e46.lv

October 16 2021 02:37:29
Navigācija

Reklāma
protuning.lv
Gadījuma bilde
Coupe clubsport
Coupe clubsport
e46 studio photos
Onlainā
· Viesi: 56
· Lietotāji: 0

· Vispār lietotāji: 5,536
· Jauns lietotājs: X1
Random user photo


Tūja @ 8-9 jūnijs
Tēmas apskats
e46.lv » Mūsu auto » Mūsu e46
 Izdrukāt tēmu
ģimenes pieaugums BERTA
gpower
Alternatīva no ebay.
 
gpower
Ja jau melno coupe uznāciens, tad jāpievienojas. Random pic Smile
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-1812.sized.jpg

Tā kā auto ir manāmas rūses pazīmes aizmugurējās arkās un ar roku pataistot tās bija kā papīrs, tad sameklētas detaļas, lai pārmetinātu:

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0044.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-1832.sized.jpg.

Auto doma lietot līdz sezonas beigām un tad atdot uz metināšanu, bet līdz tam vajadzētu saskrūvēt atpakaļ dzinēju. Izjaucu galvu ar domu ka jātiek vaļā no liela eļļas patēriņa:

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0001-BURST20210911144452720-COVER.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0001-BURST20210911135103825-COVER.sized.jpg

Pie reizes vēl iesviedīs biš asākas sadalenes ar 264/252 grādiem un ieplūdenei 2mm ?skropstas
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0010.sized.jpg
Mainījis(usi) gpower, 21.09.2021 11:52
 
modjo
Lai nu izdodas ar to galvu samazināt patēriņu, parasti liekas, problēma ir cilindra virsmās un virzuļu grupā. Gadi prasa savucool
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
krabiz
Kur un pa cik pirki sadalenes?
netaisi gateri
 
gpower
@Modjo - pieliets līmenis līdz šķupa augšai. Nobrauks 300km lai piebrauktu sadalenes un tad skatīs līmeni. Pagaidām izskatās cerīgi, jo pie strauja uzsitiena pa pedāli vai griežoties neizsit zilu dūmu.

@Krabiz - dbilas dynamics aizsūtīju savas uz regraindu. Mājas lapā var iečikot. Sūtīsana ar DPD 20eur un atpakaļ viņi iečārdžoja 30eur
 
gpower
Sadalenes ieliktas pa ceļam samainīts spriegotājs un ķēdes celiņš, kloķvārpstu regulācijas šaibas un vanos srūves. Izskatījās sagurušas:

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0040.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0038.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0042.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0041.sized.jpg

Pašas kloķenes izskatās tādas pašas kā bija, ja neņem vērā tetovējumus:

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0029.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0027.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0030.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0037.sized.jpg

Lai gan vārstu vaka blīve mainīta 2 gadi un 10k kmatpakaļ bija sākusi jau punķoties. Samainnīju arī to:

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0043.sized.jpg

Vēl viens brīnums ko neesmu sapratis ir par vārstu uzpirksteņiem (Lass kaps) 2mm biezumā. Uzliekot tos nevarēju hidrokompensatoru karieti ielikt vietā. Pašlaik skaidroju ar dbilas vai tiemšām viņas bija vajadzīgas, jo man izskatās ka tur īsti nav vietas tiem 2mm un vārst iepisīs cilindrā hvz

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0026.sized.jpg

Turpmākais plāns ir uzlikt uz stenda, ja protams dbilas apstiprinās, ka neesmu kļūdījies neliekot tos uzpirksteņus. Un pēc tam redzu iemeslu chipot, lai ko tas arī nozīmētu Smile

Kā arī doma ir paskatīties ieplūdi un samainīt ieplūdes kolektora blīves, uzlikt oriģinālo kartera ventilāciju, pārbaudīt vakumu. nomainīt ogles filtru bezīnbākas ventilācijai un rādās ka uzlikšu pretvārstu degvielas sistēmai jo zūd spiediens degvielas sistēmā mašīnai stāvot kā rezultātā nevar pielaist ar pirmo.
 
AF
Regulēt ECU noteikti vajadzētu, jo lielākas sadalenes ļaus elpot labāk dzinējam, un attiecīgi palielinās gaisa apjomu caur MAF, un tiklīdz ECU to redzēs tā pārāk traki trekninās maisījumu, lai sasniegt labu rezultātu nāksies vien AFR piedzīt līdz normālam. To es redzēju Vitaļika 330i ar tādām pašām sadalenēm.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
gpower
Noskaidroju, ka tos uzpirksteņus ir jāliek un nekādām problēmām nevajadzētu būt ar vārstu sišanos cilindrā. Ir idejas kā sadaleni piespiest lai pievilktu pirmās skrūves? Optimālo pozīciju zinu un sāku ar E3 un E5, bet uzliekot tos 2mm uzpirksteņus tas nelīdz Frown
 
AF
tev sākumā ir jāizpumpē hidrokompensātori - jāizspiež eļļa, tiem jābūt pilnībā tukšiem.
Tad liec sadaleni, noguldi +- optimālā stāvoklī, pievelc pāris špiļkas un tad drusku pagirez sadaleni uz to virzienu, kur tā būtu max tuvāk metkām, tas ļaus pievielkt to vēl. Bet bez fanātisma, apmetinātas sadalenes ir vēl trauslakas par tā jau stock čuguna.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

Ja tev ir problēma ar auto, NEzvani man Wink
 
modjo
Uz to kantori jau sūtot ir bijuši precedenti ar salauztu. Tā es paliku bez:shura:
inbox.lv/albums/m/modjoe46/ModjoE46/CaptureNew-X-sized.sized.jpg
 
gpower
Sanāca vieglāk nekā biju domājis uzpindžoņus uzlikti. Paldies par padomu @AF. 300+ km sadalenes piebrauktas un attiecīgi nomainīta eļļa motul 5w40 xclean. Redzot dzinēja nosēdumus nolēmu piešaut šos

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0090.sized.jpg

Nobraukums atskaitei sev
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0091.sized.jpg

Un arī jauns gaisa filtrs
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0092.sized.jpg
 
gpower
Tagad līknes ir interesantas un jaudu sadalenes neceļ hvz
inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0102.sized.jpg

inbox.lv/albums/r/raimonds.karklins/e46-325CiA/DSC-0100.sized.jpg

Vienīgais pārsteigums, ka kārba neizslīdēja līdz 3,5k RPM, bet tikai līdz 2,5k rpm
 
Atgriezties forumā: