e46.lv

June 23 2025 22:18:43
Navigācija

Reklāma
AMriepas.lv
Gadījuma bilde


e46 Individual
Onlainā
· Viesi: 12
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,636
· Jauns lietotājs: Desolate330
Random user photo


minimiit liepāja 2
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Pārnesumkārba, reduktors, sajūgs, stūres meh
 Izdrukāt tēmu
Vienmasas spararats uz e46
pieccuks
Taisns bija,uzliku om jaunu un aizmirsu pa kurvja problēmu
 
lenijs
Sveiki, gribējās uzzunāt vai kāds ir licis vienmasnieku un m47. Ir pienācis brīdis mainīt spararatu un mekējot jaunu komplektu ieraudziju, ka piedāvājas divmasnieks un vienmasnieka komplekti. Tagad ir dilemma kuru pirkt, cena abiem ļoti līdzīga.
Es meiģināju sameklēt pieredzes stāstus google dzīlēs, bet neko sakarīgu neatradu.
Kādam varbūt ir par un pret argumenti, pieredze?
 
MAXixt
http://e46.lv/for...ad_id=3301
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
AF
Netaisi jaunu topicu. Un labāk nevajag vienmasnieku
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
uldisa
lenijs rakstīja:

Sveiki, gribējās uzzunāt vai kāds ir licis vienmasnieku un m47. Ir pienācis brīdis mainīt spararatu un mekējot jaunu komplektu ieraudziju, ka piedāvājas divmasnieks un vienmasnieka komplekti. Tagad ir dilemma kuru pirkt, cena abiem ļoti līdzīga.
Es meiģināju sameklēt pieredzes stāstus google dzīlēs, bet neko sakarīgu neatradu.
Kādam varbūt ir par un pret argumenti, pieredze?

aizmirsti!
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
22B
Sveiki!

Vadījos pēc šī topika, dabūju savam E46 328i m50 vienmasas spararatu. Tagad kad noņēmu no auto to divmasnieku, uzreiz sapratu ka nederēs plug n play kā te rakstīja. Tam M50 spararatam virsma kur iet klāt sajūga disks ir dziļāks un mazāks diametrs + zobu skaits nesakrīt. Tad jautājums vai es vispār dabūju no m50 vai tomēr kāda cita tipa?
 
AF
Tu vnk neizlasīji visu pamācību kas te ir sniegta lai uzlikt m50 vienmasnieku.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
22B
AF rakstīja:

Mikels rakstīja:

Es gan vairs neatceros tik precīzi (būs jāuzjautā), bet, kad sen mainīja manam e46 328 uz vienmasnieku, tad nekādus bendiksu, skrūves utt nemainīja, kaut kā liekas, ka spararats bija no e36 328 (M52B28).
ja liekam no M50 tad nekas cits nav jāmaina!!!!


Kā man savadāk saprast šo post????
 
AF
Runa gāja par starteri.
Tak izlasi topicu no sākuma, pirmajā lapā viss info
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Kaspars4596
Ierakstīšu savu atsauksmi moš kādam noderēs. Esmu braucis ar 4cyl dīzeļiem kam uzliktu vienmassnieki. Pašam bija čipots e46 318d 144hp ar vienmasnieku un tagat ir e46 320d 150hp ar divmasnieku un atšķirība ir ļoti būtiska. Ar vienmasnieku ir (ja sajūgs labs) tad diezgan asi slēgt ātrumus it īpaši no 1 uz 2 pats sajūga pedālis arī stingri spiedās nekā tagadējam, nedaudz skaļāks un vibrē vairāk.Ja tagat varu pabraukt ar 5 robu uz 70 tad ar iepriekšējo e46 tikai sākot no 80 zemākos apgriezienos vibrācija bija lielāka un komforta līmenis mazāks bet starta uzrāviens divmasniekam liekas mazāk ass kā vienmasniekam laikam atsperes lielās noslāpē. Kārba negrabēja un nobraukāju 4.5 gadus. Brutāli nelauzu auto tikai retu reizi uz asfalta pārsvarā ziemās trakoju. Problēmu nebij. Sen atpakaļ bija iespēja pabraukt arī ar dīzeli vienmasnieku mg zr un tam arī viss turējās kopā bet uz priekšpiedziņas tas cietais spararats jutās vēl lielāks traktors. Tie kas saka ka kārbas neturot es izlasīju ārzemju forumā ka vecājām 5 robu kārbām sinhronizatori ir izturīgāki kā 6 robu bet cik tur patiesības nezinu.
 
edzus1235
Vēršoties pēc padoma ceru uz sakarīgu atbildi no cilvēkiem, kam ar sajūgiem/spararatiem ir iepriekšēja pieredze.

Zemāk pieminētais auto: 1999g. e46 330d 135kw (tātad m57d30) 5ātrumu manuals. (ja uz kārbas minētajiem cipariem ir nozīme, tad varu arī nosaukt tos, laigan iemetot šos ciparus google, nekādu dižu info par kārbām neatradu).

Nu pat sapratu, ka sajūgs iet uz beigām, jo pie lielākas slodzes sāk izslīdēt, bet mainot to, apsveru domu uz pāriešanu uz vienmasas spararatu. Jau berzējot rokas un gatavojoties detaļu sūtīšanai sanāca aplausties, jo protams, ka pārskreinot cauri intercar katalogiem vienmasas spararatu uz attiecīgā modeļa neatradu. Pārlasot forumus tā arī nenoskaidroju, no kāda dzinēja/modeļa derētu vienmasas spararats uz mana a/m. Varbūt ir kādi varianti, kas neprasa papildus modifikācijas, kā virpošanu utt..

Komfortabla braukšana/papildus vibrācijas/cieta sajūga un citas komforta problēmas nav īsti aktuālas, jo plānoju auto vairāk izmantot vasarā - trases vajadzībām.

Paldies.
 
GirtzB
[spam on]
Trases vajadzībām lauksaimniecības tehniku nelieto...
[spam off]

Nevajag tam motoram vienmasas spararatu liec oem jaunu komplektu un nelauzi galvu.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
 
Kaspars4596
Paziņa uz sava 3.0D e39 uzlika vienmasnieku. Ja nemaldos spararatu bija uzlicis no m54 motora. Sajūgu arī lika jaudīgu jo jauda bija 280hp kaut kur.
 
Atgriezties forumā: