.lt/lv...-silditajs
Viņu ir iespēja kaut kā nodefektēt vai beigta vai nē?
 
Titijs
Cik reāli būtu uzstādīt šādu sildītāju uz citas markas auto?
 
3rd Series
F50 rakstīja:

bobertc rakstīja:

Miris elektriskais dzesēšanas škidruma priekšsildītājs. Tāda lieta ir vismaz 50% E46.
Varianti ir pirkt jaunu OEM pa 400 eur vai meklēt šrotā pa kādiem 70 eur lietotu strādājošu, bet nebūs viegli atrast.

Nomainot mašīna ātrāk uzsils un ziemā neraustīsies apgriezieni.


Paldies. Tas ir kaut kas nedzirdēts priekš manis.
Tā ir šī detaļa? https://rrr.lt/lv...-silditajs
Viņu ir iespēja kaut kā nodefektēt vai beigta vai nē?

Es pat teiktu vairāk kā 50% e46 ir šī kaite, brīnums ka kādam vēl viņa strādā, jo lielākā daļa nemaz nezin ka tas sildītājs ir sen atslēgts no ģeneratora. Bet jā šī ir tā detaļa. Pats arī jau gadu vairāk braukāju ar beigtu, vasarā nejūt gandrīz, ziemā, kamēr auksts, motors mocās uzsilt, peld apgriezieni.
 
F50
Tur jau tā lieta, ka man siltums turās, vismaz tā rāda temperatūras rādītājs salonā. Uz šosejas braucot bez nekādiem kartoniem priekšā, temperatūra aiziet ar laiku līdz pusei un tur arī turās. Visdrīzāk ka tas priekšsildītājs nestrādā ņemot pēc statistikas. Bet pats interesantākais ka tā pieraustīšanās ir tieši kad salona gaisam uzgriež silto temperatūru lai pūš. Ja es uzgriežu piemēram 16 grādus vai arī izslēdzu salona ventilatoru, tad pieraustīšanās uzreiz pazūd. Ir sajūta, ka gaiss sistēmā vai arī ka pie siltuma ieslēgšanas rodas kaut kāda papildus slodze, kas liek pieraustīties.
Pamēģināšu izdarīt vēl dažas lietas. Uzbraukšu priekšu augstāk un pamēģināšu gaisot ar to speciālo skrūvi, varbūt tiešām kaut kāds burbulis kaut kur klejo vai sēž. Un būs jāatrod, kur tas priekšsildītājs slēpjas un jāatvieno no španunga viņš nost vispār.
Un plusā vēl pēc kompja jāpārbauda reālā temp., varbūt tas paneļa rādītājs melo un man pusauksts viņš ir visu laiku.
 
3rd Series
Siltums jau turās, vaina jau ir tur ka tas sildītājs ir beigts motors pats cenšas uzsildīt auto, bet tā kā pie auksta jabūt palīgam tam sildītājam, tad staigā apgriezieni, tā kā tas ir elektrisks parasti viņš nevis vienkārši neiet, bet gan vēl čakarē prātu ar to ka var kko uz īso pats sev tur laist, vai nepilnīgi sildi, nav pretestības utt. Tā kā viņš ir tieši domāts lai pie starta ātri uzsildītu un varētu salonā dabūt siltu gaisu,tapēc reaģē uz klimas regulēšanu,, jo mazāk temp un jaudu griez jo vairāk siltuma aiziet motoram, jo vairak temo un jaudu griez, jo vairāk dzen siltumu uz salonu un motors mocās sildot sevi, jo nav tas sildītājs kārtībā. Tas tā truli un pa vienkāršo, kā es saprotu un cik esmu izpetījis, gan jau kāds vēl gudrāk mācēs pateikt. Bet 99% ka vaina ir tur.

Atrodas zem kapota, no priekšas skatoties labajā pusē, jānoņem motora plastmasi.
 
F50
3rd Series rakstīja:

Siltums jau turās, vaina jau ir tur ka tas sildītājs ir beigts motors pats cenšas uzsildīt auto, bet tā kā pie auksta jabūt palīgam tam sildītājam, tad staigā apgriezieni, tā kā tas ir elektrisks parasti viņš nevis vienkārši neiet, bet gan vēl čakarē prātu ar to ka var kko uz īso pats sev tur laist, vai nepilnīgi sildi, nav pretestības utt. Tā kā viņš ir tieši domāts lai pie starta ātri uzsildītu un varētu salonā dabūt siltu gaisu,tapēc reaģē uz klimas regulēšanu,, jo mazāk temp un jaudu griez jo vairāk siltuma aiziet motoram, jo vairak temo un jaudu griez, jo vairāk dzen siltumu uz salonu un motors mocās sildot sevi, jo nav tas sildītājs kārtībā. Tas tā truli un pa vienkāršo, kā es saprotu un cik esmu izpetījis, gan jau kāds vēl gudrāk mācēs pateikt. Bet 99% ka vaina ir tur.

Atrodas zem kapota, no priekšas skatoties labajā pusē, jānoņem motora plastmasi.



Nu jā, ideja ir skaidra. Visu auto princips. Bet varētu būt ka tas priekšsildītājs nestrādājošs kaut ko čakarē tur. Vienos nost to kasti.
Paldies.
 
keksis323
Sveiki,ir radies jautajums, e46 320d 110kw ir paradijusies viena kļūda
4B11, регулятор плавности хода, корректировочное количество слишком малa
Vai pareizi sapratu ka spraulas elektroniskā daļa? Tikai uz aukstu..kad silta nav kļūdas
Varbūt degvielas vaina?
 
uldisa
visdrīzāk kādas sprauslas vaina - tobiš jāskatās sprauslu korekcijas uz karsta
dzinēja
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
keksis323
Uz karstu rada robežas tuvu 0 -1..bet vienu bridi pirmaja cilindra tuksums bija un 3 parādījās -999999...un tad pazuda..sanak ka pirmajā cilindra sprauslai elektroniska dala beigta? Vai pati sprausla beigta
 
uldisa
pieliec (ar mazām plakstangām nedaudz pagriez ap savu assi) sprauslu štekera kontaktus sprauslā...bieži pālīdz...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
keksis323
oki paldies:lv:
 
erx
Parādījās eļļas vannas uz motora vaka augšā ap kartera ventilacinu un sprauslam, krātera ventilācijas sistēma ir jauna ar blivem bet eļļa tapat krajas Angry kads saskaries? Plaisa galvas vāka?
kad ber tad per!
 
AF
Visdrīzāk plaisa kaut kur vākā
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Grauzis
Sveiki! Auto ir e46 2003.g 318d 85kW
Atkal sasāpējusies veca kaite. Nav turbīnas "boost" līdz pat 2500 apgriezieniem. Dzirdams, ka sāk griezties pie 1500 apgr. Kad iedod čībā, degvielas patēriņš krasi neaug. Tieši pretēji - līdz turbīnas vēlajam pieslēgumam nepārsniedz 10l, lai vai kā spiestu. Pagājušajā gadā veikta turbīnas apkope un mainīts vakuuma devējs. Pirms dodu uz servi, gribētos uzzināt, ar ko varētu rēķināties un uz ko pats varētu apskatīties, lai par spuldzītes maiņu nemaksātu.
P.S. Ja nebūtu bikšeles pilnas pie katras apdzīšanas, pat nebūtu jāiebilst, jo degvielas patēriņš krities uz brīnumu, un pie šādas (ne)dinamikas sanāk ļoti līgani braukt. Sajūtas kā lielā luksusa sedanā. Sieviete pat slavē, ka braucu kā cilvēks! :D
 
Rouch
Sveiki! E46 318d 2003 gada automāts. Tukšgaitā vairāk par 3000 apgriezieniem neceļ. Braucot griež līdz galam un jauda ir. Tā tam ir jābūt? Pie kompja pieslēdzot kļūda ir tikai par eļļas līmeņa sensoru.
 
Atgriezties forumā: