e46.lv

October 16 2021 01:38:31
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde


e46 M3 cabrio press photos
Onlainā
· Viesi: 68
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,536
· Jauns lietotājs: X1
Random user photo


e46.lv minimeet 24.julijs 2012
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Pārnesumkārba, reduktors, sajūgs, stūres meh
 Izdrukāt tēmu
Vienmasas spararats uz e46
AF
Ar vienmasnieku viena problema, ja tas ir no viena gabala frezets jauns ka 3b motorsports, tad tas ir no terauda un neder darbam kopa ar parasto sajuga disku - vajag keramiku, bet ja tas ir partaisits m20 spararats, - parvirpots uz 240 tad viss ir ok jo čuguna, bet m20 origināli vainagam atškiras zobu skaits par 1 zobu, attiecigi jamaina vai nu vainags, vai starterim bendikss no m20 (piezīme- uz m54 startera šis bendiks neder)
Vēl aspekts, vienmasnieks ir manåmi plānāks, līdz ar to ir jāpārveido izspiedējdakša vai jāliek izspiedējgultnis no m20i338.photobucket.com/albums/n424/SoCal_LouieD/1992%20525iT/5%20speed%20swap/releasebearings.jpg
Pa kreisi m20 pa labi m50/52/54
Vēl vajag īsākas spararata skrūves, arī liekam no m20 -jaunas maksā kapeikas
Kā arī starpliku kā attēlā nr.10ills.bmwfans.info/3y.png
Kur var nopirkt visu kitu?
DoubleD jeb Dainis no plaza baltic
3b motorsports
Driftadarbnīca Wink
Ja kaut kur kludijos vai aizmirsu pielabojiet.

P.s ja kāds banāns būs tik apdāvināts un uzdos šo jautājumu atkārtoti- ielikšu karantīnā!
Mainījis(usi) AF, 23.02.2019 09:55
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
AF
Šeit būs iztirzāts viss par vienmasas spararatiem.

Un uz 4cl dīzeła nevar likt vieglāku spararatu par esošo !!
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
AF
Šādi izskatās vienmasas m50 spararats kurš apvirpots uz 240mm disku un atvieglināts
race-parts.eu/temp/flywheelm5x.jpg

Ko tas dod?
Dod dinamiskāku ātruma uzńemšanu, jeb motoram vieglāk iegriesties ( ja svars ir atvieglots)
Mazāk lūstošu detału tātad tur lielāku slodzi.
Par cik nav demferu jeb atsperu, tad pārslēgšanās ir ar asākiem triecieniem.
Vairāk čakarē piekari.
Uzlabo ieskrējienu no 0-miljons km/h
Samazina maksimālo ātrumu
Palielinās patērińš tukšgaitā un konstantos apgriezienos.



P.s ja kāds vēl kaut ko nesaprata, tad dabūs banu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Mikels
Es gan vairs neatceros tik precīzi (būs jāuzjautā), bet, kad sen mainīja manam e46 328 uz vienmasnieku, tad nekādus bendiksu, skrūves utt nemainīja, kaut kā liekas, ka spararats bija no e36 328 (M52B28).
 
FIB
Vēl šķiet ari VALEO piedāvāja ap 300eur visu kitu pārejai no divmasu uz vienmasu.
Jaunas auto rezerves daļas !
 
AF
Mikels rakstīja:

Es gan vairs neatceros tik precīzi (būs jāuzjautā), bet, kad sen mainīja manam e46 328 uz vienmasnieku, tad nekādus bendiksu, skrūves utt nemainīja, kaut kā liekas, ka spararats bija no e36 328 (M52B28).
ja liekam no M50 tad nekas cits nav jāmaina!!!!
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
doubled
Mikels rakstīja:

Es gan vairs neatceros tik precīzi (būs jāuzjautā), bet, kad sen mainīja manam e46 328 uz vienmasnieku, tad nekādus bendiksu, skrūves utt nemainīja, kaut kā liekas, ka spararats bija no e36 328 (M52B28).

Oriģināli m52b28 nenāk vienmasas spararati, varbūt tur jau kāds tūneris bija uzdarbojies.
Bet kā jau AF minēji, m50/s50/s54 saimei, maini tikai spararatu, pārējais viss paliek.
Attēlā augstāk ilustrētais spararats, der visai m50/s50/s54 dzinēju saimei.
 
uldisa
no mīnusiem vēl pieminēšu:
1. dauza kārbas zobratus
2. lai uzsāktu vairāk jādod rpm
3. bez slodzes gāzājot liekas, jauda dubultojusies
4. palielinās tukšgaitas vibrācija..un tā paliek nestabilāka...
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
doubled
Nr 2. kkā interesanti izklausas, es pat vairāk rpm nedodot ar keramisko disku varēju uzsākt :D 2.8

Var arī uztaisīt sajūga disku, ar demfera atsperēm, mazāk vibrācijas/mazāk dauza zobratus/ - tik tas disks, kko maksās.
 
mrgupe
E46 330ci 2001
Ceriba uz pozitivu atbildi un beidzot gribu tikt skaidriba ko pasutit, M50B20 vienmasas 3B viiri partaisijusji uz 240mm kas der ar m60/m57/m3 kurvi
Kursh man deres kopa no shi http://www.clutch...ists.co.uk
 
kerza
Vairakas vietas uzpeldeja teksts, ka m52 starteris nedraudzejas ar m20 bendiksu. Bullshits vai ka? Mana gadijuma ir m54 starteris, ka ir ar vinu?
 
AF
nu vecīt, tak izlasi kas rakstīts pirmajā postā :faceoff:
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
GirtzB
uldisa rakstīja:

no mīnusiem vēl pieminēšu:
1. dauza kārbas zobratus
2. lai uzsāktu vairāk jādod rpm
3. bez slodzes gāzājot liekas, jauda dubultojusies
4. palielinās tukšgaitas vibrācija..un tā paliek nestabilāka...


No pieredzes:
1. Ja liek kopā ar pareizo sajūga disku tad neko nedauza R6 nav vibrāciju lai radītu tādas problēmas.
2. Ja motors normālā stāvoklī tad nekā tamlīdzīga...
3. VVZ, kas nu kuram liekas, bet iegriežas daudz labāk un sajūgs "šķiet" precīzāks
4. Nu vēlreiz R6 motoram tas nav aktuāli nav nekāds 4cil, 5-cil vai V6 spainis kuri vibrē uz velna paraušanu.
 
Laacis
Uz m54 startera derēs m20 bendiks? Te cilveks teica ka isti nevarot esot jaliek m50 starteris. Pareizi?
Mainījis(usi) Laacis, 23.02.2019 03:07
 
AF
Neder
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Laacis
m50 starteris deres uz m54?
un pārvirpojot to m20 spararatu uz 240mm no kā man deres sajugs un kurvis?
Mainījis(usi) Laacis, 23.02.2019 10:38
 
AF
Tev jāmeklē tad flat curve grozs no veciem BMW , piemēram no tā paša m20 disks der tāds kāda kārba tev stāv.
Tik paturiet prātā ka m20 ir švaks motors attiecīgi grozs arī, un kkadi performance grozi maksā vairāk par stock.
Te nebūs lēts un labs risinājums.
Pareizāk ir izmantot m50 spararatu vai jaunu izvirpotu un izmantot dīzeļa grozu ( piemēram no m57tu vai n57) vai sporta vajadzībām sachs performance 243.
Ir cits variants ko es sev taisīju, virpoju no 0 spararatu ar plakanu virsmu un attiecīgi stiprinājuma vietas taisot priekš S38 groza sachs performance 765 , tas arī ir 240mm tik stiprinājumu attālums diametrāli ir tālāks par parasto. Toties grozs spiež vairāk par sachs 243 un maksā drusku mazāk.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Laacis
Paldies par info drink
 
pieccuks
Bija m20 vienmasnieks uz m54 2x izšķīda kurvis
 
AF
Tā var būt ja spararats ir liks
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Atgriezties forumā: