e46.lv

June 21 2025 23:26:05
Navigācija

Reklāma
AMriepas.lv
Gadījuma bilde


e46 sedan press photos
Onlainā
· Viesi: 16
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,636
· Jauns lietotājs: Desolate330
Random user photo


330ci
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
320d problēmas ar dzinēja darbību
3rd Series
320d 04.g Manuāls tukšgaitā līdz 4k ceļ un tā tam jābūt, nezinu par automātu un 318d, domāju ka pilnīgi iespējams
 
Rouch
3 gadus tehniskajā apskatē neko neteica, bet šogad nekā. Nesaprotu vai tā jābūt vai ir problēma mašīnai.
 
Robiitis68
Sveiki, bmw e46, 2.0d. Vienu dienu ieliku grāvī, galīgi sagāja un vizuāli neko nesalauzu, bet pārsitu kautkādu trubu dzesēšanas šķidrumam. Pēc pāris dienām bembis nereāli dūmo, sit baltus dūmus ārā, tā ka aizmugurē neko neredz, viss balts. Dzen eļļu pa izpūtēju ārā, kas varētu būt pie vainas, tā varētu būt turbīna nobeigusies, vai kautkas cits ? Paldies jau iepriekš.
 
Makleins
Ieliec vēlreiz grāvī
 
Grauzis
Grauzis rakstīja:

Sveiki! Auto ir e46 2003.g 318d 85kW
Atkal sasāpējusies veca kaite. Nav turbīnas "boost" līdz pat 2500 apgriezieniem. Dzirdams, ka sāk griezties pie 1500 apgr. Kad iedod čībā, degvielas patēriņš krasi neaug. Tieši pretēji - līdz turbīnas vēlajam pieslēgumam nepārsniedz 10l, lai vai kā spiestu. Pagājušajā gadā veikta turbīnas apkope un mainīts vakuuma devējs. Pirms dodu uz servi, gribētos uzzināt, ar ko varētu rēķināties un uz ko pats varētu apskatīties, lai par spuldzītes maiņu nemaksātu.
P.S. Ja nebūtu bikšeles pilnas pie katras apdzīšanas, pat nebūtu jāiebilst, jo degvielas patēriņš krities uz brīnumu, un pie šādas (ne)dinamikas sanāk ļoti līgani braukt. Sajūtas kā lielā luksusa sedanā. Sieviete pat slavē, ka braucu kā cilvēks! :D


Lai kādam noderētu, vēstu, ka manā gadījumā problēma bija vakuuma sūce no vecām, sairušām caurulēm. Vēl viens, iepriekš neapzināts simptoms bija, ka bremzes kļuva "mīkstākas". Tagad var droši apsteigt traktorus. :D
 
F50
Laba diena visiem. Mani nodarbina viena problēma ar ko netieku galā. Tātad auto 2002.gada 320d automāts, 110KW.
Ir palielināts degvielas patēriņš - kompis rāda 6.3 vidējo, bet realitātē ir 10 stabili, kaut gan lielākoties braukšana pa šoseju nevis pilsētu. Un auto pāstāvīgi kūpina aiz sevis drusku arī mierīgi braucot un izmet pamatīgu melnu dūmu kad uzgāzē.
Bet interesanti kad gāzē stāvot uz vietas, nekāda mutuļa nav, tikko pat izieta apskate ar 1.12 rādījumu.
No izdarītā - nomainītas vakuma trubiņas visas un pārbaudīts viss darbībā vai strādā, arī aktuators turbīnai. Nomainīta kartera ventilācija un degvielas filtrs. Protams eļļa ar filtru un salona, ieplūdes filts arī. Tika noņemta ieplūdes truba uz turbīnu un pārbaudīta lufte, asīte nekust neatļautajā rakursā, kā arī jābūt.
Tāpat pārbaudīta atpakaļgaita sprauslām ar "tēva metodēm", visas kolbiņās pildās lēnām, vienmērīgi un vienādi. EGR iztīrīts un strādā, "bīstamās" ieplūdes kolektora plastamasas lūciņās turās stingri un verās ciet/vaļā.
Pie kompja skatot kļūdas uz oriģinālo BMW planšeti nekādas kļūdas ar to saistītas nav. Un sprauslu korekcijas pēc kompja arī ir teju ideālas.
Man vēl ir prātā 2 lietas ko varu pārbaudīt: 1)izņemt sprauslas un uzlikt uz stenda, varbūt ir beigti smidzinātāji un nepūš vairs nekādu miglu bet jau kaut kādu strūklu. Bet vai tad to neuzrādītu kompis?
2) Pārbaudīt kompresiju caur kvēlsveču caurumu, iespējams motors jau ir pavisam izdilis.

Kādi būtu piedāvājumi vēl no Jūsu puses?


Paldies
 
uldisa
mājasdarbs:
1. salīdzināt reālo gaisa massu ar pieprasīto
2. salīdzināt tubīnas spiedienu aktuālo ar pieprasīto
3. salīdzināt degvielas spiedienu reālo ar pieprasīto...
Nočekot vai dzinējs uzsilst līdz darba temperatūrai BRAUCOT (pēc datora nevis to ko rāda panelis)
P.S spraulu korekcijas datus studijā
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
keksis323
tak varbut bremzu supporti iekilejusies...un paterins uzaudzis...
 
F50
uldisa rakstīja:

mājasdarbs:
1. salīdzināt reālo gaisa massu ar pieprasīto
2. salīdzināt tubīnas spiedienu aktuālo ar pieprasīto
3. salīdzināt degvielas spiedienu reālo ar pieprasīto...
Nočekot vai dzinējs uzsilst līdz darba temperatūrai BRAUCOT (pēc datora nevis to ko rāda panelis)
P.S spraulu korekcijas datus studijā



Tikšu pie planšetes sestdien, iziešu cauri šiem punktiem un arī nobildēšu rādījumus. Paldies
 
F50
keksis323 rakstīja:

tak varbut bremzu supporti iekilejusies...un paterins uzaudzis...


Nebūs, pastumdīju neitrālajā, un arī pakustināju riteņus uz pacēlāja, neķīlē nekas. Bet padoms vietā, paldies.
 
flashtech
Auto gadījumā nav čipots? Ir nācies saskarties ar līdzīgām problēmām kad softā viss sagrozīts bez saprašanas.

Jāsāk ar to ko ieteica Uldis tad bilde paliks skaidra
 
F50
Nu čipots laikam nebūs flashtech. Pirms 2 gadiem paņēmu Lietuvā to auto un spriežot pēc dokumentiem, tas tikko bija nokāpis no treiļa. Diez vai itāļi bija ko darījuši tajā ziņā. Kaut gan nobraukums bija protams nogriezts uz pierastajiem 250 000.
Bet nu visādi var gadīties. Kā pārbaudīt to čipošanu, es nezinu
 
CrimeDog
Čau visiem. Problēma sekojoša, e46 2.0d 110kw pazuda jauda, tukšgaita spiežot pedāli grīdā apgriezieni ceļas lēni un tikpat lēni arī krītas. Diagnostika nekādas kļūdas uz devējiem neparāda, samainīta gan turbina, gan map sensors, sūknis kas ir pie sliekšņa jauns, vakar atklāju to ka noraujot rampas priekšējo devēju viss aiziet vienīgi dzinējs purinas, uzliku citu rampu ar devējiem bet problēma tā pati, noraujot atkal štekeri no dačika atkal viss iet vienīgi dzinējs purinās, varbūt kādam ir bijusi tāda problēma? Kur meklēt vainu? Ko vēl skatīties?
 
keksis323
Sveiki, interesē veidoklis kas varetu but vaina.. gan auksta gan karsta darbinas aptuveni 4-6 griezot starteri tilak, jauda ir aurinam..darbinot skatijos live datus..iesledzot aizdedzi sukne magistralais suknis 4.5 bar rāda, kad sac darbinat rampa rada jau pec 2 sek 300 bari,un vairak..kad iedarbinās rada reila ir 430 bar spiediens..gaisa paterins 430 actual bet desired 350
Vai varetu but spraulas vaina? Vai tomer deveja kādā rampas vai suknas..kad noslapec un uzreiz laid ir okeu pielec uzreiz..bet pastav kaut vai minuti jau sliktak lec ..tapat ka kad ir auksts dzinejs

E46 320d 110kw
 
Gultnis
Sveiki, tātad aizvakar iegādājos 2003. gada 320d 110kw, lietas, ko vēlētos uzzināt, tagad pie +- 0 temperatūras, negribīgi pielec, domāju, ka varētu būt pie vaians tas, ka nesilda sveces, cik sapratu, kvēlsveču lampiņa iedegas un nodziest jau pēc 1 sek. Iepriekšējais saimnieks bija vedis uz servisu, tur viņam ielika jaunas kvēlsveces un atjaunoja kvēlsveču bloku, bet problēma nepazuda, kādi vēl varianti varētu būt?
 
keksis323
Kvēlsvecu lampina deg maz..1 2 sek..tà ir....vaina varbūt citur arī..kompresija..spraulas...
 
Gultnis
Siltā laikā ar viņu nebija problēmu, lēca labi, arī silts motors pēc ilgstošas braukšanas pielēca bez īpašām problēmām
Tikai tagad, kad zema temperatūra ir tādas problēmas palaist aukstu motoru
 
Gultnis
Vēl aukstu laižot mēdz izšaut baltu dūmu, vispār dūmošanas nav ,tikai izšauj baltu dūmu startējot, varētu būt kāda sprausla tad?
 
keksis323
Varbūt bloks tomer nestrādā kvēlsvecu..apskaties caur diagnostiku
 
Gultnis
okey, nu man neliek mieru, tas, ka to bloku it kā atjaunoja, būs laikam pareizākais uztaisīt diagnostiku
 
Atgriezties forumā: