e46.lv

February 18 2025 06:15:22
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde
Cabrio facelift
Cabrio facelift
e46 studio photos
Onlainā
· Viesi: 30
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,635
· Jauns lietotājs: EgilsZh
Random user photo


megaminimeet 12.09.2013
Tēmas apskats
e46.lv » Tehniskiem jautājumiem, DIY utt » Dzinējs, ieplūdes/izplūdes sistēmas
 Izdrukāt tēmu
Dzesēšanas sistēma, dzesēšanas šķidrums
MAXixt
Ideja atvest masinu uz servisu.
BMW Autoserviss
Lietotas un jaunas oem detalas
 
takeshi
intrese kur varetu nopirkt prieks bmw e46 dzesesanas trubam tos ieksejos gumijas gredzenus? jo kip orginali vini nau varbut kads zin?
 
AF
Hydriscandā
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
forsen
Sveiki, ievēroju, ka manam e46 2.0d švaki ar temperatūrām. Nekāpj augšā, uz šosejas gandrīz nokrīt līdz pat zilajam. Lielais termostats beigts?
 
bobertc
Termostats, tur nekas cits nevar būt.
 
Kristapspinokio
Sveiki! E46 1.6 benzīns m43, problēmas ar spiedienu dzeses sistēmā, antifrīzs zust nezūd, bet spiediens pārāk liels, bačoks jauns, korķis jauns. Vienu dienu pēc braukšanas apstājoties izspieda visu šķidrumu no bačoka caur korķi. Šodien gaisoju sistēmu, dzinējam uzsilstot uz 90 grādiem, pēkšņi visu laiku rauj kaut kur gaisu un spiež ārā antifrīzu, bet tas tikai ar aizgrieztu pečku salonā, kā uzgriež salona siltumu uz max, līmenis atkal nokrītas un nekāds gaiss nerodas. Vai varētu termostats taisīt problēmas ar spiedienu? Jo apakšējā truba silta bija, bet tāda dzestra, un radiators galīgi auksts.
 
Kristapssss
Sveiki!

Man jāmaina izplešanās bačoks, saplaisājis laiž garām..
Kas tur obligāti vajadzīgs?
Bačoks
Līmeņa sensors
Korķis?
Trubas (augšējā/apakšējā)
Termostats??? (Automātam)

M54 dzinējs*
 
R-M
M57d30tu
Problēma ar dzesēšanas šķidruma lampiņu. Īsi pēc motora iedarbināšanas tā iedegas. Šķidrums ir. Līmeņa sensoru jau mēģināju mainīt, nepalīdzēja. Izslēdzot "pečku", lampiņa pēc pāris sekundēm nodziest un tiklīdz ieslēdz apkuri atpakaļ, lampiņa arī pēc pāris sekundēm ieslēdzas. Braucot ar to degošo lampiņu līdz šķidrums uzsilst līdz ~70 grādiem, tā nodziest un "pečka" arī tajā brīdī silda.
Kurā virzienā meklēt vainu? Atgaisot arī tika mēģināts.
Mainījis(usi) R-M, 07.01.2022 17:16
 
AF
Paskaties vadus kuri iet uz līmeņa devēju, bieži izberzušies pret virsbūvi.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
Pauliits
Sveiki! Uztaisīju jaunu tēmu jo īsti netradu neko saprātīgu par to kasi ir man par problēmu.
2.0d 110kw tāda problema kad nevirinas Vakuma lūkas kas ir prieks kopa ar ventilatoru. Nomainīju daciku kas ir zem ieplūdes kolektora jo bija doma kad tas ir beikts, bet nekādas izmaiņas . Pirms viņa ir vākums noņemot trubinu , bet pēc vairs nav. Vai arī vinam ir kautkads noteikt brīdis kad vīns atveras . Un aizvelk lūkas ciet ?? Jo pagaidam lūkas man stāv vislaiku vala. Un vai tas varētu but saistīta ar to kad nejiet ventilators . Vai lūkām ar ventilatoru nav nekāda saistībā??
 
Pauliits
Sveiki ! Lieta tāda pēkšņi dzesēšanas ventilators vislaiku iet pilna jauda pat tad ja nav pagriezta aizdedze ieslēdzas tikaj kad novieno no stekeri. Varbūt kāds zin kad varētu but vaina?? Vai pats ventilatora vadība nobeigusies vai kāds cits daciks kas liek vinam viss laiku griezties ??? Mašīna 2.0 d 110 kW dzinēju.
 
uldisa
jā visdrīzāk vadība izbeigusies
BMW ir kā ielasmeita - laba bet ar sliktu slavu:D
Un spogulī skaties divreiz DIVREIZ!!!:emo:
 
fondants
Sveicens visiem.

Varbūt kādam bijusi līdzīga problēma un ir zināms kur vaina (e46 2l bendzīns, m54b22).

Pēc braukšanas vienā brīdī (kad auto ir izslēgts) sāk tecēt dzesēšanas šķidrums. Peļķe veidojas aptuveni pa vidu tieši zem radiatora. Tecēt sāk es teiktu pēc kādām 20-30 sekundēm, kad auto jau ir izslēgts. No sākuma likās, ka varbūt radiators caurs, bet tad es pieļauju, ka vislaik tecētu, nevis tad ka izslēdz. Plus šķiet, ka ventilators ar beigts, jo neesmu redzējis to nekad griežamies (nesen arī pārkarsa auto un visu dzesēšanas šķidrumu izspļāva).
 
modjo
M54 niteikti nevajag pārkarsēt. Bmw to tev nepiedos. Skati visu kompleksā, gan termostatus, radiatoru, izplešanās trauku, dzeses sūkni, trubas ar gaisošanu, radiatora korķi. Saliksi visu fresh, un būs laime. Kādam tas ir jādara, ja nevēlies motoru nokaut:naac:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
elvijs00
Sveiki.Smile
Varbūt šeit man kāds var palīdzēt, ieteikt ko vai kā citādi apgaismot.
Lieta sekojoša, e46 320d 110kw manualis.
Dzesēšanas sistēmā veidojas spiediens, cik noprotu nenotiek pareiza cirkulācija, un sāk vārīties šķidrums, tā kā putas, un kaut kādā momentā caur korķi tiek izspiest dzesēšanas šķidrums, vai arī atveroties termostatam panelī iemetas lampiņa par zemu līmeni.
Ir uzlikts, jauns radiātros, salona radiātors, ūdenssūknis, 2 termostati, jauni o ringi visūr, strādājoš pečkas vārsts ar darbojošu ūdensūkni. Pārbaudot sistēmas blīvumu pie 2 bar nekur nekas nepazūd, un veicot šķidruma testu uz atgāzēm, nekas neuzrādas, eļļa kā eļļa, nav kafijā un dzesēšanas sitēmā šķidrs tīrs bez nekā.
Panelī caur OBC 19-7 temperatūra vairāk vai mazāk ir 89-92 braucot un stāvot uzkāpt kur 98 pa retam.
Kur meklēt problēmu, kas varētu būt pie vainas, ko var ieteikt ?
Ceru dikti uz jūsu ietekumiem vai risinājumu.
 
Atgriezties forumā: