e46.lv

February 18 2025 05:45:04
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 M3 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 24
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,635
· Jauns lietotājs: EgilsZh
Random user photo


e46.lv salidojums Tūja 5-6.jūlijs 2014
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
320d problēmas ar dzinēja darbību
edw
Mēģināju izpūst filtru pretējā virzienā ar kompresoru, uzlabojums itkā ir, bet minimāls, sīkāk zināšu, kad vakarā braukšu uz mājām.
 
m58
Gudri ir ar dīzeli izbraukt tukšu bāku!nav brīnumu ka tur ir sarauts iekšā visādi sūdi!vai vēl labāk ka ir kāda truba aizdirsta!
 
Caspers
m58 šodien dusmīgs Shock
Bet taisnība ir..
Ko ilgi te domāt, nomainam filtru un skatāmies tālāk Smile
 
edw
Nu ta ari jadara, vēl japaanits saka, ka turbīnai vārsts varētu būt iesprūdis. Ja uzrāviens parādās pie lielāka ātruma.
Tā kā man motors vairs nesasilst līdz darba temperatūrai, tad nebrīnos, ka varētu arī būt aizd*rsies.
 
m58
:D nea neesmu dusmigsSmile ka ieteiktu pirmais ko izdarīt ir nomainīt degv.filtru + izspust uz bakas pusi ar kompresoru trubas jo iespejams ka kautkas ir iesprudis!bet vel labak noskruve filtru nost un iesled aizdedzi uz kadam 3-5 sec un paskaties ja degviela nāk straumēm ārā tad trubas bus tieas ja hujova nak tad jaskatas degv.trubas!to ir baigi elementari parbaudit!ja nav slinkums vari ciemos atbraukt paskatitos kas ko ka!tas Tev neko nemaksas tik cik tiri DDSmile
 
edw
Pumpē labi, jo tukšu filtru piekačāja ātri.
Reāli 3-4 griezieni un pielaidu auto. Tā kā tur ir okay, nākam nedēļ nomainīšu filtru un to termostatu un tad domāšu tālāk.

Tagad mēģinu neta atrast info cik liels čakars tikt klāt pie turbīnas, lai nočekotu to vārstu.
 
m58
tur ir tads spiediens ka bija japiepumpe ar vienu reizi!
 
edw
Ja filtrs ir tukšs un izpūsts + iztecējis vēl no trubām, tad ar vienu apgriezinu tu nekad nepielaidīsi!

Saku, pagriezu atslēgu, 2-3s un aizgāja, nevis 3x mēģināju Smile
 
m58
tur bija jabut ta ka iesledz aizdedzi un paturi aptuveni 3-7 sec un sistemai ir jabut pilnai.un tad laid klat!bet domaju ka tur turbinai nav nekada sakara ar tavu probl.protams ir jaskatas bet dodu 80% ka turbina bus ok.
 
edw
Nu vot to es nezināju, es standartā ieliku atslēgu/uzsildīju sveces, un laidu klāt, 3s paturēju un aizgāja.

Man jau arī šķiet, ka turbīna ir ok.

Jo reāli itkā uzlabojumi ir pēc filtra izpūšanas, katrā ziņā tūlīt prikšā 100km brauciens un tad jutīšu kas un kā
 
m58
nju ja izbrauksi un tad redzesi.varbut tev baka pilna ar visadam drazam un vinja sit ciet filtru!nesen bija tads gadijums ar 3.0d baka tik traki netira ka ar karoti vareja est biezumus.pec izstirishanas viss oki iet lopaa tapec nekjer krenkji nomaini apskaties nevaidzes skjirties no $.
 
edw
Aha.

Par to bākas tīrību nešaubos, jo mans auto pirmīt ir padzīvojis pa Latgali, un mēs jau zinām kādas izcelsmes DD tur lej iekšā. :emo:
 
m58
Smile normaluSmile))))))))))) degviela tur 100% dabīga:D
 
Gra
Dēļ tādas degvielas, E46 motoru mainiju.... :aiwa:
 
edw
Karoč vakardienas novērojumi!

Braucot pa šoseju uz 100km/h jau likās, ka viss iet perfekti, rāviens ir ideāls utt. Apstājos pie luksafora, spiežu grīda, ņifiga, rāviens parādās pie 50km/h/60km/h.
Respektīvi no 0-50km/h ir tāds lēzens cēliens, pie 50 atmet krēslā un aizlido.

Otra lieta, jau kādu 4. reizi, no rīta pielaižu auto, tā kā man termostatam hana un sildīt diži jēgas nav, padarbinu 1min un lēnām sāku ripot ārā.
Izbraucot uz šosejas nav rāviena vispār. Tas parādās tikai pēc kādām 5-10 min gad esmu braucis uz 100km/h tad esmu izbraucis cauri apdzīvotai vieta, spiežu grīdā un atkal ir rāviens no 50km/h.

WTF?!?! :crazy:
 
Gra
Man, tā bija, kad interkūlera gofrā caurums bija, pēc tam plaisa katalizātorā!
Brauc un auto apstājas apgriezieni, lēni kāpjot un pēc 2,5tūkst./agr. atkal parādās cēliens! Nedaudz arī tāda skaņa - vuuuu, kad pārslēdzas un krīt apgriezieni!
Ja Tev ir kaut kas no tā, tad vaina ir interkūlera gofrā vai caurā, pirmajā katalizātorā!!!
 
edw
Nop, man teiksim no rīta 3. robā/ ātrums 100km/h un apgriezieni 4200, pedālis grīdā un viņš nespēj iemest 4. robā, jo nepietiek jaudas, palaižu mazliet vaļā pedāli, tad iemet 4. un lenām kāpj. Bet nu tas no rītiem, tās 4 reizes par ko stāstīju.

Pie tam, tam, kad viņam parādās rāviens, tad ar pedāli grīdā uz nākamo robu pārmet pie ~4450 apgriezieniem, bet cik agrāk biju ievērojis, tas parasti notika tieši pie ~4200-4300 hvz
 
edw
problem solved :D
bija nonakusi vakuma trubina no turbinas elektoniska varsta vai kaa tur pareizi saucas :D
nezinu ka to nepamaniju pirmiit :D paldies japaanim :D
 
japanitis
Un tik vien taa beeda bija!:D:D
 
AF
edw rakstīja:

problem solved :D
bija nonakusi vakuma trubina no turbinas elektoniska varsta vai kaa tur pareizi saucas :D
nezinu ka to nepamaniju pirmiit :D paldies japaanim :D
pff man viņa arī bieži nost rāvās, tapēc es visas trubas ar savilcējiem piekniedēju!
 
Atgriezties forumā: